Talenty (6) w Fallout New Vegas | Rozwój postaci Fallout: New Vegas poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
SKONCENTROWANY OSTRZAŁ Wym.: Poziom 18, Broń energ. 60, Broń palna 60 / Rangi: 1 Zwiększenie szansy na trafienie konkretnej części ciała o 5% w systemie V.A.T.S. Talent przydatny jeśli korzystasz głównie ze wspomnianego systemu namierzania i posiadasz dużą ilość Punktów Akcji. Na tak wysokim poziomie talent wydaje się być jednak zbyteczny. | |
NINJA Wym.: Poziom 20, Br. biała 80, Skradanie się 80 / Rangi: 1 Zwiększenie szansy na obrażenie krytyczne o 15% w przypadku broni białej lub walki wręcz oraz wzmocnienie ataków krytycznych o 25% przy działaniu w ukryciu. Talent obowiązkowy tylko w przypadku bohatera, który nastawiony jest na walkę z ukrycia. W pozostałych przypadkach nie warto się nim interesować. | |
ODKRYWCA Wym.: Poziom 20 / Rangi: 1 Odkrycie wszystkich lokacji na mapie. Talent obowiązkowy jeśli jesteś fanem zbierania wszystkiego. Wszystkie przedmioty specjalne, które zostały opisane w poradniku, najszybciej jest znaleźć poprzez właśnie szybką podróż, gdyż wtedy znajdujesz w najbardziej odpowiednim miejscu (bardzo łatwo trafić w odpowiednie miejsce). | |
POŚPIECH KOSTUCHY Wym.: Poziom 20 / Rangi: 1 Odzyskanie 20 Punktów Akcji po opuszczeniu systemu V.A.T.S. po ówczesnym zabiciu przeciwnika. Bardzo przydatny talent, szczególnie w walce przeciwko większej grupie przeciwników. Wyeliminowanie jednego z nich pozwoli Ci szybko przystąpić do kolejnego ataku. | |
ZASILANIE SŁONECZNE Wym.: Poziom 20, WT 7 / Rangi: 1 2 punkty do Siły i powolna regeneracja Zdrowia gdy znajdujesz się na pełnym słońcu. Przydatny talent podczas przemierzania pustkowi w czasie dnia - co również sugeruję, gdyż nocne eskapady mogą być bardziej niebezpieczne. Szczególnie przydatne w trybie "Jestem Hardkorem!". Niestety nie leczy to ran kończyn. | |
CHEMIK NUKA Wym.: Poziom 22, Nauki ścisłe 90 / Rangi: 1 Specjalny przepis na Nuka-Colę przy stołach warsztatowych. Nowe odmiany Nuke-Coli, pozwalające uzyskać kilka nowych ciekawych bonusów do statystyk. | |
PORUCZNIK LASER Wym.: Poziom 22, Broń energ. 90 / Rangi: 1 Większe o 15% obrażenia i 10% większa szansa na trafienie krytyczne w przypadku używania broni laserowej. Jeśli korzystasz z tej kategorii broni - pozycja obowiązkowa, gdyż tyczy się wszystkich, bez wyjątków, broni laserowych. Również potężnego lasera Gatlinga. | |
STRZELAJ NA OŚLEP Wym.: Poziom 22 / Rangi: 1 Mniejsze obrażenia zadawane towarzyszom. Talent mało przydatny, chyba że kompletnie nie zwracasz uwagi do kogo strzelasz bądź jeśli nie planujesz wspomagać się towarzyszami w podróży. | |
SIEPACZ Wym.: Poziom 24, walka wręcz 90, ZWI 7 / Rangi: 1 Wzrost o 30% prędkości ataków wręcz i bronią białą. Obowiązkowa pozycja dla każdego, kto podążył ścieżką walki w zwarciu. | |
STALOWE NERWY Wym.: Poziom 26, ZWI 7 / Rangi: 1 Szybsza regeneracja Punktów Akcji. Niepodważalnie kolejny obowiązkowy talent dla osób używających systemu V.A.T.S. Nic więcej dodawać tutaj nie trzeba. | |
POCHŁANIANIE PROMIENIOWANIA Wym.: Poziom 28, WT 7 / Rangi: 1 Samoczynne pomniejszanie się poziomu napromieniowania. Obowiązkowy talent dla trybu "Jestem Hardkorem!", pozwalający na bezgraniczne zwiedzanie wszystkich zakątków Mojave. |