Poza mięchem | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas Fallout: New Vegas poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
Poza mięchem
Zleceniodawca: Heck Gunderson [Kasyno Ultra-Luxe ] (M7C:1) / Mortimer [Kasyno Ultra-Luxe ] (M7C:2) / Marjorie [Kasyno Ultra-Luxe ] (M7D:1)
Kiedy tylko przekroczysz prób kasyna zostaniesz poproszony o oddanie broni.
- [Skradanie się 50 ] możesz zachować ukryta broń.
- Przekonać Marjorie aby wprowadziła Cię do Stowarzyszenia - otrzymasz wtedy pełny dostęp; Twoja reputacja w Stripie musi być co najmniej [Nasz człowiek];
- [Otwieranie zamków 50 ] możesz po prostu otworzyć wytrychem zamek do kuchni;
- Bądź podkraść się do Mortimera i ukraść klucze.
Do zadania możesz podejść na dwa różne sposoby. Możesz porozmawiać z Heckiem Gundersonem (M7C:1) #1 bądź Marjorie (M7D:1), lub Mortimerem (M7C:2) #2 , dzięki czemu możesz rozwiązać zadania na dwa całkowicie odmienne sposoby.
UWAGA: Jeżeli w zadaniu [Will ciołek] zabiłeś Hecka, to zadanie otrzymuje status nieudanego.
Rozwiązanie 1
Po krótkiej rozmowie z Heckiem dowiesz się, że jego syn zaginął. Udaj się do [Groumand w Ultra-Luxe ] (M7C:3) gdzie znajdziesz drugiego dowódcę Stowarzyszenia - Marjorie #1 . Zapytaj ją o zaginioną niedawno osobę, dowiesz się, że to nie pierwsze zaginięcie. Zostaniesz odesłany do nadzorcy - Mortimera (M7C:2), który wie, gdzie znajduje się detektyw, z którym możesz porozmawiać. Po chwili otrzymasz od niego Klucz do pokoju Śledczego . Skieruj się do [Pokoje hotelowe Ultraa-Luxe ] (M7C:4), po czym odwiedź pokój detektywa - pierwszy pokój po prawej. Ujrzysz martwego Jay'a Barnesa #2 , przeszukuj go i zabierz Zapałki . W tym momencie zostaniesz zaatakowany przez dwóch Członków Białych Rękawiczek . Kiedy się ich pozbędziesz odczytaj informacje na zapałkach - Łaźnia 16:00.
Odczekaj do godziny 16:00 i skieruj się do Łaźni Ultra-Luxe (przejdziesz do nich z pokoi hotelowych). Po chwili przybędzie mężczyzna Chauncey . Po krótkiej rozmowie dowiesz się całej prawdy o próbie przywrócenia kanibalizmu przez Mortimera. Zapytaj również o Teda, który rzekomo żyje i ma być podany na wieczornym bankiecie, który odbywa się codziennie o 19:00. Gdy zakończysz rozmowę przybędzie zabójca - zlikwiduj go.
Kolejnym krokiem jest przedostanie się do kuchni, możesz tego dokonać na kilka sposobów:
UWAGA: W tym momencie możesz jeszcze zmienić decyzję i wspomóc Stowarzyszenie Białych Rękawiczek, przechodząc tym samym do Rozwiązania 2.
Przejdź do kuchni (M7D:2), gdy będziesz się przechadzał korytarzem zostaniesz zatrzymany:
- [Retoryka 55 ] powiedz, że Mortimer chciał wypuścić dzieciaka;
- [Naprawa 35 ] skłam, że przyszedłeś naprawić rurę;
- zaatakuj.
- powiedz, że Mortimer chciał wypuścić dzieciaka;
- [Naprawa 35 ] skłam, że przyszedłeś naprawić rurę;
- zaatakuj.
W kuchni napotkasz na Philippe #1 , aby go wykurzyć masz kilka możliwości:
- [Retoryka 55 ] powiedz, że w spiżarni biega radrakan;
- [Handel 55 ] skłam i zapytaj czy kucharz chce wydać książkę kucharską;
- [Medycyna 55 ] podejdź do niego w sposób psychologiczny;
- zabij go.
Którąkolwiek opcję wybierzesz, otrzymasz Przepis Philippa . Podejdź do kuchenki (M7E:2) i ugotuj mięso:
- [Przetrwanie 75 ] ugotuj posiłek bez recepty;
- [Inteligencja 6 ] ugotuj posiłek korzystając z recepty;
Możesz również zatruć wino (M7E:3) jeżeli posiadasz [Medycyna 25 ] oraz Med-X.
Po ugotowaniu odczekaj do 19:00 i poprzez interkom zawołaj lokaja, który zabierze jedzenie bądź wino.
Otwórz chłodnię (M7E:1):
- Używając klucza;
- [Nauki ścisłe 50 ] hakując terminal;
- [Otwieranie zamków 50 ] otwierając zamek wytrychem.
- używając klucza;
- [Nauki ścisłe 50 ] hakując terminal;
- [Otwieranie zamków 50 ] otwierając zamek wytrychem.
[Retoryka 38 ] uspokój Teda bądź zaatakuj. Możesz teraz powrócić do Hecka wraz z synem bądź wejść na salę bankietową (M7E:4) i ujawnić wszystko po przemówieniu Mortimera (zostaniesz zaatakowany przez wszystkich). Jeżeli zatrułeś wino, wszyscy będą nieprzytomni.
Rozwiązanie 2
Pomiń zarówno Hecka jak i Morjorie i udaj się prosto do Mortimera (M7C:2) #1 . Jeżeli posiadasz wystarczającą reputację na Stripie [Nasz człowiek], nadzorca chętnie podzieli się z Tobą swoim problemem i poprosi o pomoc. Musisz ściągnąć z powrotem pewnego mężczyznę, który miał być przeznaczony do zjedzenia, lecz uciekł i zamiast niego przetrzymywany jest syn bardzo wpływowej osoby. Otrzymasz: Elektryczny pastuch , Klucz do kuchni Ultra-Luxe , Klucz do apartamentu Ultra-Luxe , Klucz do chłodni Ultra-Luxe . Udaj się do kuchni (M7D:2), gdy będziesz się przechadzał korytarzem zostaniesz zatrzymany:
- [Retoryka 55 ] powiedz, że Mortimer chciał wypuścić dzieciaka;
- [Naprawa 35 ] skłam, że przyszedłeś naprawić rurę;
- zaatakuj.
- powiedz, że Mortimer chciał wypuścić dzieciaka;
- [Naprawa 35 ] skłam, że przyszedłeś naprawić rurę;
- zaatakuj.
Otwórz chłodnię (M7E:1) #2 .
- Używając klucza;
- [Nauki ścisłe 50 ] hakując terminal;
- [Otwieranie zamków 50 ] otwierając zamek wytrychem.
- używając klucza;
- [Nauki ścisłe 50 ] hakując terminal;
- [Otwieranie zamków 50 ] otwierając zamek wytrychem.
Dalszy wybór zależy od tego czy Ted żyje czy już zamarzł:
- Ted żyje.
- Ted nie żyje;
- Ted nie chciał współpracować i musiałeś go zabić.
[Retoryka 38 ] uspokój go bądź zaatakuj (przechodzisz do podpunktu niżej). Możesz teraz powrócić do Hecka wraz z synem #1 . Jeżeli skłamiesz będziesz mógł kontynuować to zadanie - przejdź do zakończenia. W nagrodę otrzymujesz 500 kapsli . Jeżeli zwalisz winę na Stowarzyszenie bądź Mortimera zadanie zostanie zakończone. Możesz dać Heckowi drogę wolną na blokadę bądź [Retoryka 35 ] przekonać go, że nie jest to rozważny plan.
Pobierz Krew Teda Gundersona i udaj się do [Apartament luksusowy Ultra-Luxe ] (M7C:5). Będąc wewnątrz uważaj na ochroniarzy. Przejdź do sypialni i łazienki, gdzie rozlejesz trochę krwi Teda #2 . Opuść kasyno i zlokalizuj jakiegokolwiek Sekuritrona - powiadom go o przestępstwie, przejdź do zakończenia.
ZAKOŃCZENIE
Musisz zdobyć zamiennik na wieczorny bankiet. Skieruj się na północ od Freeside do Domu Carlyle St. Claira III .
- [Czarna wdowa ] namów go by się rozebrał i wszedł do kontenera;
- [Retoryka 45 ] przekonaj go, by dołączył do Stowarzyszenia;
- [Broń palna 45 ] ogłusz go i wrzuć do śmietnika.
Powróć do Mortimera (M7C:2) i przekaż mu, że Calryle przybędzie z nim porozmawiać bądź jest w śmietniku przy domu.
Jeżeli jesteś tu z polecenia Cezara , odczekaj do rana i porozmawiaj z Marjorie (M7D:1) - bez wahania przyjmie ofertę Cezara na sojusz.