Misja 4 | Kampania Diamandy poradnik Etherlords II: Second Age
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
A teraz zaskoczenie. Misja polega na pokonaniu Białego Króla!
Na drodze na zachód stoi Rębacz. Możesz go pokonać. Dalej Cyklop będzie strzegł artefaktu "Pierścień Rozkazu". Jest on bardzo przydatny. Jeśli chcesz przejść przez most na północ to musisz pokonać Wampirzyce-wiedźmę. Dzięki "Pierścieniowi Rozkazu" będzie to łatwe. Pamiętaj, aby pojmać tylko najsilniejsze istoty wroga! Przejdź przez most i wyzwij do walki Brzytwiarza pilnującego teleportu. Na tym etapie gry masz już całą masę zaklęć. Więc jeśli chcesz grać inną talią niż zaproponowana przeze mnie to ją zmień wedle upodobań. W każdym razie przejdziesz teraz przez teleport i stoczysz walkę z Niebieskim smokiem. Jeśli wygrasz zyskasz potężny artefakt "Różczka Konunga", Dzięki za wszystko i czemu będziesz mógł przyzwać najpotężniejsza istotę w grze. Teraz wróć teleportem i idź na wschód. Zabij po drodze Trupiego rycerza i skieruj się na północ. Drogę będą Ci zagradzać trupie istoty - trzeba je zlikwidować. Na końcu drogi będziesz mógł naładować artefakty. Jeśli jesteś gotów przejdź przez teleport, aby pokonać Białego Króla.
Nie ma idealnego rozwiązania na tą walkę. Spróbuj ułożyć talię, w której będą istoty silne obok dobrych zaklęć. Polecam wykorzystać silne Trupie istoty, istoty latające i czary ofensywne. Po wyjściu z teleportu czeka na Ciebie potężny Konunga, najlepsza istota w grze. Potrzebne Ci są bardzo silne istoty. Przyzywa on Konunga i Łowczyni. Trzeba się jej pozbyć szybko.
Jeśli wygrasz czeka Cię walka z Białym Królem. Posiada on 80 punktów życia i Bóg jeden wie ile zaklęć w talii. Teraz bardzo przydadzą Ci się zebrane w trakcie całej kampanii artefakty i potężne istoty oraz zaklęcia do zdejmowania uroków. Ciężka to walka. Możesz wygrać dopiero za którymś z kolei podejściem, ale warto. W nagrodę czeka na Ciebie sława i.. film końcowy. Gratuluje!