Katarina - Talenty | Umiejętności i talenty | Dungeon Siege III poradnik Dungeon Siege III
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Katarina - Talenty
Nazwa | Opis | Uwagi | |
Pewna ręka | Zręczność zwiększa się o 4% na poziom | Absolutna podstawa | |
Snajperka | Pociski z karabinu mogą rykoszetować w kolejne cele | Karabin powinien być naszą główną bronią - warto go podrasować tym talentem | |
Kule na wodzy | Bohaterka odzyskuje 2 punkty skupienia na poziom, jeżeli zabije wroga naznaczonego wybraną ofiarą lub pieszczotą bólu | Całkowicie bezsensowny talent - prawie nie zauważymy korzyści, które ze sobą niesie | |
Obrzęd odnowienia | Leczenie jest potężniejsze o 4% na poziom | Pozostałe talenty są dużo przydatniejsze | |
Krytyczna precyzja | Trafienia krytyczne zadają o 4% więcej obrażeń na poziom | Warto zainwestować - obrażeń nigdy za wiele | |
Pierwszy cios | Katarina ma 3% szansy na poziom, że obrażenia zadane niezranionemu celowi będą krytyczne | Zwykle to my zaczynamy walkę - warto więc poświęcić kilka punktów na ten talent | |
Zręczna obrona | Blok zostaje zwiększony o 10% Zwinności (na poziom) | Katariną nie należy blokować, tylko robić uniki - mało przydatny talent | |
Duchowy odwet | Istnieje 4% szansy na poziom, że wróg atakujący bohaterkę zostanie od niej odepchnięty | Bardzo przydatne w krytycznych sytuacjach - pozwala nam szybko uciec przed przeciwnikiem | |
Szał łowów | Bohaterka odzyskuje 5% skupienia na poziom za każdym razem, gdy wykona trafienie krytyczne | Pod koniec gry prawie każde trafienie jest krytyczne - warto więc rozwinąć ten talent | |
Atak z zaskoczenia | Bohaterka podczas uników zadaje obrażenia wszystkim wrogom na swojej drodze | Należy unikać wrogów, a nie turlać się w ich środek - całkowicie nieprzydatne |