Talenty (2) w Fallout New Vegas | Rozwój postaci Fallout: New Vegas poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
SZALONY REWOLWEROWIEC Wym.: Poziom 4, Broń palna 45 lub Broń energ. 45 / Rangi: 1 Redukcja modyfikatorów celności w czasie poruszania się, podczas używania jednoręcznej broni palnej bądź energetycznej. Talent przydatny jeśli preferujesz ręczne namierzanie celów, a nie korzystanie z systemu V.A.T.S. | |
BOMBOWY GOŚĆ Wym.: Poziom 6, Mat. Wybuch. 50 / Rangi: 3 Każdy poziom dodaje premie 20% do obrażeń zadawanych przy pomocy materiałów wybuchowych. Talent warty inwestycji (maksymalnie rozwinięty dodatkowo) tylko w przypadku, jeśli zamierzasz całkowicie skupić się na rozwinięciu na maksimum umiejętności materiały wybuchowe. | |
BRZUCH Z OŁOWIU Wym.: Poziom 6, Przetrwanie 40 lub WT 5 / Rangi: 1 Zmniejszona o 50% radiacja po spożyciu napromieniowanego pożywienia i napojów. Talent przydatny tylko i wyłącznie jeśli grasz w trybie "Jestem Hardkorem!". | |
CHIRURGIA ZE STRZELBĄ Wym.: Poziom 6, Broń palna 45 / Rangi: 1 Zmniejszenie progu obrażeń u przeciwnika o 10 punktów w czasie używania wszelkiego rodzaju strzelb. Mało przydatny talent, nawet w przypadku skupiania się na strzelbach, tym bardziej jeśli przeciwnik nosi ciężką zbroję. | |
DZIKA LOJALNOŚĆ Wym.: Poziom 6, CH 6 / Rangi: 1 Zwiększona odporność na obrażenia towarzyszy w momencie gdy poziom Twojego zdrowia spadnie poniżej 50%. Jeśli planujesz niemal całkowicie polegać na swoich towarzyszach podczas walk możesz śmiało wybrać ten talent. Jednak należy pamiętać, że istnieje ryzyko nie utrzymania zdrowia poniżej tego poziomu lecz cały czas pozostając przy życiu. | |
KRWAWA JATKA Wym.: Poziom 6 / Rangi: 1 Premia 5% do obrażeń zadawanych dowolną bronią. Dodatkowo każde zabite istoty zamieniają się w czerwoną papkę. Talent mimo iż przydatny, o tyle jest kłopotliwy w zadaniu [Nagroda trzech kart], gdzie musisz zabić przeciwników nie uszkadzając im głów. | |
ODPORNOŚĆ Wym.: Poziom 6, WT 5 / Rangi: 2 Bonus +2 do całkowitego Progu Obrażeń. Z pozory przydatny talent oferujący +4 do Progu Obrażeń, lecz tylko jeśli zostanie wybrany na samym początku kiedy tylko będzie dostępny. Im dalej w rozgrywce, im lepsze zbroje przyodziejesz, tym ten bonus staje się mniej znaczący. | |
POSZUKIWACZ SKARBÓW Wym.: Poziom 6, SZ 5 / Rangi: 1 Odnajdywanie większej liczby kapsli Nuka-Coli. Nieprzydatny talent, gdyż i bez niego można bardzo łatwo się wzbogacić. | |
REWOLWEROWIEC Wym.: Poziom 6 / Rangi: 1 Poprawienie celności w systemie V.A.T.S. podczas używania pistoletu bądź dowolnej jednoręcznej broni tego typu. Talent przydatny jeśli zamierasz skupić się wyłącznie na broni z tej kategorii i pozyskasz jakąś bardzo mocną spluwę. | |
SKRUPULATNY RECYNKLINGOWIEC Wym.: Poziom 6, Nauki ścisłe 70 / Rangi: 1 Większa szansa na odzyskanie zużytych ładunków podczas korzystania z broni energetycznej oraz wzrost efektywności podczas korzystania z odzysku przy stołach warsztatowych. Wybierz ten talent tylko w przypadku jeśli rozwijasz się w broni energetycznej oraz sztuce rzemiosła. | |
ZAWODOWIEC Wym.: Poziom 6, Skradanie się 70 / Rangi: 1 Dodatkowe 20% obrażeń do ataków krytycznych przy wykorzystaniu pistoletów, rewolwerów i pistoletów maszynowych (energetycznych lub zwykłych). Nieprzydatny talent, chyba że zamieszasz skupiać się na skradaniu, które to nie do końca jest również przydatne. | |
ŁADOWARKA RĘCZNA Wym.: Poziom 6, Naprawa 70 / Rangi: 1 Większa szansa na odzyskanie łusek korzystając z broni palnej oraz odblokowanie wszystkich konstrukcji amunicji. Talent przydatny tylko w przypadku jeśli zarówno korzystasz z broni palnej jak i lubujesz się w wytwarzaniu amunicji. Jeśli nie przepadasz za bieganiem po pustkowiach, nie warto wybierać tego talentu. | |
EKSTRA WALNIĘCIE Wym.: Poziom 8, SI 6, Br. biała 45 / Rangi: 1 Szansa na pozbawienie przeciwnika przytomności atakując przy użyciu broni białej lub gołymi rękami. Talent mało przydatny, gdyż sam fakt korzystania z broni białej bądź walcząc bez uzbrojenia również nie jest dobrym pomysłem. | |
KAMIENNA ŚCIANA Wym.: Poziom 8, WT 6, SI 6 / Rangi: 1 Dodatkowe +5 do Progu Obrażeń przeciwko broni białej i atakom wręcz. Talent przydatny tylko jeśli skupiasz się na walce w zwarciu bądź na bliski dystans. Doskonały przeciwko chociażby Szponom, a także ludziom - np. legionistom. | |
KOMANDOS Wym.: Poziom 8 / Rangi: 1 Poprawienie celności w systemie V.A.T.S. przy korzystaniu z karabinów. Talent jak najbardziej przydatny, gdyż dotyczy wszystkich typów karabinów - również plazmowych i laserowych. Ponadto korzystanie z karabinów jest bardziej prawdopodobne. |