Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 | Kampania Syntetów poradnik Etherlords II: Second Age

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Twoje zadanie będzie teraz polegać na odbiciu twierdzy Syntetów z rąk Witalów - Misja 2 - Kampania Syntetów - Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Twoje zadanie będzie teraz polegać na odbiciu twierdzy Syntetów z rąk Witalów.

Na początku będziesz świadkiem śmierci wojownika Syntetów. Nie atakuj jednak wieży, lecz cofnij się trochę. Zostaniesz poinformowany o zdrajcy w szeregach Witalów. Przedrzyj się na zachód do tunelu. Spotkasz po drugiej stronie zdrajcę Flona, z którym chwilę pogadasz. Likwidując przeciwników idź dalej na południe, tam gdzie wskazał Flon. Po lewej jest Zakład Produkcji Mechanicznych Czerwii - uruchom go i kontynuuj podróż na południe. Zabij Chwasta - użyj tu Pterosów. Omiń most i idź dalej na południe. Po prawej możesz w kapliczce nauczyć się specjalizacji "Mistrz artefaktów". Pobliskiego "Pierścienia paraliżu" strzeże Obserwator. Jest to zbyt cenny artefakt, aby nie próbować go zdobyć.

Teraz wróć do mostu i pokonując istotę Witalów przejdź na druga stronę. Czas się zająć strażnikiem przy bramie. Użyj Pterosów i artefaktu. Wejdź do twierdzy i skorzystaj z kapliczki. Nauczysz się specjalizacji "Wybiórcze oczyszczenie". A obok naładujesz artefakt. W centrum twierdzy musisz zabić bohatera Witalów pilnującego teleportu. Zaatakuj najpierw jego! Inaczej przegrasz. Włada on Obserwatorami. Po walce i uruchomieniu teleportu do twierdzy wkroczy Chodząca groza i zabije niedobitki armii Witalów. Teraz czas wyruszyć na północ. Jeśli chcesz możesz wcześniej zwiedzić resztę mapy i zyskać trochę zaklęć i punktów doświadczenia. To jest zawsze ważne.