Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Siege III - poradnik do gry

Dungeon Siege III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Uwagi ogólne | Przedmioty | Dungeon Siege III poradnik Dungeon Siege III

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Uwagi ogólne

Wszystkie przedmioty w grze zostały podzielone na kilka kategorii kolorystycznych, mających świadczyć o ich przydatności. Wedle założeń twórców, najgorsze artefakty to te z czarnym kółkiem w prawym dolnym rogu, nieco lepsze zostały zabarwione na zielono, naprawdę dobre na niebiesko, zaś prawdziwie epicki sprzęt oznaczono barwą brązową.

Powyższy schemat jest bardzo umowny - często zdarza się, że niebieski przedmiot będzie dla nas dużo bardziej opłacalny, niż ten o brązowym zabarwieniu - Uwagi ogólne | Przedmioty | Dungeon Siege III - Dungeon Siege III - poradnik do gry

Powyższy schemat jest bardzo umowny - często zdarza się, że "niebieski" przedmiot będzie dla nas dużo bardziej opłacalny, niż ten o brązowym zabarwieniu. Kluczowe są tutaj charakterystyki, określające jakość danego sprzętu - to na nich, a nie na kolorach powinniśmy się skupić - zwłaszcza, że niektóre specjalne właściwości będą dla nas całkowicie nieprzydatne.

Oto lista najważniejszych statystyk oraz ich opis. Jak widać, niektóre są bardziej, a inne mniej istotne:

Współczynnik

Uwagi

  

Atak

Odpowiada za ilość obrażeń zadawanych przez nas przy użyciu konwencjonalnych ataków - najważniejszy ze wszystkich współczynników

Blok

Blok sprawia, że nie otrzymujemy obrażeń podczas parowania ciosów - pochłania natomiast skupienie. Zdecydowanie lepiej jest unikać ciosów, niż je blokować, w związku z czym możemy ten współczynnik całkowicie zignorować

Chaos: wykrwawienie

Zadaje wrogom dość spore obrażenia w ciągu kilku sekund - dość istotna wartość

Chaos: podpalenie

Zadaje średnie obrażenia przez krótki czas - umiarkowanie opłacalne

Chaos: lód

Zadaje przeciwnikowi niewielkie obrażenia w długim czasie - nieopłacalne

Chaos: błyskawica

Zadaje średnie obrażenia w krótkim czasie - przydatne jako dodatek do wysokiego ataku

Chaos: trucizna

Zadaje duże obrażenia rozkładające się w długim czasie - opłacalne tylko przeciwko bossom

Chaos: wampiryzm

Wysysa życie z wroga (przy obliczaniu ich ilości liczy się procentowa wartość naszego Ataku!) - bardzo opłacalne

Chaos: osłabienie

Zadaje niewielkie obrażenia i zmniejsza współczynnik ataku wroga - raczej średnio przydatne

Chaos: obumieranie

Zadaje niewielkie obrażenia, ale zwiększa wszystkie następne, jakie otrzyma wróg - przydatne przy dłuższych walkach, zwłaszcza z bossami

Odwet

Wrogowie atakujący postać mogą otrzymać od niej obrażenia w wysokości wartości samego Odwetu. Jako, że naszym celem powinno być unikanie ciosów, współczynnik ten jest raczej niewarty uwagi

Ogłuszenie

Jeden z istotniejszych współczynników - przy każdym ataku otrzymujemy szansę na ogłuszenie wrogów, co zwykle równa się ich szybkiej śmierci

Osłona

Daje bardzo niewielką szansę na automatyczne ogłuszenie wroga, który nas zaatakuje - raczej nieopłacalne, bo naszą rolą jest unikanie ataków wroga, a nie przyjmowanie ich na siebie

Pęd

Sprawia, że podczas walki otrzymujemy więcej skupienia - szalenie istotne, zwłaszcza dla Reinharta

Wola

Wartość równie ważna, co Wytrzymałość i Atak - decyduje o ilości obrażeń, jaką zadajemy przy pomocy wszystkich umiejętności specjalnych

Wytrzymałość

Obok Ataku i Woli najważniejszy współczynnik - decyduje o ilości naszych punktów życia

Zbroja

Obniża ilość otrzymywanych przez nas obrażeń - podstawowa ochrona każdego bohatera

Zguba

Zwiększa ilość zadawanych obrażeń przy trafieniach krytycznych - szczególnie opłacalne dla postaci z wysoką Zwinnością

Zwinność

Odpowiada za szansę trafienia krytycznego - jest więc bardzo istotna, szczególnie dla Anjali