Final Fantasy VII Remake Intermission: Scarlet's Trap - solucja, opis przejścia Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 czerwca 2021
Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake Intermission znajdziecie dokładny opis przejścia głównej misji fabularnej Scarlet's Trap.
Yuffie i Sononowi udało się przedostać do budynku korporacji, jednak ich obecność została odkryta przez Scarlet - szefową rozwoju uzbrojenia (Weapons Development) w Shinra Electric Power Company.
Search the Facility
Idąc przez poziom B16 Advanced Weaponry: Inspection traficie na obszerną arenę, gdzie przywita Was hologram Scarlet. Kobieta uknuła sprytny plan i zwabiła Was tutaj, aby poddać Was próbie bojowej - będziecie musieli przetrwać kilka rund w walce z różnego typu przeciwnikami.
W pierwszej rundzie zmierzycie się z jednym Sweeperem i dwoma latającymi Slug-Ray. Przeciwnicy są bardzo podatni na Lightning, więc warto skorzystać z zaklęć Thunder/Thundara/Thundaga, aby szybko doprowadzić większego z nich do statusu Staggered.
W drugiej rundzie na arenie pojawią się dwa Moonodrive, które nie są wytrzymałe, ale potrafią korzystać z zaklęcia Fire. Moonodrive są bardzo podatne na ataki fizyczne i Wind, dlatego w trakcie tego warto skorzystać z zaklęcia Aero lub umiejętności Windstorm.
Trzecia runda to walka z kilkoma lewitującymi Slug-Ray. Drony są bardzo podatne na Lightning (zaklęcia Thunder/Thundara), a do tego ataki fizyczne mogą szybko doprowadzić ich do statusu Staggered.
Gdy dron zacznie namierzać Waszą postać laserem i ładować impuls elektryczny to znak, że za chwile wystrzeli pocisk, który może sparaliżować bohatera na pewien czas.
Po walce rzućcie shurikenem w zaczep oznaczony na powyższym obrazku, a następnie skorzystajcie z pomocy Sonona, aby wspiąć się na wyższe piętro. Gdy będziecie na górze, pamiętajcie, aby opuścić drabinę, żeby Sonon mógł do Was dołączyć.