CANIA część 2 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy poradnik Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
52. Zabierz skóry na miejsce spotkania
Traper Sven chce sprzedawać swoje trofea bezpośrednio kupcowi ze stolicy, bez pośrednictwa lokalnego handlarza. Goryle handlarza będą próbowali przeszkodzić komukolwiek w dotarciu do namiotu kupca. Za wykonanie misji dostaniemy 1200 złota.
- Odszukaj miejsce spotkania - Po opuszczeniu przedmieść i dojściu do posiadłości Karansula, skieruj się na południe aż napotkasz wzgórze. Następnie idź na wschód wzdłuż zbocza, aż napotkasz pierwszą dolinę na południu. To jest miejsce spotkania z kupcem. Wejście do doliny i miejsce spotkania są strzeżone przez ludzi Karansula, którzy nie zawahają się zaatakować każdego, wkraczającego do doliny, czy nawet nadchodzącego.
- Rozwieś skóry - Skóry należące do trapera muszą zostać rozwieszone na widłach przy ognisku. Kupiec weźmie je później, gdy już będzie mógł przyjść.
Po wykonaniu misji Sven wysyła nas do swego przyjaciela Trickstera, który podnosi nam umiejętność Użyj/Kradnij.
53. Uwolnienie szlachetnego Starca
W Siedzibie Zielonego Klanu, Grey Leaf prosi o pomoc. Kapitan straży rozpoczął prywatną krucjatę przeciwko Ludziom Lasu i kazał swemu szpiegowi porwać Szlachetnego Starca. Musisz go uwolnić.
- Odszukaj obóz oddziału strażników - Po dojściu do obrzeży miasta i dotarciu do włości Karansula, idź na wschód. Miej się na baczności... Nie tylko strażnicy działają na tym terenie, również najemnicy Karansula.
- Znajdź Czcigodnego Starszego - Czcigodny Starszy, z Zielonego Klanu Ludzi Lasu, trzymany jest w niewoli, w klatce w samym środku obozu strażników. Klatka jest zamknięta, a klucz do niej ma dowódca oddziału.
- Znajdź dowódcę oddziału - Aby zdobyć klucz do klatki musisz znaleźć Dowódcę oddziału - nosi droższą zbroję i lepszą broń niż zwykli strażnicy. Jeśli nie ma go w obozie, znajdziesz go na patrolu posterunków.
- Zdobądź klucz - Nie możesz wypuścić Leśnego Człowieka z klatki bez klucza, który ma dowódca oddziału.
- Uwolnij więźnia - Aby uwolnić Czcigodnego Starszego po prostu otwórz drzwi do klatki.
54. Wyprowadź Starca z siedziby Karansula
Najpierw musisz wyprowadzić Starca z siedziby Karansula. Jeśli zginie, i tak powinieneś iść do Zielonego Klanu i opowiedzieć wszystko wodzowi.
- Wydostań Starszego od Karansula - Czcigodny Starszy podąży za swym wyzwolicielem, lecz jest zbyt osłabiony więzieniem aby samemu się bronić. Zaprowadź go to strefy wymiany koło miasta.
- Znajdź samotną kopalnię - Kopalnia znajduje się w zamkniętym parowie, do którego można się dostać od południowego zachodu.
- Przeszukaj kopalnię - Karansul nie będzie tęsknił za tym, czy innym bogactwem. W skrzyni znajdziemy 10 sztuk stali.
55. Samotna kopalnia
Ta kopalnia, jak wszystko wokół, należy do Karansula. Z jakiegoś powodu jednak nie wydaje się być tak dobrze chroniona jak reszta budynków.
56. Stary rzezimiech
Stary zbójnik żyje w górach i oswaja dzikie zwierzęta. W całym swoim życiu nakradł tak wiele, że byłoby nie fair, gdyby teraz ktoś jego nie okradł.
- Siedziba starego rozbójnika - Stary Rozbójnik żyje w północnej części parowu.
- Przeszukaj siedzibę starego rozbójnika - Ten stary człowiek był złodziejem całe życie. Dlaczegóż by nie miał poczuć sam jak to jest być okradzionym? W skrzyni znajduje się run Zmniejszona Energia.
57. Zdobądź księgi rachunkowe
Traper Sven wyjawia nam sposób przyciśnięcia Karansula. Zarządca warsztatów Karansula posiada księgę rachunkową. Jeśli ją zdobędziesz, będziesz mógł wywrzeć nacisk na handlarzu. Na południowym, wschodnim i północnym brzegu jeziora znajdują się kopalnie, tartaki i inne posiadłości Karansula. Obszar jest strzeżony i wszędzie kręci się zawsze sporo ludzi - strażników i robotników. Robotnicy nie są uzbrojeni, ale kiedy zobaczą obcego, mogą wzniecić alarm.
- Idź na strzeżone terytorium - Możesz się dostać na terytorium przedsiębiorstw Karansula przez posterunek na południowym brzegu jeziora. Straż nie jest tam zbyt silna i nie stawi poważnego oporu. Aby dotrzeć do posterunku znajdź most na, wpływającej do jeziora od zachodu, rzece, i przejdź z północnego brzegu na południowy.
- Znajdź dokument - Według Trapera, menedżer posiada przy sobie księgi z rachunkami. Ta informacje może być jednak nieprawdziwa i niektóre dokumenty mogą być gdzieś w pobliżu kopalni. Rozejrzyj się wokół kopalni najbliżej wyjścia na południowym brzegu jeziora.
- Zabierz dokument - Nie wiesz co znajduje się w tych papierach ale powinieneś je zabrać jeśli tylko zdoła się je znaleźć...
- Przekrocz most - Most łączy południową część przemysłowego obszaru z północną i jest strzeżony przez najemników Karansula.
- Znajdź nadzorcę - Nadzorca mieszka w północnej części przemysłowego obszaru. Powinieneś ją poznać po dwóch niskich ceglastych kominach na dachu. Nadzorca i jego ochrona powinni znajdować się gdzieś w pobliżu.
- Zdobądź książkę z rachunkami - Musisz znaleźć sposób, aby dostać książkę, którą Nadzorca nosi przy sobie.
- Znajdź maszynę do kruszenia - Duma Karasnula - maszyna do kruszenia rudy, zasilany przez wiatrak. Znajduje się on w północno-wschodniej części przemysłowego obszaru. Jakikolwiek problem z tym mechanizmem spowoduje wielkie zamieszanie wśród robotników.
- Uszkodź maszynę do kruszenia - Jeśli maszyna do kruszenia rudy stanie, robotnicy wraz ze strażnikami popędzą aby sprawdzić co jest nie tak. W międzyczasie będziesz mógł sobie poradzić z Nadzorcą bez jakichkolwiek zakłóceń. Po zabiciu Nadzorcy znajdziemy przy nim żelazną maczugę, a przy jego ochraniarzu żelazną włócznię.
- Opuść strzeżony teren - Możesz opuścić przemysłowy obszar przez posterunek na północnym brzegu jeziora. Jest tam wprawdzie wielu strażników, ale oczekują oni kłopotów z zewnątrz, a nie ze środka. Przy zabitych gwardzistach znajdziemy komplet lekkiej Caniańskiej żelaznej zbroi.
58. Źródła rzeki
Ludzie rzadko przychodzą do źródeł rzeki, więc być może, że znajdziesz tu coś ciekawego.
- Udaj się do źródła rzeki - Aby dotrzeć do źródła rzeki, idź na północ, w górę strumienia.
- Przeszukaj źródło rzeki - Może jest tu gdzieś w okolicy coś przydatnego? Postaraj się znaleźć to "coś". W skrzyni znajdziemy run Minimalna Energia.