Zadanie poboczne - mediacje | Akt 3 | Dungeon Siege III poradnik Dungeon Siege III
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Zadanie poboczne - mediacje
Fiddlewick poprosi nas o rozsądzenie sprawy Kruga. W tym celu udajemy się do uwięzionego w celi potwora (M21,5). Niezależenie od tego, jaki wyrok wydamy, do naszej drużyny przyłączy się czarodziej Reinhart Manx. Jeżeli w rozmowie z nowoprzybyłym opowiemy się za odpuszczeniem win dla morderców legionu, dodatkowo zyskamy jego zaufanie.
Warto zwrócić uwagę, że w tym momencie będziemy posiadali kompletną już drużynę - otrzymamy za to czyn jesteśmy legionem (+4 do wytrzymałości).
Po ogłoszeniu werdyktu robotowi strażniczemu, wracamy do Fiddlewicka.
Następną prośbą goblina będzie rozstrzygnięcie sporu między dwoma arystokratami - w tym celu wychodzimy z Meisterhallu i udajemy się do Wielkiego Kapitularza (M18,X2). Po rozsądzeniu kłótników wracamy do Fiddlewicka, kończąc zadanie.
Wydany przez nas wyrok nie będzie miał żadnego wpływu na dalszy bieg wydarzeń.