Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

House zawsze wygrywa, II | Pan House | Solucja Fallout New Vegas Fallout: New Vegas poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

House zawsze wygrywa, II

1 - House zawsze wygrywa, II | Pan House | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry
Skieruj się na południowy-wschód do [Zatoka Cottonwood ] (MsG:22), na swej drodze napotkasz Zwiadowcę Legionu , by przejść dalej - House zawsze wygrywa, II | Pan House | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Skieruj się na południowy-wschód do [Zatoka Cottonwood ] (MsG:22), na swej drodze napotkasz Zwiadowcę Legionu , by przejść dalej:

  • okaż mu Symbol Cezara;
  • [Retoryka 35 ] powiedz, ze jesteś kupcem;
  • zaatakuj go.

Gdy już dalsza droga będzie stała przed Tobą otworem, udaj się na spotkanie z Cursorem Lucullusem (M8:1) #1 , który przetransportuje Cię do [Fort ] (MsE:5). Oddaj strażnikowi broń (bądź zachowaj ukrytą), a następnie pędź do obozu (M9:1) do Cezara #2 . Jeżeli nie posiadasz Platynowego Sztonu to właśnie go teraz otrzymasz.

2 - House zawsze wygrywa, II | Pan House | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry
Zaakceptuj pierwsze zadanie Cezara z zadania [Oddajcie Cezarowi] i skieruj się do bunkra (M9:2) - House zawsze wygrywa, II | Pan House | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Zaakceptuj pierwsze zadanie Cezara z zadania [Oddajcie Cezarowi] i skieruj się do bunkra (M9:2). Po wejściu do środka odzyskasz broń, użyj Sztonu na maszynie po prawej #1 - otworzy się wejście w podłodze, wejdź do [Krypta Sekuritronów ]. Tuż przy wejściu znajdziesz monitor (M9A:1) z Housem. Idź przed siebie, przygotuj się na spotkanie z pierwszym Protektronem #2 . Jeżeli posiadasz dobrze rozwiniętą umiejętność [Nauki ścisłe ] możesz wstąpić do pomieszczenia z zabezpieczeniami (M9A:2) i odłączyć:

  • [Nauki ścisłe 75 ] protektrony;
  • [Nauki ścisłe 50 ] wieżyczki.

Znajdziesz tam również Karabin plazmowy .

3 - House zawsze wygrywa, II | Pan House | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry
Pędź do głównego holu, gdzie ujrzysz prawdziwą armię Sekuritronów #1 - House zawsze wygrywa, II | Pan House | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Pędź do głównego holu, gdzie ujrzysz prawdziwą armię Sekuritronów #1 . Jeżeli nie udało ci się odłączyć robotów i wieżyczek, Twoja przeprawa przez bunkier może być nieco ciężka. W celu ulepszenia armii Sekuritronów wyjdź po schodkach do pomieszczenia z terminalem (M9A:4), gdzie użyjesz Sztonu #2 . Podczas powrotu odwiedź Pana House'a (M9A:1), możesz zapytać o zapłatę (jeśli wcześniej nie posiadałeś Sztonu) jak również zapytać o kolejne plany.

Jeżeli postanowisz zniszczyć armię nie będziesz mógł współpracować z Panem Housem, dodatkowo w drodze powrotnej natkniesz się na kilka robotów zwiadowczych . Wciąż jednak jesteś w stanie współpracować z Cezarem, gdyż ten będzie myślał, że trzęsienie wywołane przez ulepszenie armii było wybuchem niszczącym podziemny kompleks.

Zostaje odblokowane zadanie [House zawsze wygrywa, III].