GIPATH część 7 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy poradnik Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
32. Magiczna roślina
Starzec Erfar twierdzi, że Wioska ma kłopoty - Kapitan zapłacił szamanowi orków, aby ten sprowadził na mieszkańców chorobę. Aby uratować wioskę, musisz odnaleźć Biały Kwiat i przynieść go Starcowi.
- Odszukaj Kwiat - Aby znaleźć Kwiat powinieneś ruszyć drogą prowadzącą z Podgórza na wschód. Na początku droga wiedzie przez las, później, na północy, zobaczysz wzgórza (połamany wóz, należący do Babura, leży w pobliżu pierwszego z nich). Pomiędzy tymi wzgórzami jest rozpadlina i jeśli pójdziesz wzdłuż niej kawałek na północ znajdziesz Kwiat. Kwiat strzeżony jest przez grupy orków, których należy wyeliminować przed zerwaniem rośliny.
- Zerwij Kwiat - Musisz zerwać magiczną roślinę i zanieść ją do wioski.
33. Wywabienie wroga
Wiedźma wskazuje nam sposób na odkrycie zdrajcy. Zarówno rzemieślnik Babur, jak i Starzec Erfar mają swoje powody, aby złorzeczyć Wybrańcowi. Każdy z nich wie, że Wybraniec uda się ponownie w Środkowe Szczyty po kolejną magiczną roślinę. Jeśli Wybraniec wpadnie w zasadzkę koło wyschniętego koryta rzeki, zdrajcą jest Bobur, jeśli zaś koło zniszczonego wozu - będzie to sprawka Starca.
- Sprawdź wyschnięte koryto rzeczne - Wyschnięte koryto rzeczne rozciąga się od centralnej części Środkowych Szczytów na południowy zachód. Jest tam mała zatoka gdzie łączy się ono z rzeką. Jeśli zasadzka jest zastawiona w pobliżu tej zatoki, to Rzemieślnik Babur jest zdrajcą.
- Sprawdź połamany wóz - Połamany wóz leży opodal wzgórza na skraju drogi wiodącej z Podgórza na wschód. Jeśli zasadzka zastawiona jest tam, to zdrajcą jest Starszy.
- Rozbij pułapkę - Teraz już masz pewność, że wrogiem w wiosce jest Starszy. Zapłaci on za swą zdradę, ale wrogowie, którzy zasadzili się w pułapce muszą również zostać zgładzeni! Łucznik orków posiadał kościany łuk z twardej kości.
- Ustal czy rzemieślnik jest niewinny - Nie było zasadzki w pobliżu wyschniętego koryta rzecznego, w związku z czym Rzemieślnik Babur jest niewinny.
Teraz możemy oskarżyć Starca o zdradę i zmusić do przetłumaczenia dokumentów znalezionych w obozie w Martwym Mieście.
34. Poszukiwanie obozu Orków w Środkowych Szczytach
Wiedźma miała ostatnio zły sen. Jej wnuczka Airy została porwana przez Gobliny ze Środkowych Szczytów, które żyją pod protektoratem Orków. Może powinieneś sprawdzić, czy w tym śnie było trochę prawdy?
- Dostań się do obozu Orków - Obóz Orków i Goblinów leży na zachód od Środkowych Szczytów. Aby się tam dostać musisz przejść przez most nad wyschniętym korytem rzecznym. Jedno z wejść do obozu znajduje się tuż przy moście na północ. Wejście to jest pilnie strzeżone, więc powinieneś znaleźć sposób, aby przejść obok strażników.
- Znajdź palisadę - Na środku obozu znajduje się więzienie - płot ogradzający z czterech stron z bramą po jednej z nich.
- Znajdź dowód, że Airy tu była - Wnuczki Wiedźmy tu nie ma, być może Gobliny zabrały ją w inne miejsce. Poszukaj śladów jej pobytu. W klatce znajdziemy dzbanek Airy.
35. Khadaganianie
Do Jaskini Wiedźmy zabłąkał się obcokrajowiec. Khadagański oficer obiecał, że dowódca oddziału pomoże Wybrańcowi w opuszczeniu Gipath. Nawet jeśli oficer nieco przesadził z uczynnością swojego dowódcy, i tak powinieneś się z nim spotkać. Obóz Khadagańskiej ekspedycji znajduje się we wschodniej części Odległych Gór.
- Znajdź obóz - W Odległych Szczytach płyną dwie rzeki: jedna ze środkowej części Wielkiego Jeziora z północy na południe, druga natomiast zaczyna swój bieg w źródle we wschodniej części gór i płynie na południowy zachód. Obóz Khadaganianów znajduje się w niewielkiej odległości na północ od brzegu drugiej rzeki, w środkowej części.
- Spotkaj się z Khadaganianami - Aby mówić z dowódcą oddziału najpierw musisz porozmawiać z jednym z żołnierzy.
Zostajemy złapani i zamknięci w klatce. Aby się uwolnić musimy nawiązać rozmowę z Jaszczurem Pustelnikiem i obiecać mu, że przyjdziemy do jego siedziby. Zostajemy uwolnieni i dostajemy klucz do wyłączenie pułapek na wyspie pustelnika.