Zadania poboczne - posiadłość Gunderic i niepokorna dusza | Akt 1 poradnik Dungeon Siege III
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zadania poboczne - posiadłość Gunderic i niepokorna dusza
Uwaga: zadanie dostępne dopiero po wykonaniu misji poszukiwanie ocalałych!
Po rozmowie z Leoną wychodzimy z jaskini i udajemy się do posiadłości Gunderic (M7,1). W głównym hallu powinniśmy przeczytać tabliczkę pod obrazem (M7,2) - to sprawi, że w pokoju na górze objawi się duch Alisy Gunderic (M7,3). Zleci nam ona odnalezienie swego ojca (niepokorna dusza) oraz podaruje klucz do wschodniego skrzydła posiadłości - po drodze będziemy musieli stoczyć kilka pojedynków z przeciwnikami.
Zadania posiadłość Gunderic oraz niepokorna dusza są ze sobą ściśle powiązane - aby je wykonać, należy w pierwszej kolejności udać się do pokojów na górnym piętrze (uwaga na gargulce i nieumarłych!). Przejście do jednego z pomieszczeń jest strzeżone przez magiczne drzwi (M7,5), które otworzą się dopiero, gdy podamy im hasło. To znajdziemy w ukrytym pokoju, za regałem z książkami (M7,4). Po rozwiązaniu problemu z gadatliwymi wrotami, wchodzimy do gabinetu lorda i w skrzyni znajdujemy klucz do skarbca.
Warto zauważyć, że w momencie rozwiązania zagadki otrzymamy czyn mistrz zagadek (+2 zwinność).
Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie