Imperium - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie | Disciples II Mroczne Proroctwo poradnik Disciples II: Mroczne Proroctwo
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Imperium charakteryzuje się jednostkami małymi (zajmującymi 1 slot w armii) i dość szybkimi. Jako, że Imperium jest domyślnie reprezentantem jasnej strony mocy, to można tu znaleźć całą grupę jednostek leczących (jednostki wsparcia i Arch-Angel)
Bohaterowie
Kolejność w tabeli bohaterów jest następująca: Wojownik, Zwiadowca, Mag, Terraformer, Złodziej.
Nazwa | Lvl | HP | Zbroja | Inicjat | Zasięg | Obrażenia | Zdolności |
Pegasus Knight | 1 | 150 | 0 | 50 | Bliski, 1 cel | 50 | Używanie artefaktów |
Ranger | 1 | 90 | 0 | 60 | Daleki, 1 cel | 40 | Używanie magicznych butów |
Archmage | 1 | 65 | 0 | 40 | Daleki, 6 celów | 30 | Używanie zwojów, lasek, kul |
Arch-Angel | 1 | 100 | 0 | 10 | Daleki, 1 cel | 40 Heal | Stawianie różdżek |
Thief | 1 | 100 | 0 | 60 | Bliski, 1 cel | 30 | Zdolności złodziejskie |
Wojownicy
Standardowy zestaw. Linia Witch-Hunterów charakteryzuje się odpornością na ataki umysłowe. Ponadto Holy Avenger ma zdolność dwukrotnego ataku.
Nazwa | Lvl | HP | Zbroja | Inicjat | Zasięg | Obrażenia | Wymagana struktura |
Squire | 1 | 100 | 0 | 50 | Bliski, 1 cel | 25 | Brak |
Knight | 2 | 150 | 0 | 50 | Bliski, 1 cel | 50 | Stable |
Witch-Hunter | 2 | 140 | 0 | 50 | Bliski, 1 cel | 50 | Dungeon |
Imperial Knight | 3 | 200 | 0 | 50 | Bliski, 1 cel | 75 | Imperial Stable |
Inquisitor | 3 | 180 | 0 | 50 | Bliski, 1 cel | 75 | Torture Chamber |
Angel | 4 | 225 | 0 | 50 | Bliski, 1 cel | 125 | Mountain of Life |
Paladin | 4 | 175 | 30 | 50 | Bliski, 1 cel | 100 | Shrine |
Grand Inquisitor | 4 | 210 | 0 | 50 | Bliski, 1 cel | 100 | Magistrate |
Holy Avenger | 5 | 250 | 0 | 50 | Bliski, 1 cel | 75 (x2) | Holy Statue |
Defender of Faith | 5 | 225 | 30 | 50 | Bliski, 1 cel | 125 | Chapel |
Magowie
Standardowy zestaw. Odstępstwem jest Titan - dwuslotowa jednostka specjalna walcząca wręcz, oraz Elementalista przyzywający żywioły do pomocy w walce.
Nazwa | Lvl | HP | Zbroja | Inicjat | Zasięg | Obrażenia | Wymagana struktura |
Apprentice | 1 | 35 | 0 | 40 | Daleki, 6 celów | 15 | Brak |
Titan | 1 | 250 | 0 | 50 | Bliski, 1 cel | 60 | Ruined Tower (S) |
Mage | 2 | 65 | 0 | 40 | Daleki, 6 celów | 30 | Library |
Elementalist | 3 | 95 | 0 | 40 | Daleki, 1 cel | Summon | Elemental Circle |
Wizard | 3 | 95 | 0 | 40 | Daleki, 6 celów | 45 | Tower |
White Wizard | 4 | 125 | 0 | 40 | Daleki, 6 celów | 60 | Arcane Tower |