Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Siege III - poradnik do gry

Dungeon Siege III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt 4 - mapy | Akt 4 | Dungeon Siege III poradnik Dungeon Siege III

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

M26 - przejście Stonebridge

X - do Stonebridge - Akt 4 - mapy | Akt 4 | Dungeon Siege III - Dungeon Siege III - poradnik do gry

X - do Stonebridge

X2 - do mroźnych szczytów (opuszczony dwór)

X3 - do przejścia Rukkenvahl (patrz M11)

M27 - mroźne szczyty

X - do przejścia Stonebridge - Akt 4 - mapy | Akt 4 | Dungeon Siege III - Dungeon Siege III - poradnik do gry

X - do przejścia Stonebridge

X2 - przełęcz Kaari

1 - saper rojalistów (mocne wejście)

2 - proch strzelniczy (mocne wejście)

3 - armata (mocne wejście)

4 - obóz Azunitów

5 - kule armatnie

6 - armata

7 - kryształowa ściana

M28 - przełęcz Kaari

X - do mroźnych szczytów - Akt 4 - mapy | Akt 4 | Dungeon Siege III - Dungeon Siege III - poradnik do gry

X - do mroźnych szczytów

X2 - połączenie tuneli (znika po wykonaniu w poszukiwaniu samotności)

X3 - przejście do jaskiń (po zaliczeniu w poszukiwaniu samotności)

1 - Ibsen

2 - gazopływy

3 - zagubieni żołnierze (nieposkromiona góra)

4 - grota (jaskinia Ibsena)

M29 - głęboki szyb

X - przejście z przełęczy Kaari - Akt 4 - mapy | Akt 4 | Dungeon Siege III - Dungeon Siege III - poradnik do gry

X - przejście z przełęczy Kaari

X2 - przejście do dalszej części podziemi (patrz M30)

I - trasa ruchomych ramp

1 - bólamit (nie wszystko złoto)

2 - zachodni korytarz

3 - Roderick

4 - torby z prochem (nieproszeni goście)

5 - przełączniki do platformy (budując mosty)

6 - boss i wózek (nieproszeni goście)

M30 - Dalsza część jaskini

X - przejście do głębokiego szybu - Akt 4 - mapy | Akt 4 | Dungeon Siege III - Dungeon Siege III - poradnik do gry

X - przejście do głębokiego szybu

I - trasa ruchomych ramp

1 - królowa

2 - Phineas

3 - Bartholomew

4 - południowy korytarz

5 - torby z prochem (wróg u bram)

6 - przełącznik

7 - bólamit (nie wszystko złoto)

8 - zgubiony muszkiet (prototyp)

9 - boss i wózek (wróg u bram)