Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 1 | Kampania Diamandy poradnik Etherlords II: Second Age

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Na samym początku wysłuchasz monologu Białego Króla i będziesz świadkiem inwazji Trupich istot na Świat Eteru - Misja 1 - Kampania Diamandy - Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Na samym początku wysłuchasz monologu Białego Króla i będziesz świadkiem inwazji Trupich istot na Świat Eteru.

Zadanie będzie polegało na uwięzieniu bohaterów wszystkich czterech ras. Stajesz przed wyborem: albo udać się do krainy Kinetów, albo do krainy Syntetów. Polecam wybrać najpierw Kinetów.

Pierwszy przeciwnik to Rzeczny ognik. Łatwa walka na początek. Zwróć uwagę na zaklęcia w talii. Nie ogranicza Cię teraz kolor eteru. Po walce zyskasz umiejętność niszczenia mostów. Trzeba teraz zwabić Kinetę na wyspę i zniszczyć most. Udało się! Teraz przejdź przez teleport. Czeka Cię walka z Bełkotaczem chroniącym kolejnego teleportu. Po walce dodaj do talii Czerwie zamiast Awiaków i przejdź przez teleport. Zabij Awiackiego zwiadowcę. Na zachodzie jest kapliczka strzeżona przez Drzewiaka - zabij go. Nauczysz się specjalizacji "Mistrz artefaktów". Teraz idź na północ pokonując napotkane istoty. Musisz szybko odnaleźć kaplicę chroniącą ziemie Kinetów. Twoje Czerwie powinny się uporać z większością wrogów bez problemu. Dodaj do talii Trupiego łącznika i Władczynię wampirów. Na końcu drogi jest świątynia. Przejdź przez teleport i potem kolejny opodal. Staraj się niszczyć wszystkie napotkane istoty na swej drodze.

Teraz, gdy dotrzesz z powrotem do wyspy czeka Cię łatwa walka z wojowniczką Kinetów. Przejdź potem przez most i udaj się dalej drogą na kolejną misje.