Jak mało wiemy | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas Fallout: New Vegas poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
Jak mało wiemy
Zleceniodawca: Joana po wykonaniu zadania [Żegnaj, ukochana!] / Pan Tak [13 piętro The Tops ] (M7B:2) / Pan House zadanie [House zawsze wygrywa, IV] / Ambasador Crocker zadanie [Za Republikę, cz. 2]
Zadanie możesz otrzymać od różnych postaci. Kiedy tylko przekroczysz prób kasyna zostaniesz poproszony o oddanie broni - możesz zatrzymać schowaną broń. Podejdź do recepcjonistki (M7F:1) #1 i postaraj się wyciągnąć z niej jakieś informacje co planuje Omerta [Retoryka 28 ]. Możesz użyć [Przerażająca obecność ] by wyciągnąć informacje gdzie znajduje się Cachino od jednego ze Zbirów z Omerty . Dorwiesz go siedzącego przy stoliku (M7F:2) bądź (prawdopodobniej) on dorwie Ciebie kiedy będziesz szedł w jego stronę #2 .
Po wypytaniu o szemrane interesy Cachino odejdzie. Musisz zdobyć dowód, że coś jest na rzeczy, możesz:
- zacząć się zakradać #1 za nim i wyciągnąć z jego kieszeni Pamiętnik Cachino ;
- porozmawiać z recepcjonistką i zlokalizować pokój Cachino.
W drugim przypadku zapłać jej (300 kapsli), użyj przemocy [Siła 8 ] lub zejdź z ceny do 200 kapsli [Handel 55 ]. Udaj się windą (M7F:3) do [Pokoje Gomorry ], a następnie przejdź do pokoju Cachino. Omiń strażnika i otwórz drzwi wytrychem [Otwieranie zamków 75 ]. Przeszukaj biurko w górnej części pokoju #2 , gdzie znajdziesz Pamiętnik Cachino .
Powróć do mężczyzny (M7F:2) i przedstaw mu dowód. W tym momencie możesz obrać jedną z dwóch ścieżek rozwiązujących to zadanie.
- [Handel 60 ] poproś o 200 kapsli za pamiętnik;
- zażądaj o 100 kapsli;
- zatrzymaj pamiętnik.
Jeżeli oddasz pamiętnik możesz pomóc Cachino w pokrzyżowaniu planów Rodziny - rozwiązanie 1, jeśli postanowisz zatrzymać pamiętnik przejdź do rozwiązania 2.
Rozwiązanie 1
Możesz obrać stronę Cachino i pomóc pokrzyżować plany rodziny. Musisz dowiedzieć się od Troike o tajemniczych dostawach broni lub dowiedzieć się czym trudni się Clanden. Otrzymasz Klucz do Klubu Zoara .
TROIKE
Skieruj się do windy do [Dolny poziom Gomorry ] (M7F:3), kiedy będziesz na dole otwórz kluczem drzwi (M7G:1), a następnie przejdź do pomieszczenia, gdzie przebywa Troike (M7G:2) #1 . Wypytaj go o broń, będzie niechętny do pomocy:
- zaproponuj, że postarasz się, by szefowie anulowali jego kontrakt z rodziną;
- [Retoryka 80 ] zastrasz go RNK;
- [Medycyna 30 ] wypytaj o prostytutkę.
Powróć na dolny poziom, a następnie przejdź drzwiami (M7F:4) na balkony, gdzie znajdziesz Wielkiego Sala (M7F:5) #2 .
- [Handel 45 ] skłam, że Troike postara się wynegocjować lepsze ceny;
- [Retoryka 53 ] powiedz, że Troikem może sprawiać już tylko problemy;
- wykup jego kontrakt za 300 kapsli;
Możesz również znaleźć List o szantażu Troike w sejfie w pokoju Wielkiego Sala . Hasło zdobędziesz u szefa (ukradnij), możesz również bezpośrednio sam otworzyć sejf lub wpierw zhakować terminal, by otworzyć sejf.
Powróć do Troike (M7G:2) i powiedz, że jest wolny. Wypytaj o broń:
- [Retoryka 70 ] zmuś Troike, by wysadził składzik z bronią;
- zniszcz skład samodzielnie.
W pierwszym przypadku - opuść kasyno na chwilkę, po czym wróć z powrotem. Jeśli obierzesz drugą drogę, przejdź do piwnicy (M7G:3) i podłóż termit (M7G:4). Możesz również wpierw przeszukać skrzynie i pozbierać broń. Powróć do Cachino (M7F:2) i zaraportuj. Rozpoczyna się zakończenie.
CLANDEN
Mężczyznę znajdziesz w swoim pokoju, zasadniczo niczego się nie dowiesz, za szafą jednak znajdziesz sejf #1 [Otwieranie zamków 75 ], natomiast wewnątrz Taśmy snuff . Możesz teraz albo porozmawiać z Clandenem bądź z Cachino (który i tak powie Ci, byś porozmawiał z tym pierwszym):
- [Handel 50 ] zaszantażuj go, zdobędziesz 200 kapsli oraz każesz mu się wynosić z miasta;
- oddaj taśmy i nakaż opuścić miasto;
- powiedz, że nie oddasz taśm - zabij go.
ZAKOŃCZENIE
Zarówno Ty jak i Cachino zostaniecie wezwani do szefów. [Retoryka 80 ] namów Cachino, by to on rozpocząć strzelaninę - szefowie nie powinni się tego spodziewać. Udaj się za nim do pokoju. Na miejscu otrzymasz broń, usiądź na kanapie i rozpocznij rozmowę. [Retoryka 80 ] możesz wypytać o plan, a następnie skłam, że Nero nakazał Ci zdjąć Wielkiego Sala. Po chwili rozpocznie się strzelanina - zabij Nero. W każdej chwili możesz również dać sygnał Cachino do zastrzelenia jednego z szefów. Zadanie dobiega końca.
Rozwiązanie 2
Postanowisz zachować pamiętnik - udaj się na balkon do Wielkiego Sala (bądź Nero ) (M7F:5) #1 , przy drzwiach (M7F:4) natrafisz na strażnika.
- [Retoryka 50 ] powiedz, że chodzi o Cachino;
- okaż mu pamiętnik.
Powiedz szefom, że jeden z ich pracowników coś knuje.
- Sprzedaj za 100 kapsli;
- [Handel 55 ] sprzedaj za 200 kapsli.
Idź za szefem go gabinetu #2 , gdzie ten rozprawi się z Cachino .
Porozmawiaj z szefem co następuje dalej, musisz pomóc dwóm członkom Rodziny - Troike i Clandenowi .
TROIKE
Skieruj się do windy do [Dolny poziom Gomorry ] (M7F:3), kiedy będziesz na dole otwórz kluczem drzwi (M7G:1), a następnie przejdź do pomieszczenia, gdzie przebywa Troike (M7G:2) #1 . Zapytaj czego potrzebuje - musisz pomóc odzyskać ostatnie skradzione zapasy. Opuść kasyno i skieruj się w stronę [Siedziba Sunset Sarsaparilla ] (MsB:18). Zagubioną przesyłkę znajdziesz na obrzeżach (M10:1) #2 . Uważaj na Bestie , które będą wokół niej grasowały. Zabierz Transport rozłożonej broni i powróć do Troike (M7G:2).
CLANDEN
Mężczyznę znajdziesz w swoim pokoju #1 , zapytaj czego potrzebuje - [Nauki ścisłe 60 ] możesz sam odgadnąć bądź po prostu zapytać, chodzi o chlor. Możesz go zdobyć w dwóch miejscach - w Ultra-Luxe lub we Freeside.
Przejdź do [Kasyno Ultra-Luxe ] (M7:4), oddaj (lub schowaj) broń przy wejściu i udaj się do zamkniętego schowka na końcu (M7C:6), aby go otworzysz potrzebujesz [Otwieranie zamków 25 ]. Zabierz Naczynie z chlorem #2 i powróć do Clandena .
Możesz również udać się do [U Micka & Ralpha] (M6B:2) i tam zakupić chlor [Nauki ścisłe 60 ], możesz również przekonać sprzedawcę [Handel 50 ], by sprzedał Ci za połowę kwoty. Powróć do Clandena .
Powróć do szefa gdzie zakończysz zadanie.
Konsekwencje
Jeżeli nie wypełniłeś zadania, Omerta zaatakuje podczas finałowej walki o Zaporę Hoovera, jednak nie użyje do tego swojej broni.
Jeżeli obrałeś stronę szefów, Omerta zaatakuje podczas finałowej walki i użyje swojej bomby.
Jeżeli pomogłeś Cachino Omerta nie zaatakuje podczas finałowej walki.