Akt 2 - mapy | Akt 2 | Dungeon Siege III poradnik Dungeon Siege III
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
M13 - górny poziom Krypty Bohaterów
X - droga na szlak pielgrzymów
X2 - bagna (droga do Stonebridge)
X3 - górna kondygnacja podziemi
1 - wejście do Krypty Bohaterów (bohaterowie dawnych dni i relikwie dawnych dni)
2 - ciało i klucz dozorcy
3 - artefakt (relikwie dawnych dni)
M14 - dolny poziom Krypty Bohaterów
X - zejście z górnego poziomu
X2 - wejście na górny poziom
1 - boss
2 - artefakty (relikwie dawnych dni)
M15 - urwisko na wschodnim bagnie
X - przejście na szlak pielgrzymów
X2 - wejście do bioluminescencyjnej jaskini
1 - Leopold
M16 - bagna
X - bioluminescencyjna jaskinia
X2 - droga do Stonebridge
1 - Lord Devonsey (sedno sprawy)
2 - Roderick (zagubieni na bagnach)
3 - poszukiwani rojaliści (zagubieni na bagnach)
4 - kołowrót
5 - pierwsze starcie z szamanem
6 - drugie starcie z szamanem
7 - Arah (praca misyjna)
8 - boss i jaja pająków (praca misyjna)
M17 - droga do Stonebridge
X - droga z bagien
X2 - Stonebridge
1 - oddział Lascanzi i towary Ursuli (szlaki dostaw)
M18 - wejście do Stonebridge
X - droga na bagna
X2 - Wielki Kapitularz
X3 - dalsza część Stonebridge
1 - Ursula (szlaki dostaw)
2 - Frederik Pratz (odkrywanie przeszłości z aktu 3)
M19 - Wielki Kapitularz: górne piętro
X - do Stonebridge
X2 - zejście do podziemi (patrz M20)
X3 - wyjście z podziemi
1 - przejście za regałem z książkami
2 - półka i portal
3 - dwaj baronowie (pojawiają się dopiero w zadaniu mediacje z aktu 3)
M20 - Wielki Kapitularz: piwnica
X - zejście z górnego piętra
X2 - wejście na górne piętro
1 - nieumarli i postumenty z książkami
2 - dźwignie