Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 | Kampania Witalów poradnik Etherlords II: Second Age

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Teraz Twoim zadaniem będzie obronić Źródło życia, nim zniszczą go wrogowie - Misja 2 - Kampania Witalów - Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Teraz Twoim zadaniem będzie obronić Źródło życia, nim zniszczą go wrogowie.

Na początku w Laboratorium czeladnika po lewej możesz nabyć proste zaklęcia. Kup min. "Mniejsze uzdrowienie" i sprzedaj te zaklęcia, których nie używasz. Zakup jak najwięcej różnych zaklęć abyś miał później wybór. Na moście spotkasz Morune. Skieruj się ścieżką po lewej stronie. Pokonaj po drodze Małego skoczka. Teraz często będziesz spotykać przeróżne istoty na swej drodze. Możesz z nimi walczyć i prócz doświadczenia zyskiwać zaklęcia. Przyda się to.

Dalej Olbrzymi chwast będzie pilnował artefaktu "Zwój kurzu". Warto go zdobyć. Wykorzystaj w tym celu Szerszenie. Chwasty SA dobrymi blokerami, ale nie latają. Przyda Ci się później też specjalizacja "Mistrz artefaktów".

Teraz walka z Mechanicznym żmijem. Łatwa wygrana przy Twoich kartach. W pobliskiej kapliczce zdobędziesz specjalizację "Niewrażliwość". Wybierz ją od razu. Dalszą drogę blokuje Skoczek.

Po pewnym czasie spotkasz Magnetycznego skoczka otoczonego polem siłowym. Możesz go ominąć walcząc z pobliskim Chwastem. Ale jeśli chcesz możesz zyskać trochę doświadczenia więcej. W Kaplicy natury zostaniesz pobłogosławiony. Kiedy będziesz gotów idź dalej drogą. Po pewnym czasie dojdziesz do miejsca, gdzie będziesz mógł naładować swój artefakt. Kolejnym przeciwnikiem będzie Synteci bohater Omega-100A. Złóż następującą talię a łatwo wygrasz:

  • "Mroczny las"
  • "Lśniący pył"
  • "Ostre pazury" x2
  • "Rozkład" x2
  • "Plony eteru" x2
  • "Modliszka"
  • "Magiczny szerszeń"
  • "Wąż stepowy" x2
  • "Drzewiak"
  • "Wielki drzewiak" x2
  • "Prastary drzewiak"

Taka talia nie powinna mieć problemu z pokonaniem Syntety. Rusz dalej po wygranej walce. Czeka Cię walka z kolejnym Syntetą. Pobliskie Toksyczne odpady utrudniają dodatkowo rozgrywkę. Nie zmieniaj jednak talii. Wybierz specjalizację "Niewrażliwość". Dzięki niej wygrasz. Teraz z pobliskiego teleportuj wyskoczy nieznana bohaterka, być może zwiadowca Syntetów. Czeka Cię długa drogą do Źródła życia. Po walce będziesz musiał walczyć z wieloma istotami zagradzającymi wąską ścieżkę. Przy Źródle życia okazuje się, że nieznaną bohaterką jest Diamanda. Odprawia ona dziwny rytuał i opuszcza te ziemie poprzez pobliski teleport. Zakazany gaj jest bezpieczny. Przejdź przez teleport obok Źródła. Przed wyruszeniem jednak do miasta Złotego Jesionu zwiedź okolicę. Zbierzesz surowce, kup trochę zaklęć i zdobądź więcej doświadczenia. Olbrzymi chwast strzeże niedaleko artefaktu "Amulet oczyszczenia". Wart go zdobyć. Kiedy będziesz gotów rusz na północ do stolicy Witalów.