Reinhart - Umiejętności | Umiejętności i talenty | Dungeon Siege III poradnik Dungeon Siege III
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Reinhart - Umiejętności
Nazwa | Opis | Ulepszenie | Niebieski rozwój | Brązowy rozwój | Uwagi | |
Błyskawica (dynamika) | Wystrzeliwuje piorun w wybranego przeciwnika | Zmienia formę pocisku na powolną kulę raniącą wszystkich na swej trasie | Daje błyskawicy 10% szansy na poziom, by ta przeskoczyła na następnego wroga | Wrogowie dookoła bohatera zostają ogłuszeni na 0,4 sekundy na poziom | Podstawowa umiejętność, korzysta się z niej najczęściej. Tylko wersja niebieska ma sens - pozwala walczyć z wieloma wrogami | |
Lustrzany przeskok (dynamika) | Bohater teleportuje się na inne miejsce, pozostawiając za sobą iluzję | Wrogowie są zmuszeni atakować iluzję, a nie bohatera | Fantom odbija część obrażeń w napastnika (10-20%) | Teleportujący się Reinhart ogłusza wrogów na 1-3 sekund | Dzięki tej umiejętności dużo rzadziej będziemy musieli wczytywać grę - obydwie wersje są interesujące | |
Porażenie prądem (dynamika) | Wystrzeliwuje potężny strumień energii, który razi wroga aż do wyczerpania skupienia Reinharta | Ogłusza cel | +5% obrażeń na poziom | Zadaje dodatkowe obrażenia obszarowe | Bardzo potężna umiejętność, wymagająca jednak od bohatera stania w jednym miejscu. Obie opcje rozwoju są równie atrakcyjne | |
Sprężynowy potrzask (entropia) | Bohater zastawia na przeciwnika pułapkę | Zwiększa zasięg eksplozji pułapki | +10% obrażeń na poziom | Spowalnia wrogów o 12% na 2 sekundy (na poziom) | Podstawowa umiejętność, jednak średnio przydatna. Wersja niebieska jest dużo bardziej opłacalna | |
Geometria anihilacji (entropia) | Silny atak obszarowy o długim czasie trwania | Zwiększa zadawane obrażenia i ogłusza wrogów | Spowalnia wrogów o 5% na poziom i zwiększa zwinność drużyny o taką samą wartość | +2 sekundy działania na poziom | Jedna z najpotężniejszych umiejętności Reinharta - szczególnie w wersji brązowej | |
Kreacja przez destrukcję (entropia) | Atakuje wrogów stożkiem mocy, równocześnie lecząc sojuszników | Zadaje dodatkowe obrażenia i ogłusza przeciwników | Trafieni tą umiejętnością wrogowie będą otrzymywać obrażenia większe o 5% na poziom | Bohater kradnie przeciwnikom 3% żywotności na poziom | Zdecydowanie najlepsza umiejętność Reinharta, wymagająca jednak stania w miejscu. Obie ścieżki rozwoju są opłacalne | |
Krąg uzdrowienia (pasywne) | Przywraca bohaterowi 50% życia w 30 sekund | Działa na całą drużynę | Wrogowie w pobliżu bohatera otrzymują niewielkie obrażenia | Reinhart otrzymuje o 5% mniejsze obrażenia na poziom | Tylko dzięki tej umiejętności bohater nie będzie ginął co kilka sekund - brązowe rozwinięcie to absolutna podstawa | |
Pole ochronne (pasywne) | Tworzy barierę o odporności 33% całkowitej ilości życia bohatera | Działa na całą drużynę | Daje 10% szans na poziom, by pociski wystrzelone w bohatera nie zadały mu obrażeń | 10% obrażeń na poziom jest zwracane wrogom | Dość przydatna ochrona dla bohatera - zwłaszcza w opcji niebieskiej | |
Wieczny pęd (pasywne) | Bohater regeneruje skupienie i staje się odporny na ogłuszenie i spowolnienie | Działa na całą drużynę | +5% do leczenia z każdym poziomem | Skupienie bohatera regeneruje się o 12% szybciej na poziom | Dzięki tej umiejętności łatwo stworzyć postać o nieskończonej ilości skupienia |