Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

KHADAGAN część 4 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy poradnik Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

Stary Nekromanta Taivo kieruje nas po resztki amuletu teleportacyjnego - KHADAGAN część 4 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy - Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

88. Amulet

Stary Nekromanta Taivo kieruje nas po resztki amuletu teleportacyjnego. Będziesz tego potrzebować, żeby się dowiedzieć, dokąd teleportował się młody Joon. Ruiny posiadłości należącej kiedyś do naukowca znajdują się na północ od miasta.

  • Znajdź ruiny posiadłości - Ruiny posiadłości są położone na północ od miasta. Możesz do nich dotrzeć przez bramy w południowej ścianie. Lecz pamiętaj, że po dziwnych zdarzeniach w posiadłości jest ona bardzo pilnie strzeżona.
  • Przeszukaj ruiny - Kawałki amuletu, używanego przez młodą Joon, muszą być gdzieś tutaj.
  • Przeszukaj skrzynię - A może, podczas gdy przeprowadzali śledztwo, włożyli wszystko powiązane z wydarzeniami w posiadłości do tej skrzyni? Powinieneś dobrze przyjrzeć się jej zawartości.

Po rozmowie z Bratem Kehelem na temat amuletu, zostajemy wysłani na spotkanie z Bratem Bez Twarzy do Portalu.

Jeżeli chcemy aby była to nasza ostatnia wizyta w Ostatniej Kryjówce musimy koniecznie wyposażyć się w dwa czary: Jasnowidztwo oraz jakikolwiek czas ofensywny (Ognista Strzała, Osłabienie itp.), obydwa z zasięgiem minimum 50 metrów. Jeżeli jesteśmy magiem możemy wykorzystać również czar Teleportacja z równie dużym zasięgiem. Wspomniany w misji czar Fajerwerki jest zupełnie nieprzydatny.

W drodze na miejsce spotkania możemy zawitać w pobliskiej posiadłości - KHADAGAN część 4 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy - Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

W drodze na miejsce spotkania możemy zawitać w pobliskiej posiadłości.

89. Posiadłość

Jak mawia złodziejka Sahilia: "Pokaż mi bogaty dom, a znajdę w nim kufer. Kufer, który nie będzie pusty."

  • Odszukaj majątek - Bogaty majątek ziemski nie jest głównym celem twojej podróży. Lecz jeśli już taki mijasz, dlaczegóż by mu się nie przyjrzeć?
  • Znajdź skrzynię - Skrzynia musi gdzieś tutaj być... niepodobna, żeby go ukryli gdzieś dalej...
  • Otwórz skrzynię - Jedyny sposób aby dowiedzieć się co jest w środku, to otworzyć to! Znajdziemy w niej 1 000 000 złota.

90. Podróż na miejsce spotkania

Brat Khatul wysyła nas na tajemnicze spotkanie. Miejscem spotkania jest jaskinia w północnej części gór. Będzie tu na ciebie czekał człowiek, który wie jak znaleźć klucz do portalu do Gipath.

  1. Wejdź do jaskini - Idź wzdłuż północnych pagórków i znajdź wejście do jaskini - wyznaczone miejsce spotkania.
  2. Plantacja - Ta plantacja wygląda gorzej niż którakolwiek obok. Prawdopodobnie chłopi spędzają więcej czasu w domach w mieście, niż tutaj w pracy...
  3. Znajdź kryjówkę - Miejscowy naganiacz niewolników raczej by nie ryzykował zabierania do domu pieniędzy z przekupstwa. Prawdopodobnie są one ukryte gdzieś tutaj.
  4. Przeszukaj kryjówkę - To naprawdę ciekawe oglądać ile współczesny nadzorca niewolników może zachować na deszczowe dni, a wszystko to z jego chudej pensyjki!

Okazuje się, że jest to zdradziecki Starzec Erfar z Wioski w Gipath, który zastawił na ciebie pułapkę alarmując straże.

Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie