Kultyści/Cultists | Zadania w Endless Legend poradnik Endless Legend
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
01. Uncertain Beginnings
Cel: Skonwertuj (Conversion) 2 neutralne wioski.
Banalnie proste zadanie, wymagające jedynie zebrania zapasu wpływu. Po prostu wybierz, które wioski chcesz skonwertować, zbierz materiały i wykonaj akcje. Pamiętaj, że konwersji może dokonać tylko armia posiadają przynajmniej jedną jednostkę Kultystów.
02. The Circle Expands
Cel 1: Zasymiluj pomniejszą nację.
Cel 2: Zbadaj wskazane przez grę ruiny oddziałem posiadającym przynajmniej 2 jednostki pomniejszych nacji. Obie muszą być na 2 poziomie.
Nagroda: Zakon Isiver (Order of Isiver). Insygnium (Insignia). +35% do obrony, inicjatywy oraz szansy na krytyczny atak dla jednostki. Zapewnia umiejętność regeneracji na poziomie 2. Kosztuje po 3 Tytanu (Titanium) oraz Szkłostali (Glassteel).
Ponownie proste zadanie. Pamiętaj tylko, że po asymilacji musi minąć jedna tura żeby gra uznała zadanie za zaliczone.
Druga część zadania może być trochę trudniejsza, ale tylko z powodu poziomów doświadczenia jednostek. Jeśli są dostatecznie wysokie, po prostu wyciągnij obie jednostki z wcześniej przejętych wiosek. Jeśli za niskie, połącz je z resztą armii i wygraj kilka bitew z wędrownymi bandami. Po osiągnięciu 2 poziomu doświadczenia zbadaj ruiny.
03. Of Power and Purpose
Cel 1: Upewnij się, że przez 5 tur w regionie, gdzie znajduje się twoje miasto, nie będzie żadnych armii poza twoimi.
Cel 2: Rozbuduj centrum twojego miasta do 2 poziomu.
Na tym etapie gry w twoim regionie mogą znajdować się najwyżej wojska nacji, z którymi toczysz wojnę. Jeśli tak, postaraj się je pokonać i dalsze walki prowadzić z dala od stolicy. 5 tur powinno szybko przeminąć.
Drugi cel powinien być banalnie prosty do zaliczenia, o ile od początku gry rozbudowywałeś miasto. Możliwe nawet, że już posiada centrum na drugim poziomie. W przeciwnym wypadku dobuduj brakujące dzielnice, a zadanie zostanie wykonane.
04. The End of the Beginning
Cel 1: Skonwertuj wszystkie wioski we wskazanym regionie i upewnij się, że tamtejsze miasto zostało zniszczone.
Cel 2: Znajdź i zniszcz armię, która nie zgodziła się poddać konwersji.
Problematyczne zadanie, gdyż nie wiadomo, które miasto zostanie wylosowane przez grę. Na wszelki wypadek przygotuj się więc na obleganie dużego i dobrze ufortyfikowanego miasta. Dobrze jest zabrać ze sobą dwie armie, dzięki temu oblężenie zostanie szybciej ukończone, a szansa na wygranie bitwy wzrośnie.
Armia z celu 2 pojawi się w regionie, którego dotyczyło poprzednie zadanie. Znajdź ją albo zaczekaj, aż dotrze do twoich wojsk i zniszcz ją w bitwie. Jeśli ściągnąłeś dwie armie, przeciwnik nie powinien mieć żadnych szans.
05. The Riches of Auriga
Cel 1: Przeszukaj wskazane ruiny posiadając po 50 sztuk dwóch wskazanych zasobów strategicznych.
Cel 2: Wynajdź 10 technologii z III ery.
Nagroda: Niema Wola (The Wordless Will). Insygnium (Insignia). Zwiększa o 35% życie i atak jednostki. Zapewnia cechę Dark Proof, która daje odporność na zmniejszenie zasięgu ruchu oraz widzenia w czasie zimy. Kosztuje 6 sztuk Palladianu i 6 Adamantianu.
Ponownie dwa proste zadania, o ile odpowiednio rozbudowałeś swoje imperium. W przypadku celu 1 możesz nie posiadać dostępu do wskazanych zasobów strategicznych. Jeśli tak, to skorzystaj z targowiska albo przejmij wioski w regionach, gdzie znajdują się źródła tych zasobów. W razie braku Dust spal kilka miast i sprzedaj zdobyte dzięki temu Zapasy Przemysłu i Nauki (Industry Stockpile i Science Stockpile).
Druga część zadania ponownie wymaga jedynie czasu. Zwłaszcza, że gry nie interesuje, jakie dokładnie technologie wynajdziesz. W razie pośpiechu przenieś obywateli swojego miasta do badań naukowych albo użyj Zapasów Nauki. Obie akcje zdecydowanie przyspieszą badania.
06. Strength in Diversity/Strength in Numbers
Cel: Skonwertuj 5 różnych pomniejszych nacji.
LUB (gra wybierze pierwszy lub drugi zestaw celów)
Cel: Przez 10 tur posiadaj 10 skonwertowanych wiosek pomniejszych nacji.
Nagroda: Świątynia Szeptów (Shrine of Whispers).
Prawdopodobnie w tym momencie gry spełniłes już warunek tej misji. Jeśli tak, to w 1 turze otrzymasz zadanie, w 2 gra podliczy nacje i wreszcie w 3 uzna zadanie za zaliczone. Jeśli nie, po prostu zbierz armię i skonwertuj kilka wiosek w neutralnych regionach. Pamiętaj, że liczy się liczba nacji, nie samych wiosek. Trzy wioski jednej nacji wciąż liczą się jako jedna do wykonania zadania.
W przypadku drugiego wariantu misji nie jest istotne, do jakiej pomniejszej nacji należą wioski oraz gdzie się znajdują. Grunt, by określona ich liczba została poddana konwersji. W razie utraty dziesiątej wioski licznik tur zostanie zresetowany.
07. Final Preparations
Cel 1: Zbuduj Świątynię Szeptów.
Cel 2: Wyszkol przynajmniej 2 jednostki Kaznodziejów (Preacher) na 6 poziom doświadczenia i 1 bohatera Kultystów na przynajmniej 9 poziom doświadczenia.
Nagroda: Wszystkie Istoty Są Rodzeństwem (All Beings are Siblings).
Pierwsze zadanie jest bardzo proste, drugie problematyczne. Jeśli nie dotarłeś do VI ery, stwórz 2 jednostki Kaznodziejów, dołącz do silnej armii i wygraj nią kilka bitew. Jeśli dotarłeś do IV ery, po prostu wyprodukuj obie jednostki. Gorzej będzie wyglądała sytuacja z bohaterem, gdyż poziom 9 wymaga wielu punktów doświadczenia. Z drugiej jednak strony grasz nacją nastawioną na walkę. To oznacza, że twój pierwszy bohater albo osiągnął już wymagany poziom, albo jest bliski jego osiągnięcia. W drugim przypadku daj mu dobry sprzęt, dużą armię i wyślij na kilka bitew, a na pewno szybko nadrobi braki. Ewentualnie poczekaj kilka(naście) tur.
08. The Eternal End
Cel: Centrum twojego miasta ma osiągnąć poziom 3.
Nagroda: Ręka Niewypowiedzianego (Hand of the Unspoken).
Cel wymaga otoczenia centrum miasta czterema dzielnicami na 2 poziomie, co z kolei wymaga otoczenia ich kolejnymi czterema dzielnicami. Innymi słowy musisz stworzyć bardzo skupione miasto, którego części będą nawzajem podnosić swoje poziomy. Na tym etapie gry może to być zarazem trudne i banalne. Trudne, gdyż wybudowanie nowej dzielnicy na dalszych etapach gry wymaga mieszkańców, a ci coraz więcej żywności. Łatwe, bo mogłeś od początku tak budować swoje miasto, by dzielnice awansowały na wyższe poziomy.
W pierwszym przypadku policz, ilu jeszcze potrzebujesz dzielnic. Następnie przenieś większość mieszkańców do produkcji żywności i stwórz tylu nowych mieszkańców, ilu będzie trzeba. Dobrze ustawione dzielnice wpływają na siebie nawzajem, więc rozwinięcie kilku z nich na 2 poziom, a potem centrum na 3 powinno pójść szybko. W razie potrzeby możesz również sięgnąć po Zapasy Przemysłu oraz Zapasy Żywności, jednak w tym momencie rozgrywki powinieneś być dostatecznie silny, by nie musieć z nich korzystać. Poza tym duże miasto nie będzie miało z nich wielkiego pożytku.
W drugim przypadku po prostu zaczekaj, aż gra uzna zadanie za zaliczone.