Główne atrybuty w Fallout New Vegas | Rozwój postaci Fallout: New Vegas poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
Główne atrybuty
Każdy z głównych atrybutów może przyjąć wartości od 1 do 10, do przydzielenia masz łącznie 40 punktów. Każdy współczynnik ma wpływ na kreację bohatera i kierunek, w którym będzie rozwijany. W poniższej tabeli znajdziesz zawarte wszystkie informacje o konkretnych aspektach postaci, na które wpływa dany atrybut, czyli statystyki, umiejętności oraz talenty.
Każdy wydany punkt zwiększa odpowiednie statystyki poczynając od +2 punktów dla poziomu pierwszego i kończąc na +20 na poziomie dziesiątym.
UWAGA: Wyjątkiem jednak jest atrybut Szczęście, w przypadku którego statystyki zwiększają się inaczej:
Poziom 1 i 2: +1
Poziom 3 i 4: +2
Poziom 5 i 6: +3
Poziom 7 i 8: +4
Poziom 9 i 10: +5
SIŁA Siła określa jak łatwo kowboj dźwiga swe siodło i większe spluwy oraz jak spisuje się w barowych zadymach. Wpływa na: Statystyki: Waga ekwipunku (10 kilogramów na każdy zainwestowany punkt poczynając od wartości 160 dla 1. poziomu) Umiejętności: Broń biała, Walka wręcz Talenty: I... w górę!; Ekstra walnięcie; Kamienna ściana; Mocny grzbiet; Niepowstrzymana siła; Pewny chwyt; Implant siły. | |
PERCEPCJA Spostrzegawczy kowboj zawsze wie, czy w pobliżu znajduje się laska dynamitu... albo gdy podkradają się do niego hultaje. Wpływa na: Statystyki: Celność, Zasięg kompasu Umiejętności: Materiały wybuchowe, Otwieranie zamków, Broń energetyczna Talenty: Nocny marek; Snajper; Na paluszkach; Człowiek-Demolka; Infiltrator; Implant percepcji. | |
WYTRZYMAŁOŚĆ Nie pokonasz dobrego kowboja, jeśli jest wytrzymały... i jeśli ma rewolwer wielki jak cała preria. Wpływa na: Statystyki: Odporność, Zdrowie (20 punktów zdrowia na każdy zainwestowany punkt poczynając od wartości 120 dla 1. poziomu) Umiejętności: Walka wręcz Talenty: Brzuch z ołowiu; Odporność; Kamienna ściana; Mocny grzbiet; Ołowiany fartuch; Ciężarowiec; Życiodajna moc; Zasilanie słoneczne; Pochłanianie promieniowania; Implant wytrzymałości. | |
CHARYZMA Przekonasz się, że istnieją kowboje z niezłą gadką i głosem jak harfy anielskie. Wpływa na: Statystyki: Odwaga towarzyszy Umiejętności: Handel, Retoryka Talenty: Dzika lojalność; Przyjaciel zwierząt; Implant charyzmy. | |
INTELIGENCJA Mądry kowboj jest dobry prawie we wszystkim, od wysysania trucizny po ukąszeniu grzechotnika aż po naprawę złamanej osi w wozie. Wpływa na: Statystyki: Punkty umiejętności (0.5 punktu na każdy zainwestowany punkt poczynając od wartości 10.5 dla 1. poziomu) Umiejętności: Nauki ścisłe, Naprawa, Medycyna Talenty: Pojętny uczeń; Retencja; Entomolog; Erudycja; Pojmowanie; Paker; Szał kujona!; Komputerowiec; Implant inteligencji. | |
ZWINNOŚĆ Jeśli rewolwerowiec w czasie strzelaniny oddaje sześć strzałów, zanim drugi gość zdąży strzelić choć raz, to znaczy że jest zwinny/ Wpływa na: Statystyki: Szybkość, Odzyskiwanie punktów akcji (3 punkty akcji na każdy zainwestowany punkt poczynając od wartości 68 dla 1. poziomu) Umiejętności: Broń palna, Skradanie się Talenty: Szybkie przeładowanie; Szybkie dobycie broni; Cichobieg; Snajper; Na paluszkach; Człowiek czynu; Siepacz; Stalowe nerwy; Implant zwinności. | |
SZCZĘŚCIE Niektórzy twierdzą, że nie wierzą w szczęście, ale po przegranym pojedynku mówią "A to szczęśliwy sukinkot"! Wpływa na: Statystyki: Trafienia krytyczne, Pech przeciwnika Umiejętności: Wszystkie umiejętności Talenty: Poszukiwacz skarbów; Towar z odzysku; Pani fortuna; Tajemniczy nieznajomy; Człowiek-demolka; Implant szczęścia. |