Mogę sprawić, że się przejmiesz (2) | Zadania poboczne | Fallout New Vegas Fallout: New Vegas poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
Pistolet pulsacyjny
Udaj się do [BSP Nellis ] (M11:1) - w zadaniu [Volare!] znajduje się opis w jaki sposób przedostać się tam bezpiecznie. Będąc w domu Pearl przeszukaj szafkę w rogu pokoju. Wewnątrz znajdziesz Klucz pułkownika Blackwella oraz rozkaz przeniesienia ekwipunku .
Skieruj się do [Krypta 34 ] (MsB:30), Twoim celem będzie zejście do reaktora (M18A:2). Niestety drzwi do kwatery nadzorcy są zablokowane, musisz zdobyć klucz. Wróć się kawałek, aż znajdziesz korytarz z cieknącą rurą. Dalsza droga jest zalana - zanurkuj i zlokalizuj pod biurkiem konserwatora krypty (M18A:3) - przeszukaj go i zabierz hasło terminalu ochrony krypty 34 #1 . Przejdź przez klinikę w stronę zbrojowni, (M18A:4), gdzie również znajduje się pod wodą #2 . Znajdziesz tam drugiego konserwatora krypty, a przy nim hasło terminalu użytkowego Krypty 34 .
Przejdź do pomieszczenia użytkowego, gdzie odpalisz terminal przy pomocy uzyskanego hasła (M18A:5) #1 - aktywuj system pomp. Następnie udaj się do [Krypta 34 - zbrojownia ] gdzie będziesz mógł odblokować drzwi nadzorcy (M18B:1) #2 .
Kiedy znajdziesz się w [Krypta 34 - reaktor ] musisz przede wszystkim uważać na wzmożoną radiację. Zlokalizuj Dozorcę #1 i zabij go. Przeszukaj jego zwłoki i zabierz hasło do terminalu, który stoi obok. Aktywuj go i otwórz drzwi do zbrojowni. Wróć się całą i wejdź do zbrojowni (tej przy pomieszczeniu używkowym). Wewnątrz otwórz drzwi (M18B:2), a następnie skrzynkę zawierającą pistolet pulsacyjny (M18B:3) #2.
Powróć do Starszego McNamary (M13B:1) i przejdź tym samym do zakończenia.
Zakończenie
Kiedy ponownie powrócisz do McNamary z bronią, Veronica raz jeszcze rozmówi się ze Starszym - niestety ponownie wszystko spali na panewce. Kiedy będziesz wychodził, Veronica ponownie Cię zaczepi. W tym momencie możesz, po krótkiej rozmowie, poradzić jej jedną z trzech opcji:
- aby została - zakończenie 1;
- aby uciekła - zakończenie 2;
- aby sama podjęła decyzję (postanowi zostać) - zakończenie 2.
Zakończenie 1
Wyjdź na chwilę na powierzchnię - zostaniesz zatrzymany przez Paladynów Bractwa Stali . Nie spodoba im się fakt, że Veronica zostaje:
- [Retoryka 95 ] rozwiąż sprawę w sposób pokojowy;
- bądź zabij wszystkich.
Jeżeli posiadasz pistolet pulsacyjny sprawi się on idealnie do walki przeciwko ubranym w pancerz wspomagany przeciwnikom. Kiedy rozprawisz się ze wszystkimi porozmawiaj z Veronicą - zadanie dobiega końca.
Veronica otrzyma umiejętność Stalowe więzy.
Zakończenie 2
Opuść bunkier, podobnie jak powyżej - musisz sprostać Paladynom Bractwa Stali . Kiedy skończysz porozmawiaj z Veronicą - zaproponuje, byście wybrali się do Uczniów Apokalipsy [Przyczółek Uczniów ] (MsB:38) #1. Wejdź do przyczółka i porozmawiaj z Doktor Alvarez o zrekrutowaniu Veroniki w ich szeregi. Niestety osoby odpowiedzialnej za rekrutacje nie ma - opuść pomieszczenie i odczekaj 24 godziny czasy w grze. Kiedy powrócisz do Przyczółku, zastaniesz wszystkich martwych. Sprawcy, czyli Paladynie Bractwa stali, znajdują się w drugiej części pomieszczenia #2. Po krótkiej rozmowie staniesz do walki - zabij wszystkich. Porozmawiaj z Veronicą - zadanie dobiega końca.
Veronica otrzyma umiejętność Buntownik.