Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Hordy Nieumarłych - Lista czarów | Disciples II Mroczne Proroctwo poradnik Disciples II: Mroczne Proroctwo

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Poziom - Hordy Nieumarłych - Lista czarów | Disciples II Mroczne Proroctwo - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Poziom

Nazwa

Działanie

Koszt wynalezienia*

Koszt rzucenia

1

Przyzwanie I: Szkielet

Przyzywa Szkielet

Śmierć: 100

Śmierć: 100

1

Zaraza

Zadaje wskazanej grupie 15 obrażeń (Śmierć)

Śmierć: 100

Śmierć: 100

1

Lodowa burza

Zadaje wskazanej grupie 15 obrażeń (Woda)

Śmierć: 100

Śmierć: 100

1

Osłabienie

Zmniejsza szansę trafienia przez zaczarowane jednostki o 10%

Śmierć: 100

Śmierć: 100

1

Rdza

Zmniejsza zbroję wskazanej grupy o 50

Śmierć: 100

Śmierć: 100

2

Przyzwanie II: Zły Ent

Przyzywa opętane drzewo

Śmierć: 200

Śmierć: 200

2

Plaga

Zadaje wskazanej grupie 30 obrażeń (Śmierć)

Śmierć: 200

Śmierć: 200

2

Cień

Przywraca pewną ilość Mgły Wojny, chroniąc własne jednostki przed wrogimi czarami

Śmierć: 200

Śmierć: 200

2

Klątwa Nygraela

Zmniejsza rany zadawane przez zaczarowane jednostki o 15%

Śmierć: 200

Śmierć: 200

2

Kamienny deszcz

Zadaje wskazanej grupie 30 obrażeń (Ziemia)

Śmierć: 200

Śmierć: 200

3

Przyzwanie III: Koszmar

Przyzywa Koszmar

Piekielna: 225

Śmierć: 225

Piekielna: 150

Śmierć: 150

3

Zew smoka rozkładu

Zadaje wskazanej grupie 50 obrażeń (Śmierć)

Runiczna: 225

Śmierć: 225

Runiczna: 150

Śmierć: 150

3

Dotyk Mortis

Zmniejsza szansę trafienia przez zaczarowane jednostki o 20%

Piekielna: 225

Śmierć: 225

Piekielna: 150

Śmierć: 150

3

Mgła śmierci

Przywraca Mgłę Wojny na bardzo dużym obszarze, chroniąc własne jednostki przed wrogimi czarami

Piekielna: 225

Śmierć: 225

Piekielna: 150

Śmierć: 150

3

Burza śmierci

Wszystkie grupy na wskazanym obszarze otrzymują 40 obrażeń (Śmierć)

Piekielna: 340

Śmierć: 340

Piekielna: 225

Śmierć: 225

4

Terror

Zmniejsza inicjatywę zaczarowanych jednostek o 33%

Runiczna: 200

Piekielna: 200

Śmierć: 400

Runiczna: 100

Piekielna: 100

Śmierć: 200

4

Gnicie

Zmniejsza rany zadawane przez zaczarowane jednostki o 33%

Runiczna: 200Piekielna: 200Śmierć: 400

Runiczna: 100

Piekielna: 100

Śmierć: 200

4

Zew czerwonego smoka

Zadaje wskazanej grupie 75 obrażeń (Ogień)

Runiczna: 150

Piekielna: 250

Śmierć: 400

Runiczna: 75

Piekielna: 125

Śmierć: 200

4

Psalm śmierci

Zmniejsza o 50% punkty ruchu grupom na wskazanym obszarze

Runiczna: 300

Piekielna: 300

Śmierć: 600

Runiczna: 200

Piekielna: 200

Śmierć: 400

4

Zapadnięcie nocy

Przywraca całą Mgłę Wojny dla graczy nie będących w sojuszu z rzucającym

Runiczna: 400Życie: 400Śmierć: 800

Runiczna: 200Życie: 200Śmierć: 400

5**

Przyzwanie IV: Thanatos

Przyzywa Thanatosa

Runiczna: 225

Życie: 150

Piekielna: 250

Śmierć: 625

Runiczna: 90

Życie: 60

Piekielna: 100

Śmierć: 250

5**

Ochrona przed ranami

Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Broń (np. Miecz)

Runiczna: 200

Życie: 250

Piekielna: 175

Śmierć: 625

Runiczna: 80

Życie: 100

Piekielna: 70

Śmierć: 250

5**

Hekatomba

Zadaje wskazanej grupie 125 obrażeń (Śmierć)

Runiczna: 175Życie: 200Piekielna: 250Śmierć: 625

Runiczna: 70

Życie: 82

Piekielna: 100

Śmierć: 250

5**

Jad Mortis

Wszystkie grupy na wskazanym obszarze otrzymują 80 obrażeń (Śmierć)

Runiczna: 300

Życie: 300

Piekielna: 340

Śmierć: 940

Runiczna: 120

Życie: 120

Piekielna: 135

Śmierć: 375

* - Koszt wynalezienia dla Mage Lorda. Pozostali mają dwa razy większy

** - Tylko Mage Lord ma dostęp do piątego poziomu czarów