KHADAGAN część 3 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy poradnik Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
81. Kryjówka
Złodziejka Sahilia wyjawia gdzie ukryła łupy. Kosztowności skradzione kolekcjonerowi antyków są ukryte w ruinach położonych na zachodnim brzegu rzeki tam, gdzie wpada ona do jeziora. Musisz znaleźć te kosztowności i przynieść je do Ostatniej Kryjówki.
- Nowe baraki straży - Nowe baraki dla strażników zostały wybudowane na zachodnim brzegu gdzie rzeka tworzy pętlę. Aby dotrzeć do miejsca, gdzie ukryte są przedmioty kolekcjonera, musisz ominąć baraki.
- Znajdź rzeczy - Rzeczy kolekcjonera są ukryte w ruinach na zachodnim brzegu rzeki, niedaleko miejsca gdzie wpada do jeziora.
- Weź rzeczy kolekcjonera - Musisz wziąć rzeczy kolekcjonera i przynieść je do Ostatniej Kryjówki.
82. Zabicie dwóch łowców niewolników
Brat Kowal bardzo chciałby się zemścić na dwóch łowcach niewolników - Whip-Aga i Lash-Aga. Obecnie nadzorują oni chłopów pracujących na plantacji koło miasta Suslanger. Za wykonanie misji wręcza nam 3 kawałki meteorytu.
- Odszukaj centralne plantacje - Centralne plantacje są położone na północny-wschód od miasta. Łatwo je znajdziesz, jeśli podążysz dobrze rozwiniętą siecią kanałów irygacyjnych.
- Znajdź Whip-Aga - Whip-Aga nadzoruje prace na centralnych plantacjach.
- Zabij Whip-Aga - Whip-Aga musi zostać zabity. Posiadał on mitrylowy topór.
- Odszukaj południowe plantacje - Południowe plantacje są położone w dole rzeki, niedaleko od miejsca gdzie wpada do jeziora. Jest tam mniej kanałów irygacyjnych i nie są one tak duże jak centralne.
- Znajdź Lash-Aga - Lash-Aga nadzoruje prace na południowych plantacjach.
- Zabij Lash-Aga - Lash-Aga musi zostać zabity. Posiadał on ciężką maczugę z kolcami z mitrylu.
Gdy porozmawiamy z później z Khatulem dostaniemy reprymendę o narażaniu wioski na niebezpieczeństwo oraz zostaniemy skierowani do Brata Ślepca, który podniesie nam zręczność o 1 punkt.
83. List
Od Złodziejki Sahilii wiemy gdzie mieszka kolekcjoner. Dom właściciela kolekcji jest w mieście, przy ulicy prowadzącej od północnych bram wzdłuż brzegu jeziora. To dom zaraz za oberżą; poznasz go po dwóch kamiennych posągach przy wejściu.
- Wejdź do miasta - Możesz wejść do miasta przez północną bramę w murze. Lepiej uczyń to w nocy, lub użyj czaru niewidzialności aby ominąć straże niepostrzeżenie. Byłoby bardzo ryzykownym wszczynanie z nimi otwartej walki.
- Wejdź na podwórze - Dom, którego szukasz, jest położony na ulicy, która prowadzi na południe od bram i wzdłuż jeziora. Jak inne domy, posiada małe ogrodzenie, więc będziesz musiał najpierw wejść na podwórze.
- Upuść list - Po prostu upuść list do kolekcjonera w jego domu.
84. Kolekcjoner antyków
Brat Khatul radzi nam gdzie najbezpieczniej spotkać się z kolekcjonerem. Spotkanie umówiono w zacisznym miejscu, gdzie kupcy z Ostatniej Kryjówki spotykają się, by potajemnie pohandlować. Rozejrzenie się dookoła, czy przypadkiem nie ma gdzieś w pobliżu jakiejś zasadzki może okazać się niegłupim pomysłem.
- Odszukaj miejsce spotkania - Miejsce spotkania znajduje się niedaleko na południowy-wschód od wyjścia z jaskini. Powinieneś dobrze się rozejrzeć aby upewnić się, że spotkanie będzie bezpieczne.
- Upewnij się, że spotkanie jest bezpieczne - Niedaleko miejsca spotkania znajduje się jednostka straży. Nie wiesz czy strażnicy podejrzewają że ktoś jest w pobliżu, czy to zwykły obchód, ale zabij ich i tak. Żołnierze mają kilka elementów lekkiej mitrylowej Khadagańskiej zbroi.
Po rozprawieniu się ze strażnikami otwiera się przejście do lokacji, w której możemy porozmawiać z kolekcjonerem.
85. Wiejska posiadłość
Złodziejka Sahilia namawia nas na obrobienie domostwa. Jeden z bogatych mieszkańców miasta ma posiadłość w północno zachodnich przedmieściach. Ciekawe co też można znaleźć w jego kufrach?
- Odszukaj posiadłość wiejską - Własność, należąca do bogatego człowieka, znajduje się w północno-zachodniej, skrajnej części miasta. Właściciela nie ma tam zbyt często, ale zawsze zostawia dom dobrze chroniony.
- Znajdź osobę z kluczem - Aby dostać się do posiadłości, musisz mieć klucz od bram. Ma go jeden ze strażników.
- Zdobądź klucz - Strażnik z kluczami nie jest zbyt czujny i czasem zatrzymuje się na dłuższy okres czasu i gapi się prosto przed siebie! Najlepszy plan to spróbować mu wykraść klucz, zamiast atakować go, ryzykując zwrócenie uwagi strażników.
- Otwórz bramy posiadłości - Użyj klucza aby otworzyć bramy. Bądź ostrożny: na podwórzu posiadłości także są straże.
- Odszukaj skrzynię - Skrzynia bogatego człowieka jest na podwórzu posiadłości.
- Przeszukaj skrzynię - Ta skrzynia z pewnością ma w sobie coś przydatnego... albo przynajmniej coś ładnego i drogiego! Znajdziemy w niej 100 000 złota.
Po wykonaniu zadania możemy przyłączyć Sahilię do drużyny.
86. Stary nekromanta
Nekromanta Kehel wskazuje lokalizację Wieży Starego Nekromanty. Musisz spotkać się ze starym nekromantą Kholaiem i porozmawiać z nim. Może pomóc ci w rozwikłaniu zagadki "znikającego" Joona. Kholai jednak popadł w niełaski i mieszka poza miastem, pod strażą rzecz jasna.
- Znajdź wieżę - Wieża Kholai jest położona na północnym wschodzie pustyni i jest pilnowana przez patrole, które mają za zadanie uniemożliwić komunikację między starym Nekromantą i kimkolwiek innym bez zgody Gildii.
- Odszukaj Komendanta - Dom Komendanta laboratorium jest położone w południowej części wioski Nekromanty, otoczone dookoła murem. Najłatwiej jest się tam dostać przez północne wrota: to najnudniejsze i najmniej wygodne posterunki, więc zwykle wyznaczają tam najmłodszych strażników. Komendant posiada doskonałą długą pikę mitrylową
- Wejdź do domu Komendanta - Dom Komendanta laboratorium jest położony w południowo-zachodniej części wioski Nekromantów.
- Zdobądź klucz - Aby dostać się do laboratorium, musisz mieć klucz. Znajdziesz go w domu Komendanta.
- Odszukaj laboratorium - Laboratorium Nekromanty Taivo znajduje się we wschodniej części wioski Nekromantów.
- Otwórz bramę laboratorium - Aby otworzyć bramę laboratorium, potrzebujesz klucz Komendanta.
- Weź głowę naukowca - Ciało martwego naukowca leży na stole laboratoryjnym. Aby przesłuchać jego ducha, musisz wziąć głowę i zanieść ją do wieży Nekromanty Kholai.
87. Szczątki naukowca
Stary Nekromanta Taivo potrzebuje szczątków naukowca aby przepytać jego ducha. Musisz wykraść zwłoki naukowca z laboratorium w południowej części pustyni. Laboratorium jest usiane magicznymi pułapkami, na dodatek nieopodal znajdują się koszary pełne strażników.
Warto zabić wszystkich Strażników w Mieście Nekromantów, gdyż zbierzemy od nich elementy najlepszego rodzaj zbroi w Khadaganie - Khadagańską ciężką zbroję. Po wykonaniu zadania otrzymamy od Taivo Specjalny Kiris (potrójnie wzmocniony czar Regeneracja). Wyposażeni w Specjalny Kiris oraz dobrą kuszę z meteorytu umagicznioną np. wzmocnionym czarem Piorun - możemy spokojnie stawić czoło nawet czerwonym smokom.