GIPATH część 9 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy poradnik Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
43. Skarb Harpii
Harpie nie mogą używać żadnej broni czy przedmiotów, ale jak coś znajdą to zaniosą do swojego gniazda.
- Znajdź skarb harpii - Harpie zwykle trzymają rzeczy które znajdą blisko swojego siedliska.
- Zabierz skarb harpii - Nie potrzeba żadnego klucza aby otworzyć skrzynię. Po prawdzie, to wątpliwe, żeby którakolwiek Harpia zrozumiała kiedykolwiek do czego służy klucz! W skrzyni znajdujemy klucz Ściana Ognia.
44. Otwarcie przejścia do doliny
Jaszczur Pustelnik powiedział nam, że do doliny prowadzi tunel. Można go otworzyć używając dźwigni w górskiej przełęczy na wschód od rzeki. Pamiętaj, że gdzieś tam jest też obóz Khadaganian i raczej nic dobrego z tego nie wyniknie jak na nich wpadniesz.
- Poszukaj wejścia do tunelu - Wejście do tunelu znajduje się na zachód od wąwozu, którego dnem płynie rzeka.
- Znajdź wąski kanał na wschodzie - Według dokumentu Khadaganianów dźwignia, która otwiera wejście do tunelu, znajduje się na końcu wąskiego kanału, który zaczyna się na wschód od wąwozu i biegnie na północ.
- Znajdź dźwignię - Dźwignia powinna się znajdować w jednym ze ślepych zaułków wąskiego przejścia. Przejścia broni troll, którego możemy zabić lub go ominąć.
- Przełącz dźwignię - Powinieneś przełączyć dźwignię i powrócić do wejścia do tunelu. Ci, którzy stworzyli ten system, prawdopodobnie zapewnili jakiś sposób, aby szybko dotrzeć do otwieranej bramy - być może ta tajemnicza wysepka obok?
- Wejdź do tunelu - Tunel prowadzi do wąwozu!
45. Przejście przez tunel
Możesz dostać się do wąwozu poprzez tunel i w ten sposób uniknąć walki z morderczymi Jaszczurami.
- Znajdź otwór w ścianie - Tunel zablokowany jest przez obsunięte kamienie, zapewne wskutek trzęsienia ziemi. To samo trzęsienie spowodowało również powstanie otworu w ścianie, stanowiącego wejście do naturalnej jaskini.
- Omiń obsunięte kamienie - Możesz obejść obsunięte kamienie przez jaskinię. Potem powrócić do głównego tunelu.
- Uniknij Golemów - Golemy są mechanicznymi stworami, których zadaniem jest ochrona katakumb przed nieproszonymi gośćmi. Jeśli zostaniesz wykryty przez ożywionego Golema twoje życie znajdzie się w niebezpieczeństwie.
- Wydostań się z tunelu - Gdy opuścisz tunel znajdziesz się w wewnętrznej części wąwozu, niedaleko do Magika.
- Sarkofag - Znalazłeś sarkofag!
- Zabierz zawartość sarkofagu - W sarkofagu mogą znajdować się ciekawe rzeczy. Nie masz klucza, więc musisz mieć wysoki poziom umiejętności "Użyj/Ukradnij", aby zajrzeć do środka.
- Znajdź sarkofag z kluczem kontroli - Weź klucz kontroli
- Weź klucz kontroli - Klucz do otwarcia sarkofagu jest niepotrzebny, możesz użyć klucza kontroli z ołtarza.
- Znajdź pomieszczenie z ołtarzem - Ołtarz kontrolujący Golemy musi być gdzieś w pobliżu tunelu; z całą pewnością przejście do tego pomieszczenia jest ukryte lub zamknięte.
- Znajdź ołtarz - Nie za bardzo wiesz jak ołtarz, który kontroluje Golemy, wygląda, ale z całą pewnością będziesz wiedział, że to on, gdy go zobaczysz.
- Użyj ołtarza - Nawiązując do znaków na panelu sterowania, ołtarz uruchomi pasywnego Golema, którego zadaniem jest eliminacja żywiołaków w zachodniej części naturalnej jaskini. By użyć ołtarza, będziesz potrzebował klucza.
- Czekaj... - Nawet najbardziej bezlitosny Golem potrzebuje trochę czasu, aby uporać się z żywiołakami.
- Odszukaj miejsce bitwy - Miejsce, gdzie golem zwyciężył żywiołaki, znajduje się w zachodniej części jaskini na małej wysepce obok małego jeziora lawy. Leżą tam zwłoki przy których znajdziemy run Maksymalny Efekt.
- Znajdź pomieszczenie z sarkofagiem - W jednym z pomieszczeń wykutych w skale, znajduje się sarkofag pilnowany przez Golema. Wydaje się mało prawdopodobnym, aby Golem pilnował pustego sarkofagu.
- Przeszukaj sarkofag - Powinieneś zajrzeć do sarkofagu; nie zapominaj jednak, że golem nigdy nie śpi...
W sali z golemami znajdują się dwa przejścia do pomieszczeń ze skrzyniami. W północno wschodniej znajdziemy 1000 złota, a w południowo zachodniej 1500 złota.
46. Wejście do domu Wielkiego Maga
Starożytne wrota prowadzące do wnętrza góry są drzwiami do siedziby Wielkiego Maga.
Wkraczamy do Katakumb Wielkiego Maga, który wysyła nas przez portal na następną wyspę Cania z misją odnalezienia dziewczyny i chłopaka, ostatnich przedstawicieli rasy Joonów.