Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

GIPATH część 4 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy poradnik Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

Wiedźma nie może przetłumaczyć wiadomości w języku okrów zaadresowanej do zdrajców, zabranej porucznikowi Hersztowi - GIPATH część 4 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy - Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

19. Księga ABC Orków

Wiedźma nie może przetłumaczyć wiadomości w języku okrów zaadresowanej do zdrajców, zabranej porucznikowi Hersztowi. Aby to zrobić, potrzebuje księgi ABC Orków, którą szaman zwykle ma przy sobie. Aby dojść do jego domu najlepiej iść piaszczystym terenem przez rzekę i wyspy

  • Znajdź dom wieszcza - Z zachodu na południowy wschód, aż do jeziora ograniczającego piaski, ciągnie się duży cypel. W pobliżu końca tego cypla leży mała jałowa wysepka, do której można dotrzeć na piechotę. Znajduje się na niej chatka i mieszka tam wieszcz, który jest w posiadaniu książki ABC. Droga wiodąca na koniec cypla będzie prawdziwie ciężka - jest ona strzeżona przez Orki, w pobliżu mieszka również okrutny Ogr.
  • Zabij Jasnowidza - Jest tylko jeden sposób aby być pewnym, że jasnowidz nikogo nie zaalarmuje - zabić go. Jasnowidz posiada run Dodatkowy Cel.
  • Zabierz książkę ABC - Książka ABC Orków jest głównym celem wyprawy. Bez niego wiedźma nie będzie w stanie przeczytać zapisków.

W tej lokacji spotkamy orków posiadających obsydian - najlepszy rodzaj kamienia. Warto go zebrać aby udoskonalić broń.

Po powrocie wnuczki Airy, Wiedźma mówi, że Jaszczury posiadają amulet, który pozwoli ci na przejęcie kontroli nad smokiem na pewien czas - GIPATH część 4 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy - Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

20. Smoczy amulet

Po powrocie wnuczki Airy, Wiedźma mówi, że Jaszczury posiadają amulet, który pozwoli ci na przejęcie kontroli nad smokiem na pewien czas. Amulet będzie potrzebny, by kontynuować przygodę.

  • Znajdź właściciela amuletu - Jaszczur, który posiada smoczy amulet, zajmuje się treningiem swych oswojonych żab w pobliżu starego kamieniołomu. Zaprowadzi cię tam wschodnia droga. Uważaj na inny punkt orientacyjny, połamany wóz w pobliżu wzgórza.
  • Zabij właściciela amuletu - Jaszczur nie odda amuletu, a wytrenowane żaby uniemożliwią jego kradzież. Jedynym wyjściem jest zabicie właściciela. Jaszczur posiada kościaną włócznię, jedną z najlepszych broni dostępnych w Gipath, szczególnie gdy złożymy ją z później kości zielonego smoka.
  • Zabierz amulet - Przeszukaj ciało Jaszczura i zabierz amulet.

Jaszczury posiadają najlepszy rodzaj skóry na zbroje - twardą skórę.

Po powrocie wnuczki Airy, Wiedźma wysyła nas po zielone kryształy, które są niezbędnymi składnikami do Czaru Lodu - GIPATH część 4 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy - Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

21. Zielony kryształ

Po powrocie wnuczki Airy, Wiedźma wysyła nas po zielone kryształy, które są niezbędnymi składnikami do "Czaru Lodu". Kryształy znajdziesz głęboko w wąwozie, w górach, w których położone jest Wymarłe Miasto. Szukaj na północ od bram miasta.

Zostało jeszcze 40% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie