Hordy Nieumarłych - Lista czarów | Disciples II Mroczne Proroctwo poradnik Disciples II: Mroczne Proroctwo
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Poziom | Nazwa | Działanie | Koszt wynalezienia* | Koszt rzucenia |
1 | Przyzwanie I: Szkielet | Przyzywa Szkielet | Śmierć: 100 | Śmierć: 100 |
1 | Zaraza | Zadaje wskazanej grupie 15 obrażeń (Śmierć) | Śmierć: 100 | Śmierć: 100 |
1 | Lodowa burza | Zadaje wskazanej grupie 15 obrażeń (Woda) | Śmierć: 100 | Śmierć: 100 |
1 | Osłabienie | Zmniejsza szansę trafienia przez zaczarowane jednostki o 10% | Śmierć: 100 | Śmierć: 100 |
1 | Rdza | Zmniejsza zbroję wskazanej grupy o 50 | Śmierć: 100 | Śmierć: 100 |
2 | Przyzwanie II: Zły Ent | Przyzywa opętane drzewo | Śmierć: 200 | Śmierć: 200 |
2 | Plaga | Zadaje wskazanej grupie 30 obrażeń (Śmierć) | Śmierć: 200 | Śmierć: 200 |
2 | Cień | Przywraca pewną ilość Mgły Wojny, chroniąc własne jednostki przed wrogimi czarami | Śmierć: 200 | Śmierć: 200 |
2 | Klątwa Nygraela | Zmniejsza rany zadawane przez zaczarowane jednostki o 15% | Śmierć: 200 | Śmierć: 200 |
2 | Kamienny deszcz | Zadaje wskazanej grupie 30 obrażeń (Ziemia) | Śmierć: 200 | Śmierć: 200 |
3 | Przyzwanie III: Koszmar | Przyzywa Koszmar | Piekielna: 225 Śmierć: 225 | Piekielna: 150 Śmierć: 150 |
3 | Zew smoka rozkładu | Zadaje wskazanej grupie 50 obrażeń (Śmierć) | Runiczna: 225 Śmierć: 225 | Runiczna: 150 Śmierć: 150 |
3 | Dotyk Mortis | Zmniejsza szansę trafienia przez zaczarowane jednostki o 20% | Piekielna: 225 Śmierć: 225 | Piekielna: 150 Śmierć: 150 |
3 | Mgła śmierci | Przywraca Mgłę Wojny na bardzo dużym obszarze, chroniąc własne jednostki przed wrogimi czarami | Piekielna: 225 Śmierć: 225 | Piekielna: 150 Śmierć: 150 |
3 | Burza śmierci | Wszystkie grupy na wskazanym obszarze otrzymują 40 obrażeń (Śmierć) | Piekielna: 340 Śmierć: 340 | Piekielna: 225 Śmierć: 225 |
4 | Terror | Zmniejsza inicjatywę zaczarowanych jednostek o 33% | Runiczna: 200 Piekielna: 200 Śmierć: 400 | Runiczna: 100 Piekielna: 100 Śmierć: 200 |
4 | Gnicie | Zmniejsza rany zadawane przez zaczarowane jednostki o 33% | Runiczna: 200Piekielna: 200Śmierć: 400 | Runiczna: 100 Piekielna: 100 Śmierć: 200 |
4 | Zew czerwonego smoka | Zadaje wskazanej grupie 75 obrażeń (Ogień) | Runiczna: 150 Piekielna: 250 Śmierć: 400 | Runiczna: 75 Piekielna: 125 Śmierć: 200 |
4 | Psalm śmierci | Zmniejsza o 50% punkty ruchu grupom na wskazanym obszarze | Runiczna: 300 Piekielna: 300 Śmierć: 600 | Runiczna: 200 Piekielna: 200 Śmierć: 400 |
4 | Zapadnięcie nocy | Przywraca całą Mgłę Wojny dla graczy nie będących w sojuszu z rzucającym | Runiczna: 400Życie: 400Śmierć: 800 | Runiczna: 200Życie: 200Śmierć: 400 |
5** | Przyzwanie IV: Thanatos | Przyzywa Thanatosa | Runiczna: 225 Życie: 150 Piekielna: 250 Śmierć: 625 | Runiczna: 90 Życie: 60 Piekielna: 100 Śmierć: 250 |
5** | Ochrona przed ranami | Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Broń (np. Miecz) | Runiczna: 200 Życie: 250 Piekielna: 175 Śmierć: 625 | Runiczna: 80 Życie: 100 Piekielna: 70 Śmierć: 250 |
5** | Hekatomba | Zadaje wskazanej grupie 125 obrażeń (Śmierć) | Runiczna: 175Życie: 200Piekielna: 250Śmierć: 625 | Runiczna: 70 Życie: 82 Piekielna: 100 Śmierć: 250 |
5** | Jad Mortis | Wszystkie grupy na wskazanym obszarze otrzymują 80 obrażeń (Śmierć) | Runiczna: 300 Życie: 300 Piekielna: 340 Śmierć: 940 | Runiczna: 120 Życie: 120 Piekielna: 135 Śmierć: 375 |
* - Koszt wynalezienia dla Mage Lorda. Pozostali mają dwa razy większy
** - Tylko Mage Lord ma dostęp do piątego poziomu czarów