Imperium - Lista czarów | Disciples II Mroczne Proroctwo poradnik Disciples II: Mroczne Proroctwo
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Poziom | Nazwa | Działanie | Koszt wynalezienia* | Koszt rzucenia |
1 | Ochrona przed Powietrzem | Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Powietrze (np. Błyskawica) | Życie: 100 | Życie: 100 |
1 | Szybkość | Podnosi inicjatywę zaczarowanych jednostek o 10% | Życie: 100 | Życie: 100 |
1 | Siła | Zwiększa rany zadawane przez zaczarowane jednostki o 10% | Życie: 100 | Życie: 100 |
1 | Błyskawica | Zadaje wskazanej grupie 15 obrażeń (Powietrze) | Życie: 100 | Życie: 100 |
1 | Ochrona przed Wodą | Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Woda (np. Zamieć) | Życie: 100 | Życie: 100 |
2 | Przyspieszenie | Przywraca grupie 50% punktów ruchu | Życie: 200 | Życie: 200 |
2 | Leczenie | Leczy 30 punktów życia każdej jednostce we wskazanej grupie | Życie: 200 | Życie: 200 |
2 | Przyzwanie I: Żywa Zbroja | Przyzywa magicznie ożywioną zbroję | Życie: 200 | Życie: 200 |
2 | Prawdziwe widzenie | Odkrywa niewielki obszar terenu pod Mgłą Wojny | Życie: 200 | Życie: 200 |
2 | Ochrona przed Ziemią | Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Ziemia (np. Kolumna Ziemi) | Życie: 200 | Życie: 200 |
3 | Ochrona przed Umysłem | Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Umysł (np. Paraliż) | Runiczna: 225 Życie: 225 | Runiczna: 150 Życie: 150 |
3 | Święta zbroja | Zmniejsza obrażenia zadawane zaczarowanym jednostkom o 20% | Runiczna: 225 Życie: 225 | Runiczna: 150 Życie: 150 |
3 | Święta siła | Zwiększa szansę trafienia przez zaczarowane jednostki o 20% | Życie: 225Piekielna: 225 | Życie: 150 Piekielna: 150 |
3 | Gniew Boży | Zadaje wskazanej grupie 50 obrażeń (Powietrze) | Runiczna: 225Życie: 225 | Runiczna: 150 Życie: 150 |
3 | Wyładowanie łańcuchowe | Wszystkie grupy na wskazanym obszarze otrzymują 40 obrażeń (Powietrze) | Runiczna: 340 Życie: 340 | Runiczna: 225 Życie: 225 |
4 | Przyzwanie II: Golem | Przyzywa żywiołaka Ziemi | Runiczna: 200 Życie: 400 Piekielna: 200 | Runiczna: 100 Życie: 200 Piekielna: 100 |
4 | Ochrona przed Ogniem | Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Ogień (np. Kula Ognia) | Runiczna: 150 Życie: 400 Piekielna: 300 | Runiczna: 75 Życie: 200 Piekielna: 125 |
4 | Wezwanie do broni | Zwiększa rany zadawane przez zaczarowane jednostki o 33% | Runiczna: 200 Życie: 400 Piekielna: 200 | Runiczna: 100 Życie: 200 Piekielna: 100 |
4 | Błogosławieństwo Najwyższego | Leczy 60 punktów życia grupom na wskazanym obszarze | Runiczna: 300 Życie: 600 Piekielna: 300 | Runiczna: 150 Życie: 300 Piekielna: 150 |
4 | Światło dnia | Usuwa Mgłę Wojny z całej mapy | Runiczna: 400 Życie: 800 Piekielna: 400 | Runiczna: 200 Życie: 400 Piekielna: 200 |
5** | Ochrona przed Śmiercią | Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Śmierć (np. Plaga) | Runiczna: 175 Życie: 625 Piekielna: 150 Śmierć: 300 | Runiczna: 70 Życie: 250 Piekielna: 60 Śmierć: 120 |
5** | Armageddon | Zadaje wskazanej grupie 125 obrażeń (Powietrze) | Runiczna: 175 Życie: 625 Piekielna: 250 Śmierć: 200 | Runiczna: 100 Życie: 250 Piekielna: 70 Śmierć: 80 |
5** | Poważne leczenie | Leczy 150 punktów życia każdej jednostce we wskazanej grupie | Runiczna: 250Życie: 625Piekielna: 225Śmierć: 150 | Runiczna: 100 Życie: 250 Piekielna: 100 Śmierć: 60 |
5** | Wiatr przywrócenia | Leczy po 80 punktów życia wszystkim jednostkom rzucającego czar | Runiczna: 450 Życie:1250 Piekielna: 400 Śmierć: 400 | Runiczna: 180 Życie: 500 Piekielna: 160 Śmierć: 160 |
* - Koszt wynalezienia dla Mage Lorda. Pozostali mają dwa razy większy
** - Tylko Mage Lord ma dostęp do piątego poziomu czarów