Opis przejścia - Opis przejścia - Wprowadzenie | Dungeon Siege III poradnik Dungeon Siege III
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Gra Dungeon Siege III to bardzo ciekawe połączenie cRPG z hack'n'slashem - przyjęte ciepło tak przez graczy, jak i recenzentów. Mnogość ciekawych elementów, częste wybory fabularne oraz cały ogrom zadań pobocznych - to czynniki, które potrafią sprawić, że niejednemu graczowi zakręci się w głowie. Z tej też przyczyny powstała niniejsza solucja - dzięki niej każdy gracz będzie mógł bezproblemowo ukończyć wszystkie misje, cieszyć się rozwiniętymi do granic możliwości bohaterami i zebrać wszystkie cenne przedmioty.
Co zawiera poradnik?
- szczegółowy opis wszystkich zadań głównych i pobocznych (w sumie 47 misji);
- ponad trzydzieści map, z zaznaczonymi najważniejszymi miejscami i postaciami oraz wszystkimi skarbami i tajnymi przejściami;
- tabele z wyborami fabularnymi, ich skutkami krótko- i długofalowymi;
- szereg praktycznych porad dotyczących sposobu wykonywania misji i prowadzenia dialogów;
- opis różnych ścieżek fabularnych i wpływu gracza na zakończenie gry;
Uwagi ogólne
MAPY
Odniesienia do map zostały oznaczone w następujący sposób: (Mx, y), gdzie x oznacza numer mapy, a y pozycję na tejże mapie. Przykładowo oznaczenie (M3, 2) wskazuje, że na mapie 3 należy udać się w miejsce opatrzone liczbą 2.
Wszystkie skrzynie ze skarbami zostały oznaczone na mapach złotymi kwadratami - należy jednak pamiętać, że część skarbów pojawia się na swoim miejscu dopiero w określonym momencie gry.
KOLORY
Zarówno w tekście jak i na mapach użyto specjalnych wyróżników kolorystycznych, pomagających w poruszaniu się po poradniku. Barwą czerwoną oznaczono postaci niezależne oraz przeciwników, zieloną wszelkiej maści przedmioty i dźwignie, niebieską zadania, a pomarańczową tajne przejścia oraz lokacje.
ROZKŁAD PORADNIKA
Chociaż w samej grze nie spotkamy się z podziałem fabuły na akty, w niniejszej solucji dokonano tego typu rozróżnienia dla większej przejrzystości tekstu jako całości. Za granicę między poszczególnymi częściami uznano momenty przełomowe dla fabuły. Dzięki temu nawigowanie po poradniku powinno być znacznie prostsze.
Maciej "Czarny" Kozłowski (www.gry-online.pl)