Disco Elysium: Otwórz dla Evrarta drzwi do mieszkania - solucja Disco Elysium porady, solucja
Otwórz dla Evrarta drzwi do mieszkania to jedno z zadań z gry Disco Elysium, które zleca Evrart Claire. Solucja z naszego poradnika wyjaśnia jak zdobyć klucz do mieszkania oraz gdzie znaleźć drzwi we wschodnim Martinaise.
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2024
Na tej stronie poradnika do gry Disco Elysium znajdziecie dokładny opis przejścia zadania pobocznego Otwórz dla Evrarta drzwi do mieszkania. W naszej solucji zamieściliśmy wskazówki kto posiada klucz do drzwi oraz jak dotrzeć do mieszkania wskazanego przez Evrarta i czy warto je przeszukać.
Uwaga - Nie śpieszcie się z dokończeniem pobocznego questu Sprawdź pułapki (dostępnego od 3 dnia). Może on Wam uniemożliwić wykonanie tej przysługi dla Evrarta.
- Odblokowanie zadania
- Zdobycie klucza do drzwi
- Odnalezienie i otwarcie drzwi
- Powrót do Evrarta i zakończenie zadania
Odblokowanie zadania
Quest zleci Wam Evrart - informację o miejscu pobytu tego ważnego NPC-a w porcie znajdziecie na osobnej stronie Gdzie jest Evrart Claire?.
Musicie wyświadczyć Evrartowi przysługę i otworzyć drzwi do pewnego mieszkania. W zamian za to szef Unii oferuje informacje na temat sprawy powieszonego mężczyzny.
To zadanie nie ma negatywnego wpływu na dalsze losy fabuły, pomimo nie całkiem moralnego działania.
Zdobycie klucza do drzwi
W pierwszej kolejności warto porozmawiać z NPC-em Call Me Manana i poprosić go o klucz do mieszkania, które trzeba otworzyć. Mężczyznę znajdziecie w miejscu, gdzie trwa strajk (przed głównym wejściem do portu) - siedzi na poręczy i obserwuje rozwój sytuacji.
Odnalezienie i otwarcie drzwi
Drzwi do mieszkania znajdziecie w drugiej części dziedzińca za budynkiem hotelu Whirling-In-Rags. Aby się tam dostać, trzeba obejść Zgubioną Strefę Handlu od zachodniej strony (od wody) i skręcić w zaułek po prawej stronie. Gdy będziecie na miejscu, wejdźcie w interakcję z drzwiami i użyjcie klucza, by je otworzyć.
Macie teraz wybór - możecie od razu powrócić Evrarta lub zajrzeć do otwartego mieszkania. W środku do odnalezienia są m.in. element ubioru, lekarstwa oraz rasistowskie kubki powiązane z zadaniem Kto zostawił ubrania w śmietniku? (mieszkanie należy do kryptofaszysty Gary'ego).
Powrót do Evrarta i zakończenie zadania
Po wykonaniu zadania wróćcie do Evrarta i poinformujcie go, że drzwi zostały otwarte. Teraz możecie wyciągnąć od szefa Unii więcej informacji na temat tajemniczego morderstwa.
Jeśli zajrzeliście do mieszkania, to możecie skłamać Evrartowi, ale trzeba przejść test umiejętności Dramaturgia. Nie przewidziano kary za zawalenie testu i nie ma ryzyka zakończenia współpracy z Evrartem.
Otrzymacie 70XP i Szef Unii zleci Wam drugie zadanie - Zdobądź dwa podpisy dla Evrarta.