Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chaoci | Specjalizacje poradnik Etherlords II: Second Age

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Specjalizacje to jeden z najważniejszych elementów w trakcie tworzenia talii. Każda rasa dysponuje różnymi specjalizacjami, choć niekiedy ich właściwości mogą się pokrywać. Zawsze należy wybierać specjalizację, gdyż dobry wybór znacznie zwiększy nasze szanse na wygranie pojedynku. Przedstawię poniżej listy specjalizacji dla każdej z ras wraz z opisami ich przydatności. Przy czym niektóre specjalizacje powtarzają się w wielu rasach.

- Szczurzy upór - nigdy nie stosowana, gdyż jest wartościowa tylko dla talii ze Szczurami - Chaoci - Specjalizacje - Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Chaoci

- Szczurzy upór - nigdy nie stosowana, gdyż jest wartościowa tylko dla talii ze Szczurami. Ze względu na małą wartość bojową tych gryzoni nikt jej nie wybiera. Aczkolwiek wydaje się wartościowa w połączeniu z talią zawierającą dużą ilość uroków podnoszących wartości bojowe szczurów. Ogólnie nie polecam.

- Gniew skał - świetna dla talii z dużą ilością skał oraz czarami ofensywnymi. Dzięki niej może stać się niepotrzebne wybieranie istot o dużej sile. Jeśli wolicie ataki za pomocą czarów to jest to specjalizacja właśnie dla as.

- Fizyczny rezonans - doskonały przykład jak można wykorzystać siłę przeciwnika przeciwko niemu. Doskonała specjalizacja dla talii z urokami zapewniającymi dużą wytrzymałość bohatera na obrażenia fizyczne.

- Lepkie palce - dzięki tej specjalizacji nie będziemy zdani na łaskę losu przy dobieraniu zaklęć. Jest ona bardzo dobra przy wszystkich rodzajach talii.

- Przebiegłość koboldów - skuteczna tylko w przypadku talii w skład, których wchodzą Koboldy. Dla innych talii jest całkowicie bezużyteczna.

- Odporność na Dym - pozwala uniknąć negatywnych skutków tego zaklęcia. Tylko do talii opierających się na tym zaklęciu.

- Oszczędność - mało przydatna specjalizacja. O niebo lepsza jest "Swoboda". Tej nie polecam

- Mistrz artefaktów - przydatna jak sama nazwa wskazuje tylko dla talii wykorzystujących artefakty. Dla wszystkich innych bezużyteczna.

- Szczęśliwa ofiara - bardzo dobra w połączeniu z dużą ilością wytrzymałych istot w talii. Pozwala na całkowite zniwelowanie zadanych nam obrażeń a nawet na wielokrotne zwiększenie początkowego poziomu życia.

- Ofiara o ognia - skuteczna tylko w połączeniu z zaklęciem: "Wypalenie". Dla innych niepolecana.

- Orkowy złodziej - dobra specjalizacja dla talii opartych na Orkach. W przypadku dużej ich ilości praktycznie może sparaliżować przeciwnika, który nie będzie miał nigdy zaklęć w puli.

- Ochłodzenie - polecam tylko dla tych, którzy mają w swej puli zaklęcie "Parzący eter".

- Grom z jasnego nieba - dzięki tej specjalizacji i zaklęciu "Burza" możemy zwiększyć wartości bojowe naszych istot. Natomiast istoty przeciwnika mogą zostać unicestwione.

- Spryt nietoperzy - tylko dla osób budujących talię w oparciu o Nietoperze. Specjalizacja ta wtedy zapewni stały przypływ sił życiowych.<br> - Zwinne dłonie - jak już wcześniej pisałem doskonała w połączeniu z "Koncentracją". Zapewnia stały dostęp nowych zaklęć.

- Żelazna skóra - przeciwnik może się załamać, jeśli jego talia będzie oparta na istotach ofensywnych. Dzięki niej zapewniamy sobie niewrażliwość na obrażenia fizyczne.