Akt 1 - mapy | Akt 1 | Dungeon Siege III poradnik Dungeon Siege III
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
M3 - Szlak pielgrzymów i Kruczy Potok
X - początek podróży
X2 - przejście do zachodniego lasu
X3 - przejście do posiadłości Gunderic i na bagna
1 - obóz Lescanzi (po odwiedzinach w kapitularzu spotkamy tu Florina z zadaniem pechowy kupiec)
2 - przeciwnicy na moście
3 - kapitularz (patrz M4)
4 - drugi obóz Lescanzi
5 - wejście do Kruczego Potoku
6 - Ludmila (zadanie zemsta wdowy)
7 - Katarina lub Andriej (zadanie poszukiwanie ocalałych)
8 - Yacob (zadania taaaka ryba oraz pytania bez odpowiedzi)
9 - potwór rzeczny (taaaka ryba)
10 - Grigorij (pytania bez odpowiedzi - dopiero po wykonaniu taaaka ryba)
M4 - Kapitularz
X - wyjście z kapitularza (prowadzi na szlak pielgrzymów, patrz M3)
1 - Odo (zadania poszukiwanie ocalałych oraz pytania bez odpowiedzi)
2 - pająki
M5 - Zachodni las i jaskinia Stormsong
X - przejście do Kruczego Potoku
X2 - przejście do posiadłości Gunderic
1 - skrzyżowanie
2 - Leona (poszukiwanie ocalałych oraz posiadłość Gunderic)
3 - wiedźma Vera
4 - klatki z uwięzionymi Armandem oraz Anjali lub Lucasem (poszukiwanie ocalałych)
M6 - Boris
X - przejście na szlak pielgrzymów
X2 - Krypta Bohaterów (klucz do bram otrzymamy po zadaniu bitwa o Kruczy Potok)
X3 - zawalony most (zostanie naprawiony po zadaniu bitwa o Kruczy Potok)
1 - Boris (zemsta wdowy)
M7 - Posiadłość Gunderic - górny poziom
X - zachodni las
X2 - przejście do magicznej biblioteki Gundericów
1 - wejście do posiadłości
2 - tabliczka
3 - duch Alisy Gunderic (zadanie niepokorna dusza)
4 - tajne przejście za regałem
5 - magiczne drzwi i gabinet lorda Gunderica
6 - wschodnie skrzydło
M8 - Posiadłość Gunderic - dolny poziom
X - przejście do górnych kondygnacji
1 - zepsuty zamek
2 - czarnoksiężnicy oraz kolos
3 - Lord Gunderic (posiadłość Gunderic)
4 - serce Nagoga (niepokorna dusza)
M9 - wschodni las
X - wejście do kapitularza
X2 - przejście do lasu Mournweald
1 -ciało (brak słów)
2 - zagubione książki (brak słów)
3 - grota cieni
4- Niko i pająk (w ukryciu)
M10 - Mournweald
X - przejście do wschodniego lasu
1 - ciało lorda Montbarona
M11 - przejście Rukkenvahl
X - portal do kapitularza
X2 - przejście na cmentarz
M12 - Cmentarz i Kruczy Potok
X - portal
1 - ukryte pomieszczenie ze skarbem
2 - wiedźma
3 - Rajani (bitwa o Kruczy Potok)
4 - Lazar (bitwa o Kruczy Potok)