Akt 4 - mapy | Akt 4 | Dungeon Siege III poradnik Dungeon Siege III
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
M26 - przejście Stonebridge
X - do Stonebridge
X2 - do mroźnych szczytów (opuszczony dwór)
X3 - do przejścia Rukkenvahl (patrz M11)
M27 - mroźne szczyty
X - do przejścia Stonebridge
X2 - przełęcz Kaari
1 - saper rojalistów (mocne wejście)
2 - proch strzelniczy (mocne wejście)
3 - armata (mocne wejście)
4 - obóz Azunitów
5 - kule armatnie
6 - armata
7 - kryształowa ściana
M28 - przełęcz Kaari
X - do mroźnych szczytów
X2 - połączenie tuneli (znika po wykonaniu w poszukiwaniu samotności)
X3 - przejście do jaskiń (po zaliczeniu w poszukiwaniu samotności)
1 - Ibsen
2 - gazopływy
3 - zagubieni żołnierze (nieposkromiona góra)
4 - grota (jaskinia Ibsena)
M29 - głęboki szyb
X - przejście z przełęczy Kaari
X2 - przejście do dalszej części podziemi (patrz M30)
I - trasa ruchomych ramp
1 - bólamit (nie wszystko złoto)
2 - zachodni korytarz
3 - Roderick
4 - torby z prochem (nieproszeni goście)
5 - przełączniki do platformy (budując mosty)
6 - boss i wózek (nieproszeni goście)
M30 - Dalsza część jaskini
X - przejście do głębokiego szybu
I - trasa ruchomych ramp
1 - królowa
2 - Phineas
3 - Bartholomew
4 - południowy korytarz
5 - torby z prochem (wróg u bram)
6 - przełącznik
7 - bólamit (nie wszystko złoto)
8 - zgubiony muszkiet (prototyp)
9 - boss i wózek (wróg u bram)