KHADAGAN część 2 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy poradnik Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
78. Wyjście z jaskini
Musisz przedostać się na drugą stronę jaskini. Wejście jest na zachodzie, więc szukaj wyjścia na wschodzie i uciekaj najdalej jak to możliwe od Kanionu Śmierci.
- Znajdź dźwignię - Gdzieś w południowo-zachodniej części jaskini musi być dźwignia, która obniża most zwodzony po drugiej stronie zachodniej rzeki lawy. Możesz także przekroczyć tą rzekę przez zwykły most, lecz to będzie o wiele niebezpieczniejsze.
- Włącz dźwignię - Most zwodzony po drugiej stronie rzeki lawy opadnie i będziesz mógł iść dalej, do jaskini.
- Odszukaj Zachodni most - Zachodni most jest położony w przybliżeniu pośrodku zachodniej rzeki lawy.
- Znajdź drugą dźwignię - Druga dźwignia, która kontroluje most zwodzony po drugiej stronie wschodniej rzeki lawy jest usytuowana na małej wysepce, niedaleko świątyni Władcy Lochów. W koło po moście krąży dorosła harpia, którą raczej nie da się pokonać - trzeba ją ominąć.
- Włącz drugą dźwignię - Most zwodzony po drugiej stronie wschodniej rzeki lawy opadnie, a ty będziesz mógł podążyć na wschód.
- Odszukaj Wschodni most - Wschodni most jest położony w górze wschodniej rzeki lawy.
- Przeszukaj wschodnią część jaskini - Nawet jeśli nie ma stąd bezpośredniej drogi na powierzchnię, powinieneś się dobrze przyjrzeć wschodniej części jaskini, z północy na południe.
We wschodniej wnęce znajduje się obóz bandytów zwany Ostatnią Kryjówką. Zanim tam pójdziemy warto ominąć wnękę i pójść na południe aby wykończyć wszystkich robalogłowych, którzy posiadają najlepszy i najdroższy rodzaj metalu dostępny w grze - meteoryt. Nie jest to łatwe zadanie gdyż musimy pokonać również liczne harpie, elementy ognia oraz grupy robalogłowych. W czasie oczyszczania jaskiń z potworów problemem może być psucie się zbroi. O ile to możliwe powinniśmy zabijać ciosem w plecy, oszczędzając zbroję na konieczność nieuniknionych walk w starciu.
Ostatnia Kryjówka to obóz bandytów, wyrzutków i dezerterów, ukrywających się przed Khadagańskimi strażnikami. Aby zostać zaakceptowanym przez przywódcę obozu musimy wykonać kolejną misję.
79. Pieczęć Imperatora
Brat Khatul wysyła nas w kolejna misję. Aby zdobyć sobie zaufanie uciekinierów, musisz zdobyć Złotą Pieczęć Imperatora i dać ją Bratu Khatulowi. Zwyczajni Khadaganie nie mogą dotykać, brać ani pożyczać pieczęci pod groźbą straszliwej śmierci. Wiesz o tym, że posłaniec mający dostarczyć pieczęć został zabity? I to przez cyklopa bytującego na Pustyni Nekromanty.
- Znajdź pieczarę cyklopa - Pieczara Cyklopa znajduje się w północno-wschodnim sektorze pustyni Nekromanty. Są tam liczne Złe Oczy, które pilnują terenu, jakby należał do nich samych.
- Przeszukaj skrzynię cyklopa - W pieczarze jest skrzynia, w której Cyklop trzyma swoje skarby. Powinieneś spróbować ją przeszukać i zabrać Sygnet Imperatora. Miej na uwadze, że zabić Cyklopa jest potwornie trudno, może lepiej zaczekać aż odwróci się plecami...
Po wykonaniu zadania możemy przyłączyć do drużyny Kharada i Fayrakha. Kharad posiada szczególnie dobrą broń magiczną - włócznię "Śmiertelny Piorun".
80. Harpia
Stary nekromanta Kehel prowadził kiedyś badania nad harpią. Teraz jednak nie chce, by ktokolwiek skorzystał z efektów jego eksperymentów. Chce, abyś zgładził harpię i obiecuje hojne wynagrodzenie. Za wykonanie zadania daje nam 40 000 złota i klucz Fontanna z Kwasem.
- Znajdź harpię - Harpia, którą musisz zabić, żyje w południowo-zachodnim sektorze pustyni Nekromanty. Uwaga... niedaleko jej pieczary mogą czaić się inne niebezpieczne stwory!
- Zabij harpię - Musisz ją zniszczyć. Dobrze będzie, jeśli najpierw rozprawisz się z miejscowymi stworzeniami, a potem dopiero rozpoczniesz walkę z Harpią. Harpia posiadała run Maksymalna Energia.