Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

CANIA część 3 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy poradnik Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

Grey Leaf, wódz Zielonego Klanu chce, aby szpieg, który porwał Szlachetnego Starca został zabity - CANIA część 3 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy - Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

59. Zemsta na porywaczu Starca

Grey Leaf, wódz Zielonego Klanu chce, aby szpieg, który porwał Szlachetnego Starca został zabity. Przynieś wodzowi odznakę szpiega. Za wykonanie zadania otrzymamy klucz Boski Piorun.

  • Odszukaj obóz wojskowy - Aby znaleźć obóz wojskowy, gdzie przebywają szpiedzy, idź wpierw z obrzeży miasta do opuszczonych kopalni, a następnie na wschód. Obóz leży w dolinie między dwoma wzgórzami. Oba wejścia do doliny są ogrodzone i pilnowane, ale południowe strzeżone jest bardziej czujnie niż północne.
  • Znajdź szpiega - Spróbuj poszukać go w pobliżu jego baraku, który znajduje się w zachodniej części obozu obok zbocza. Pamiętaj, że w południowo-wschodniej części obozu znajduje się strzelnica, gdzie trenują łucznicy, tak więc unikaj jej.
  • Zabij - Szpiegujący porywacz musi zginąć.
  • Zabierz z ciała odznakę - Aby dowieść Wodzowi Zielonego Klanu, że porywacz dostał to, na co zasłużył, powinieneś przynieść jego osobistą odznakę.

Gdy zabijemy wszystkich strażników przy wejściach do obozu znajdziemy komplet ciężkiej Caniańskiej żelaznej zbroi. Siły przy strzelnicy mogą sprawić nam kłopot, dopóki nie uzbroimy się w mieście w nowo zdobytą broń i zbroję.

60. Wrodzy Ludzie Lasu

Czarny Klan Ludzi Lasu od dawna już wojuje z Zielonym Klanem. Wódz zielonego Klanu ucieszyłby się pewnie, gdyby przeciwnicy stracili swoje skarby. Drogę zagradza nam niebieski troll, którego możemy zabić ciosem w plecy.

  • Odnajdź obóz Czarnego klanu - Obóz Czarnego Klanu znajduje się z dala od głównych dróg, jednakże, jeśli ktoś do niego wkroczy, zauważą to natychmiast... to znaczy, jeśli będą mieli czas aby zauważyć cokolwiek...
  • Znajdź kryjówkę - W obozie Czarnego Klanu jest kryjówka. Osoba z dobrą umiejętnością obserwacji z łatwością ja znajdzie.
  • Przeszukaj kryjówkę - Ludzie na pewno nie trzymaliby bezużytecznych przedmiotów w ukrytym miejscu. W pniu drzewa ukryto run Maksymalny Czas Trwania.

61. Zdobądź kolekcję gubernatora

Zmuszamy Karansulu do wyjawienia, kto ukradł kolekcję gubernatora. Złodziej o przezwisku Łysoń ukrył swój łup nieopodal swojej farmy w okolicy opuszczonej kopalni. Aby go szantażować, musisz zdobyć własność gubernatora.

  • Odszukaj farmę - Farma, na której mieszkają krewni Baldie, znajduje się na zachodnim brzegu dużego jeziora. Aby tam dotrzeć, idź wpierw na południowy brzeg a następnie na zachód. Zachowaj ostrożność: nie tylko zetkniesz się z rodziną kryminalistów ale również ze śnieżnymi tygrysami, które są tresowane na farmie.
  • Znajdź stodołę z kryjówką - Miejsce, gdzie ukryty jest łup, znajduje się w stodole, stojącej w północnej części doliny, gdzie leży farma. Kolejnym punktem orientacyjnym są dwa stosy drewna po obu stronach stodoły.
  • Weź pudełko z kolekcją - Powinieneś zabrać łup ze stodoły.
Po rozmowie z Baldie musimy ponownie porozmawiać z wodzem Zielonego Klanu - CANIA część 3 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy - Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

62. Przejście przez labirynt

Po rozmowie z Baldie musimy ponownie porozmawiać z wodzem Zielonego Klanu. Ludzie Lasu z Zielonego Klanu przenieśli swoją siedzibę. Udali się w rejon górskich dolin w południowej części terenów Karansula. Można tam dotrzeć tylko przez labirynt znajdujący się w górach otaczających miasto.

  • Odszukaj wejście do labiryntu - Bramy do labiryntu znajdują się na wschód od terenów Zielonego Klanu, na przedmieściach.
  • Otwórz wejście do labiryntu - Nie potrzebujesz klucza aby otworzyć bramy labiryntu.
  • Odszukaj bramy wyjściowe - Wyjście z labiryntu jest w jego wschodniej części. Bądź ostrożny w labiryncie: jest tam wiele potworów, włączając magiczne, a te naprawdę trudno trafić.
  • Otwórz bramy wyjściowe - Nie potrzebujesz klucza aby otworzyć bramy wyjściowe.
63 - CANIA część 3 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy - Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

63. Nowa siedziba Zielonego Klanu

Zielony Klan Ludzi Lasu przeniósł się do górskich dolin w południowej części terenów Karansula. Można tam dotrzeć tylko przez labirynt, gdyż nie prowadzi tam inna droga. Ludzie opowiadają wiele strasznych historii o tych dolinach. Ponoć żył tu ongiś wojowniczy Mag i miał tu swoje laboratorium, a jego złą i niebezpieczną magię czuć w tych stronach po dziś dzień. Może to dlatego tygrysy i trolle zamieszkujące doliny są o wiele silniejsze niż te z lasu niedaleko miasta.

  • Odnajdź ołtarz - Ludzie Lasu rozwiązali zagadkę opuszczonego laboratorium i postawili ołtarz, kontrolujący magiczne pułapki. Jest on położony w południowej części doliny. Wygląda jak pniak pokryty grzybami. Aby go odnaleźć, idź wzdłuż południowej ściany, zamykającej labirynt. Pamiętaj o tygrysach i Trollach, zamieszkujących te tereny, które są bardzo niebezpieczne. Może nie powinieneś z nimi walczyć, a tylko oszukać ich!
  • Użyj ołtarza - Ołtarz Ludzi Lasu kontroluje magiczne pułapki, które mogą zatrzymać wygłodniałe tygrysy z dala od drogi.
  • Udaj się do Zielonego klanu - Nowa siedziba Zielonego Klanu jest położona w południowo-wschodniej części górskich dolin. Aby spotkać wodza i porozmawiać z nim, musisz przebyć całą drogę poprzez wąski przesmyk, prowadzący na południowy-wschód.
  • Powrót do Zielonego Klanu - Musisz ponownie spotkać się z wodzem Zielonego klanu. Chociaż nie jest tego świadom, posiada informacje o tym, kto porwał księżniczkę.
  • Przybądź do Zielonego klanu - Aby dotrzeć do Zielonego Klanu, idź na południe od bram miasta.

Z dorosłymi trollami walczy się bardzo trudno. Jeżeli użyliśmy ołtarza aktywującego pułapki, to atakują one teraz naszych wrogów. Wystarczy wciągnąć trolle w pobliże obelisku strzelającego piorunami.

64. Opuszczone siedliszcze

Siedlisko jest od dawna opuszczone, ale może ludzie, którzy tu kiedyś żyli, ukryli coś na czarną godzinę i to nadal tu jest....

  • Odszukaj ziemiankę - Ta ziemianka została porzucona dawno temu, ale może byli mieszkańcy ukryli coś w niej na deszczowe dni i nigdy nie zdołali po to wrócić...
  • Przeszukaj ziemiankę - To, z czego nie mieli pożytku mieszkańcy ziemianki, może być bardzo użyteczne dla kogoś innego. W skrzyni znajduje się run Dodatkowe Cele.

W Nowej kryjówce Zielonego Klanu poznajemy tożsamość porywaczki księżniczki. Wracamy do Ingos aby porozmawiać z czarodziejką Dierą.