Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

KHADAGAN część 3 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy poradnik Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

Złodziejka Sahilia wyjawia gdzie ukryła łupy - KHADAGAN część 3 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy - Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

81. Kryjówka

Złodziejka Sahilia wyjawia gdzie ukryła łupy. Kosztowności skradzione kolekcjonerowi antyków są ukryte w ruinach położonych na zachodnim brzegu rzeki tam, gdzie wpada ona do jeziora. Musisz znaleźć te kosztowności i przynieść je do Ostatniej Kryjówki.

  • Nowe baraki straży - Nowe baraki dla strażników zostały wybudowane na zachodnim brzegu gdzie rzeka tworzy pętlę. Aby dotrzeć do miejsca, gdzie ukryte są przedmioty kolekcjonera, musisz ominąć baraki.
  • Znajdź rzeczy - Rzeczy kolekcjonera są ukryte w ruinach na zachodnim brzegu rzeki, niedaleko miejsca gdzie wpada do jeziora.
  • Weź rzeczy kolekcjonera - Musisz wziąć rzeczy kolekcjonera i przynieść je do Ostatniej Kryjówki.

82. Zabicie dwóch łowców niewolników

Brat Kowal bardzo chciałby się zemścić na dwóch łowcach niewolników - Whip-Aga i Lash-Aga. Obecnie nadzorują oni chłopów pracujących na plantacji koło miasta Suslanger. Za wykonanie misji wręcza nam 3 kawałki meteorytu.

  • Odszukaj centralne plantacje - Centralne plantacje są położone na północny-wschód od miasta. Łatwo je znajdziesz, jeśli podążysz dobrze rozwiniętą siecią kanałów irygacyjnych.
  • Znajdź Whip-Aga - Whip-Aga nadzoruje prace na centralnych plantacjach.
  • Zabij Whip-Aga - Whip-Aga musi zostać zabity. Posiadał on mitrylowy topór.
  • Odszukaj południowe plantacje - Południowe plantacje są położone w dole rzeki, niedaleko od miejsca gdzie wpada do jeziora. Jest tam mniej kanałów irygacyjnych i nie są one tak duże jak centralne.
  • Znajdź Lash-Aga - Lash-Aga nadzoruje prace na południowych plantacjach.
  • Zabij Lash-Aga - Lash-Aga musi zostać zabity. Posiadał on ciężką maczugę z kolcami z mitrylu.

Gdy porozmawiamy z później z Khatulem dostaniemy reprymendę o narażaniu wioski na niebezpieczeństwo oraz zostaniemy skierowani do Brata Ślepca, który podniesie nam zręczność o 1 punkt.

83. List

Od Złodziejki Sahilii wiemy gdzie mieszka kolekcjoner. Dom właściciela kolekcji jest w mieście, przy ulicy prowadzącej od północnych bram wzdłuż brzegu jeziora. To dom zaraz za oberżą; poznasz go po dwóch kamiennych posągach przy wejściu.

  • Wejdź do miasta - Możesz wejść do miasta przez północną bramę w murze. Lepiej uczyń to w nocy, lub użyj czaru niewidzialności aby ominąć straże niepostrzeżenie. Byłoby bardzo ryzykownym wszczynanie z nimi otwartej walki.
  • Wejdź na podwórze - Dom, którego szukasz, jest położony na ulicy, która prowadzi na południe od bram i wzdłuż jeziora. Jak inne domy, posiada małe ogrodzenie, więc będziesz musiał najpierw wejść na podwórze.
  • Upuść list - Po prostu upuść list do kolekcjonera w jego domu.

84. Kolekcjoner antyków

Brat Khatul radzi nam gdzie najbezpieczniej spotkać się z kolekcjonerem. Spotkanie umówiono w zacisznym miejscu, gdzie kupcy z Ostatniej Kryjówki spotykają się, by potajemnie pohandlować. Rozejrzenie się dookoła, czy przypadkiem nie ma gdzieś w pobliżu jakiejś zasadzki może okazać się niegłupim pomysłem.

  • Odszukaj miejsce spotkania - Miejsce spotkania znajduje się niedaleko na południowy-wschód od wyjścia z jaskini. Powinieneś dobrze się rozejrzeć aby upewnić się, że spotkanie będzie bezpieczne.
  • Upewnij się, że spotkanie jest bezpieczne - Niedaleko miejsca spotkania znajduje się jednostka straży. Nie wiesz czy strażnicy podejrzewają że ktoś jest w pobliżu, czy to zwykły obchód, ale zabij ich i tak. Żołnierze mają kilka elementów lekkiej mitrylowej Khadagańskiej zbroi.

Po rozprawieniu się ze strażnikami otwiera się przejście do lokacji, w której możemy porozmawiać z kolekcjonerem.

85. Wiejska posiadłość

Złodziejka Sahilia namawia nas na obrobienie domostwa. Jeden z bogatych mieszkańców miasta ma posiadłość w północno zachodnich przedmieściach. Ciekawe co też można znaleźć w jego kufrach?

  • Odszukaj posiadłość wiejską - Własność, należąca do bogatego człowieka, znajduje się w północno-zachodniej, skrajnej części miasta. Właściciela nie ma tam zbyt często, ale zawsze zostawia dom dobrze chroniony.
  • Znajdź osobę z kluczem - Aby dostać się do posiadłości, musisz mieć klucz od bram. Ma go jeden ze strażników.
  • Zdobądź klucz - Strażnik z kluczami nie jest zbyt czujny i czasem zatrzymuje się na dłuższy okres czasu i gapi się prosto przed siebie! Najlepszy plan to spróbować mu wykraść klucz, zamiast atakować go, ryzykując zwrócenie uwagi strażników.
  • Otwórz bramy posiadłości - Użyj klucza aby otworzyć bramy. Bądź ostrożny: na podwórzu posiadłości także są straże.
  • Odszukaj skrzynię - Skrzynia bogatego człowieka jest na podwórzu posiadłości.
  • Przeszukaj skrzynię - Ta skrzynia z pewnością ma w sobie coś przydatnego... albo przynajmniej coś ładnego i drogiego! Znajdziemy w niej 100 000 złota.

Po wykonaniu zadania możemy przyłączyć Sahilię do drużyny.

Nekromanta Kehel wskazuje lokalizację Wieży Starego Nekromanty - KHADAGAN część 3 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy - Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

86. Stary nekromanta

Nekromanta Kehel wskazuje lokalizację Wieży Starego Nekromanty. Musisz spotkać się ze starym nekromantą Kholaiem i porozmawiać z nim. Może pomóc ci w rozwikłaniu zagadki "znikającego" Joona. Kholai jednak popadł w niełaski i mieszka poza miastem, pod strażą rzecz jasna.

  1. Znajdź wieżę - Wieża Kholai jest położona na północnym wschodzie pustyni i jest pilnowana przez patrole, które mają za zadanie uniemożliwić komunikację między starym Nekromantą i kimkolwiek innym bez zgody Gildii.
  2. Odszukaj Komendanta - Dom Komendanta laboratorium jest położone w południowej części wioski Nekromanty, otoczone dookoła murem. Najłatwiej jest się tam dostać przez północne wrota: to najnudniejsze i najmniej wygodne posterunki, więc zwykle wyznaczają tam najmłodszych strażników. Komendant posiada doskonałą długą pikę mitrylową
  3. Wejdź do domu Komendanta - Dom Komendanta laboratorium jest położony w południowo-zachodniej części wioski Nekromantów.
  4. Zdobądź klucz - Aby dostać się do laboratorium, musisz mieć klucz. Znajdziesz go w domu Komendanta.
  5. Odszukaj laboratorium - Laboratorium Nekromanty Taivo znajduje się we wschodniej części wioski Nekromantów.
  6. Otwórz bramę laboratorium - Aby otworzyć bramę laboratorium, potrzebujesz klucz Komendanta.
  7. Weź głowę naukowca - Ciało martwego naukowca leży na stole laboratoryjnym. Aby przesłuchać jego ducha, musisz wziąć głowę i zanieść ją do wieży Nekromanty Kholai.

87. Szczątki naukowca

Stary Nekromanta Taivo potrzebuje szczątków naukowca aby przepytać jego ducha. Musisz wykraść zwłoki naukowca z laboratorium w południowej części pustyni. Laboratorium jest usiane magicznymi pułapkami, na dodatek nieopodal znajdują się koszary pełne strażników.

Warto zabić wszystkich Strażników w Mieście Nekromantów, gdyż zbierzemy od nich elementy najlepszego rodzaj zbroi w Khadaganie - Khadagańską ciężką zbroję. Po wykonaniu zadania otrzymamy od Taivo Specjalny Kiris (potrójnie wzmocniony czar Regeneracja). Wyposażeni w Specjalny Kiris oraz dobrą kuszę z meteorytu umagicznioną np. wzmocnionym czarem Piorun - możemy spokojnie stawić czoło nawet czerwonym smokom.