Etherlords II: Second Age - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Etherlords II została wydana już jakiś czas temu, lecz pomimo swego wieku cieszy się niesłabnącą popularnością wśród graczy internetowych. Jeśli lubicie strategie turowe oraz gry karciane takie jak Magic the Gathering, ta gra przykuje Was do monitora na często długie godziny. Wiele trybów gry pozwoli cieszyć się zabawą przez wiele tygodni.
Ale zacznijmy od pewnego wprowadzenia.
Świat gry Etherlords przesycony jest tajemniczą materią - eterem. Miłośnicy MtG zapewne skojarzą tę materię z maną. Wyróżniono pięć odmian eteru: czerwony, niebieski, zielony, czarny i biały. Jak dowiemy się z instrukcji gry najpotężniejszy jest biały eter, z którego czerpie siłę cały wszechświat. Poszczególne kolory eteru są wykorzystywane przez cztery różne rasy zamieszkujące świat Etherlords. Chaoci wykorzystują czerwony eter. Posiadają oni najpotężniejsze zaklęcia ofensywne, które potrafią zadać przeciwnikowi poważne obrażenia. Kineci władają niebieskim eterem. Jest to rasa, którą cechuje wielki spryt. Stąd ich zaklęcia opierają się na wykorzystywaniu nie tylko słabości przeciwnika, lecz również jego siły, aby zwrócić ją przeciwko niemu. Witalowie czerpią siłę z zielonego eteru. Są oni bardzo związani z siłami przyrody, z której czerpią energię. Bardzo trudno ich pokonać ze względu na potężne czary leczące i zdolności regeneracji. Synteci dysponują eterem koloru czarnego. Siłą tej rasy są potężne istoty atakujące w mgnieniu oka oraz czary zsyłające na przeciwników choroby. Świat eteru pozostaje w równowadze między tymi rasami. Lecz teraz świat ten zostaje wystawiony na próbę. Pojawiła się nowa siła zdolna zburzyć porządek. Jak się zapewne domyślacie nam przyjdzie ten porządek przywrócić.
W trybie single przyjdzie nam rozegrać pięć kampanii. Na początku jesteśmy postawieni przed wyborem. Możemy zacząć grać albo w kampanię Witalów albo w kampanię Chaotów. Kolejności rozgrywania kampanii jest następująca: Witalowie - Synteci - Diamanda lub Chaoci - Kineci - Diamanda. W obu przypadkach ostatnia kampania jest zawsze taka sama, więc nie chcąc zbyt wcześnie zdradzać zakończenia opiszę ją jako ostatnią. Na początek polecam spróbować swoich sił w tej pierwszej. Jest ona początkowo łatwiejsza i dzięki temu pierwsze Twe kroki w Świecie Eteru będą łatwiejsze. Niniejszy poradnik składa się z dwóch części: pierwsza dotyczy rozgrywki singleplayer a druga multiplayer. W tekście zwroty umieszczone w cudzysłowach oznaczają nazwy zaklęć a te pisane z dużej litery to nazwy istot, przedmiotów i ważniejszych miejsc, specjalizacji i umiejętności oraz artefaktów. Przeprowadzę Cię kolejno przez wszystkie misje, nieraz podając gotowe ułożenia talii konkretnych taktyki na konkretne walki.
Zapraszam do lektury!
Autor Poradnika
Michał Natkowski
Informacje o Etherlords II: Second Age - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016
Poradnik zawiera : strony: 42, ilustracje: 55 .
Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.
Popularne strony w Etherlords II: Second Age - poradnik do gry
- Misja 4 | Kampania Syntetów poradnik Etherlords II: Second Age.
- Misja 3 | Kampania Syntetów poradnik Etherlords II: Second Age.
- Misja 1 | Kampania Diamandy poradnik Etherlords II: Second Age.
- Misja 2 | Kampania Diamandy poradnik Etherlords II: Second Age.
- Talia Kinetów | Przykładowe talie poradnik Etherlords II: Second Age.