Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kineci | Specjalizacje poradnik Etherlords II: Second Age

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

- Magiczny rezonans - działanie podobne do

Kineci

- Magiczny rezonans - działanie podobne do "Fizycznego rezonansu". Tyle, że działa wobec obrażeń magicznych.

- Mocniejsze więzy wody - dobra specjalizacja, gdy posiadamy silne i wytrzymałe istoty. Raczej rzadko spotykana.

- Gniew wichrów - idealne lekarstwo na mocne latające istoty przeciwnika. Dzięki temu nie będzie on miał możliwości manewru na polu walki.

- Odporność bełkotaczy - bez tej specjalizacji nie warto mieć talii istot z tej rasy. Zapewni ona stałą gotowość Bełkotaczy do walki.

- Wampirza przebiegłość - działanie takie samo jak w przypadku "Orkowego złodzieja". Bardzo denerwująca specjalizacja.. dla przeciwnika.

- Odporność psychiczna - kolejny powód, dla którego warto mieć w talii czar "Uraz psychiczny". Potrafi zadać bardzo duże obrażenia.

- Morderczy głód - szczerze powiedziawszy to jest to całkowicie bezużyteczna umiejętność. Jeszcze nie spotkałem gracza, który by ją posiadał. Nie polecam.

- Celowe wygnanie - przeciwnik będzie zaskoczony, gdy nagle znikną wszystkie jego istoty a na placu boju pozostaną tylko Twoje. Często pozwala to na szybki zakończenie walki.

- Tratwa - niweluje skutki zaklęcia "Powódź". Rzadko spotykana, choć potrafi być przydatna.

- Przebiegłość awiaków - ze względu na wysoki koszt przywołania Pawiaków i ich mierne zdolności bojowe jest to nie przydatna specjalizacja. No chyba, że ma się jednak w talii tą rasę.

- Zew ogników - bardzo polecam tę umiejętność taliom opartym na Ognikach. Już nie pamiętam ile razy zginąłem pod naporem całej masy Ogników.

- Swodoba - jw.

- Niewrażliwość - bardzo przydatna przeciwko taliom z licznymi czarami ofensywnymi. Teraz będzie można przestać się obawiać czarów zadających obrażenia magiczne.

- Mistrz artefaktów - jw.