Kineci | Specjalizacje poradnik Etherlords II: Second Age
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Kineci
- Magiczny rezonans - działanie podobne do "Fizycznego rezonansu". Tyle, że działa wobec obrażeń magicznych.
- Mocniejsze więzy wody - dobra specjalizacja, gdy posiadamy silne i wytrzymałe istoty. Raczej rzadko spotykana.
- Gniew wichrów - idealne lekarstwo na mocne latające istoty przeciwnika. Dzięki temu nie będzie on miał możliwości manewru na polu walki.
- Odporność bełkotaczy - bez tej specjalizacji nie warto mieć talii istot z tej rasy. Zapewni ona stałą gotowość Bełkotaczy do walki.
- Wampirza przebiegłość - działanie takie samo jak w przypadku "Orkowego złodzieja". Bardzo denerwująca specjalizacja.. dla przeciwnika.
- Odporność psychiczna - kolejny powód, dla którego warto mieć w talii czar "Uraz psychiczny". Potrafi zadać bardzo duże obrażenia.
- Morderczy głód - szczerze powiedziawszy to jest to całkowicie bezużyteczna umiejętność. Jeszcze nie spotkałem gracza, który by ją posiadał. Nie polecam.
- Celowe wygnanie - przeciwnik będzie zaskoczony, gdy nagle znikną wszystkie jego istoty a na placu boju pozostaną tylko Twoje. Często pozwala to na szybki zakończenie walki.
- Tratwa - niweluje skutki zaklęcia "Powódź". Rzadko spotykana, choć potrafi być przydatna.
- Przebiegłość awiaków - ze względu na wysoki koszt przywołania Pawiaków i ich mierne zdolności bojowe jest to nie przydatna specjalizacja. No chyba, że ma się jednak w talii tą rasę.
- Zew ogników - bardzo polecam tę umiejętność taliom opartym na Ognikach. Już nie pamiętam ile razy zginąłem pod naporem całej masy Ogników.
- Swodoba - jw.
- Niewrażliwość - bardzo przydatna przeciwko taliom z licznymi czarami ofensywnymi. Teraz będzie można przestać się obawiać czarów zadających obrażenia magiczne.
- Mistrz artefaktów - jw.