Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 1 | Kampania Syntetów poradnik Etherlords II: Second Age

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Dowodzisz teraz wojownikiem Syntetów Alphe-100F - Misja 1 - Kampania Syntetów - Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Dowodzisz teraz wojownikiem Syntetów Alphe-100F. Jesteś świadkiem śmierci innego Syntety. Zabiło go trupie monstrum z tunelu. Pozbieraj okoliczne surowce i wejdź do tunelu, z którego wyskoczyła Trupia istota. Czeka Cię prosta walka. W nagrodę dostaniesz zaklęcie "Obumieranie" i przejdziesz na drugą stronę tunelu. Teraz musisz uwolnić wojownika Beta-600F uwięzionego na trupiej ziemi. Śpiesz się! Przejdź tunelem na południe. Zobaczysz Diamanda. Czeka Cię walka z Pterosem. Z pomocą tanich Czerwi łatwo go pokonasz. Nagroda będzie istota "Pteros". Dodaj go od razu do talii zamiast jednego Czerwia. Podążaj dalej trupimi ziemiami. Podążaj bez kluczenia, bo każdy ruch na trupiej ziemi Cię osłabia. W końcu natrafisz na Trupiego mściciela. Czerwie sobie z nim poradzą. Dalej zobaczysz uciekającego Trupiego mściciela. Dogoń go i zabij jak poprzedniego. Pilnował ok. Kamienia Strażniczego "Pułapka". Wróć ta samą droga i uwolnij Beta-600F. Dostaniesz w nagrodę sporo dobrych zaklęć. Uzupełnij nimi swoją talię. Powinna ona wyglądać teraz tak:

Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie