Akt 3 - mapy | Akt 3 | Dungeon Siege III poradnik Dungeon Siege III
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
M21 - Stonebridge
X - przejście do przedmieści Stonebridge (patrz M18)
X2 - krypty świętej krwi
X3 - wielka odlewnia
1 - Meisterhall
2 - Meister Kassel (strajk!)
3 - Mudgutter (kłopoty w kryptach)
4 - Fiddlewick (mediacje)
5 - Krog (mediacje)
6 - Werner Schnaus (skradzione dostawy)
7 - szalony robot (poważna usterka)
8 - Rudolf Maxwell (odkrywanie przeszłości)
9 - Wenzel (odkrywanie przeszłości)
M22 - Krypty świętej krwi część 1
X - wyjście do Stonebridge
X2 - przejście do drugiej części lochu (patrz M23)
X3 - wyjście z drugiej części lochu
1 - Herman Holtzman
2 - Sweatcog (poważna usterka a następnie dowody sabotażu)
3 - dźwignia
4 - lista (skradzione dostawy)
5 - koło zębate (dowody sabotażu)
M23 - Krypty świętej krwi część 2
X - przejście z pierwszej części lochu
X2 - wyjście do pierwszej części lochu
1 - dźwignia
2 - lista (skradzione dostawy)
3 - artefakt legionu (tajemnicze dziedzictwo)
4 - boss (kłopoty w kryptach)
M24 - wielka odlewnia - górny poziom
X - wyjście do Stonebridge
X2 - przejście na dolny poziom
X3 - wyjście z dolnego poziomu
1 - Deter Snell
2 - dźwignie (trybiki i koła zębate)
M25 - wielka odlewnia -dolny poziom
X - przejście z górnego poziomu
X2 - wyjście do górnego poziomu
1 - uwięzieni robotnicy (zakładnicy)
2 - dźwignie (trybiki i koła zębate)
3 - przywódca cyklopów (strajk!)