Górskie Klany - Lista czarów | Disciples II Mroczne Proroctwo poradnik Disciples II: Mroczne Proroctwo
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Poziom | Nazwa | Działanie | Koszt wynalezienia* | Koszt rzucenia |
1 | Lodowa tarcza | Zmniejsza obrażenia zadawane zaczarowanym jednostkom o 10% | Runiczna: 100 | Runiczna: 100 |
1 | Chodzenie po lesie | Usuwa karę za chodzenie po lesie | Runiczna: 50 | Runiczna: 25 |
1 | Moc Vithara | Zwiększa rany zadawane przez zaczarowane jednostki o 10% | Runiczna: 100 | Runiczna: 100 |
1 | Zamieć | Zadaje wskazanej grupie 15 obrażeń (Woda) | Runiczna: 100 | Runiczna: 100 |
1 | Przyzwanie I: Roc | Przyzywa olbrzymiego ptaka | Runiczna: 100 | Runiczna: 100 |
2 | Hymn Klanów | Podnosi inicjatywę zaczarowanych jednostek o 15% | Runiczna: 200 | Runiczna: 200 |
2 | Żeglowanie | Żeglowanie bez kar | Runiczna: 100 | Runiczna: 50 |
2 | Kolumna lodu | Zadaje wskazanej grupie 30 obrażeń (Woda) | Runiczna: 200 | Runiczna: 200 |
2 | Leczenie | Leczy 30 punktów życia każdej jednostce we wskazanej grupie | Runiczna: 200 | Runiczna: 200 |
2 | Wizja Sibil | Odkrywa niewielki obszar terenu pod Mgłą Wojny | Runiczna: 200 | Runiczna: 200 |
3 | Przyzwanie II: Walkiria | Przyzywa dumną Walkirię | Runiczna: 225 Życie: 225 | Runiczna: 150 Życie: 150 |
3 | Przyspieszenie | Przywraca grupie 100% punktów ruchu | Runiczna: 150 Śmierć: 150 | Runiczna: 75 Śmierć: 75 |
3 | Nawałnica | Zadaje wskazanej grupie 50 obrażeń (Ziemia) | Runiczna: 225 Życie: 225 | Runiczna: 150 Śmierć: 150 |
3 | Zaśpiew Broni | Zwiększa szansę trafienia przez zaczarowane jednostki o 25% | Runiczna: 225 Życie: 225 | Runiczna: 150 Śmierć: 150 |
3 | Błogosławieństwo Ymira | Zwiększa rany zadawane przez grupy na danym obszarze o 20% | Runiczna: 340 Życie: 340 | Runiczna: 225 Życie: 225 |
4 | Zaśpiew wytrzymałości | Zmniejsza obrażenia zadawane zaczarowanym jednostkom o 33% | Runiczna: 400 Życie: 150 Śmierć: 250 | Runiczna: 200 Życie: 75 Śmierć: 125 |
4 | Błogosławieństwo Wotana | Zwiększa szansę trafienia przez zaczarowane jednostki o 33% | Runiczna: 400 Życie: 200 Śmierć: 200 | Runiczna: 200 Życie: 100 Śmierć: 100 |
4 | Zemsta Ymira | Zadaje wskazanej grupie 75 obrażeń (Woda) | Runiczna: 400 Życie: 200 Śmierć: 200 | Runiczna: 200 Życie: 100 Śmierć: 100 |
4 | Duchy lodu | Wszystkie grupy na wskazanym obszarze otrzymują 60 obrażeń (Woda) | Runiczna: 600 Życie: 300 Śmierć: 300 | Runiczna: 300 Życie: 150 Śmierć: 150 |
4 | Wiatry podróży | Przywraca wszystkim grupom rzucającego czar 100% punktów ruchu | Runiczna: 800 Życie: 400 Śmierć: 400 | Runiczna: 400 Życie: 200 Śmierć: 200 |
5** | Przyzwanie III: Kamienny Przodek | Przyzywa Przodka Krasnoludów | Runiczna: 625 Życie: 175 Piekielna: 300 Śmierć: 150 | Runiczna: 250 Życie: 70 Piekielna: 120 Śmierć: 60 |
5** | Nieprzekupny | Zaczarowane jednostki stają się odporne na akcje złodziei | Runiczna: 625 Życie: 250 Piekielna: 200 Śmierć: 175 | Runiczna: 250 Życie: 100 Piekielna: 80 Śmierć: 70 |
5** | Zaśpiew Wotana | Zwiększa rany zadawane przez zaczarowane jednostki o 50% | Runiczna: 625 Życie: 275 Piekielna: 150 Śmierć: 200 | Runiczna: 250 Życie: 110 Piekielna: 60 Śmierć: 80 |
5** | Wezwanie przodków | Zwiększa zbroję wszystkich jednostek rzucającego czar o 33 | Runiczna:1250 Życie: 450 Piekielna: 400 Śmierć: 400 | Runiczna: 500 Życie: 180 Piekielna: 160 Śmierć: 160 |
* - Koszt wynalezienia dla Mage Lorda. Pozostali mają dwa razy większy
** - Tylko Mage Lord ma dostęp do piątego poziomu czarów