Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Imperium - Lista czarów | Disciples II Mroczne Proroctwo poradnik Disciples II: Mroczne Proroctwo

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Poziom - Imperium - Lista czarów | Disciples II Mroczne Proroctwo - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Poziom

Nazwa

Działanie

Koszt wynalezienia*

Koszt rzucenia

1

Ochrona przed Powietrzem

Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Powietrze (np. Błyskawica)

Życie: 100

Życie: 100

1

Szybkość

Podnosi inicjatywę zaczarowanych jednostek o 10%

Życie: 100

Życie: 100

1

Siła

Zwiększa rany zadawane przez zaczarowane jednostki o 10%

Życie: 100

Życie: 100

1

Błyskawica

Zadaje wskazanej grupie 15 obrażeń (Powietrze)

Życie: 100

Życie: 100

1

Ochrona przed Wodą

Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Woda (np. Zamieć)

Życie: 100

Życie: 100

2

Przyspieszenie

Przywraca grupie 50% punktów ruchu

Życie: 200

Życie: 200

2

Leczenie

Leczy 30 punktów życia każdej jednostce we wskazanej grupie

Życie: 200

Życie: 200

2

Przyzwanie I: Żywa Zbroja

Przyzywa magicznie ożywioną zbroję

Życie: 200

Życie: 200

2

Prawdziwe widzenie

Odkrywa niewielki obszar terenu pod Mgłą Wojny

Życie: 200

Życie: 200

2

Ochrona przed Ziemią

Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Ziemia (np. Kolumna Ziemi)

Życie: 200

Życie: 200

3

Ochrona przed Umysłem

Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Umysł (np. Paraliż)

Runiczna: 225

Życie: 225

Runiczna: 150

Życie: 150

3

Święta zbroja

Zmniejsza obrażenia zadawane zaczarowanym jednostkom o 20%

Runiczna: 225

Życie: 225

Runiczna: 150

Życie: 150

3

Święta siła

Zwiększa szansę trafienia przez zaczarowane jednostki o 20%

Życie: 225Piekielna: 225

Życie: 150

Piekielna: 150

3

Gniew Boży

Zadaje wskazanej grupie 50 obrażeń (Powietrze)

Runiczna: 225Życie: 225

Runiczna: 150

Życie: 150

3

Wyładowanie łańcuchowe

Wszystkie grupy na wskazanym obszarze otrzymują 40 obrażeń (Powietrze)

Runiczna: 340

Życie: 340

Runiczna: 225

Życie: 225

4

Przyzwanie II: Golem

Przyzywa żywiołaka Ziemi

Runiczna: 200

Życie: 400

Piekielna: 200

Runiczna: 100

Życie: 200

Piekielna: 100

4

Ochrona przed Ogniem

Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Ogień (np. Kula Ognia)

Runiczna: 150

Życie: 400

Piekielna: 300

Runiczna: 75

Życie: 200

Piekielna: 125

4

Wezwanie do broni

Zwiększa rany zadawane przez zaczarowane jednostki o 33%

Runiczna: 200

Życie: 400

Piekielna: 200

Runiczna: 100

Życie: 200

Piekielna: 100

4

Błogosławieństwo Najwyższego

Leczy 60 punktów życia grupom na wskazanym obszarze

Runiczna: 300

Życie: 600

Piekielna: 300

Runiczna: 150

Życie: 300

Piekielna: 150

4

Światło dnia

Usuwa Mgłę Wojny z całej mapy

Runiczna: 400

Życie: 800

Piekielna: 400

Runiczna: 200

Życie: 400

Piekielna: 200

5**

Ochrona przed Śmiercią

Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Śmierć (np. Plaga)

Runiczna: 175

Życie: 625

Piekielna: 150

Śmierć: 300

Runiczna: 70

Życie: 250

Piekielna: 60

Śmierć: 120

5**

Armageddon

Zadaje wskazanej grupie 125 obrażeń (Powietrze)

Runiczna: 175

Życie: 625

Piekielna: 250

Śmierć: 200

Runiczna: 100

Życie: 250

Piekielna: 70

Śmierć: 80

5**

Poważne leczenie

Leczy 150 punktów życia każdej jednostce we wskazanej grupie

Runiczna: 250Życie: 625Piekielna: 225Śmierć: 150

Runiczna: 100

Życie: 250

Piekielna: 100

Śmierć: 60

5**

Wiatr przywrócenia

Leczy po 80 punktów życia wszystkim jednostkom rzucającego czar

Runiczna: 450

Życie:1250

Piekielna: 400

Śmierć: 400

Runiczna: 180

Życie: 500

Piekielna: 160

Śmierć: 160

* - Koszt wynalezienia dla Mage Lorda. Pozostali mają dwa razy większy

** - Tylko Mage Lord ma dostęp do piątego poziomu czarów