Zadanie główne - kłopoty w kryptach | Akt 3 | Dungeon Siege III poradnik Dungeon Siege III
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Zadanie główne - kłopoty w kryptach
Po tym, jak Mudgutter zleci nam to zadanie, wychodzimy z Meisterhallu i udajemy się w kierunku północnym, do krypt świętej krwi (M21,X2). Aby się tam dostać, będziemy musieli powiedzieć robotowi strażniczemu, że przysyła nas rada miasta. Przed samą kryptą warto porozmawiać ze Sweatcogiem (poważna usterka, M22,1) oraz Hermanem Holtzmanem (tajemnicze dziedzictwo, M22,2). Ten drugi da nam klucz do katakumb.
Po wejściu do krypty przebijamy się przez zastępy przeciwników i otwieramy sobie drogę do dalszej części podziemia przy użyciu wszędobylskich dźwigni (M22,3). Kolejność ich uruchamiania jest narzucona przez kierunek naszej eksploracji, zgubienie się jest więc całkowicie niemożliwe. Po drodze warto zbierać wszystko, co tylko znajdziemy na naszej drodze (trzy artefakty legionu pozwolą wypełnić tajemnicze dziedzictwo, kółko zębate - dowody sabotażu, natomiast listy z towarami - skradzione dostawy - patrz odpowiednie rozdziały solucji).
Pod koniec labiryntu przyjdzie nam zetrzeć się z bossem - szefem szajki przestępczej w Stonebridge. Pokonujemy go, zwinnie uchylając się przed jego dość silnymi atakami zasięgowymi i zadając jak najwięcej obrażeń.
Po wygranej walce wracamy do Mudguttera, by odebrać nagrodę - będziemy też mogli liczyć na jego wstawiennictwo podczas głosowania.
Jeżeli jeszcze tego nie zrobiliśmy, powinniśmy teraz zająć się zadaniem strajk!