Górskie Klany - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie | Disciples II Mroczne Proroctwo poradnik Disciples II: Mroczne Proroctwo
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Jednostki Górskich Klanów jak na Krasnoludy i Giganty przystało są może powolne, ale za to niesamowicie silne i wytrzymałe w porównaniu do ich odpowiedników z innych ras. Specjalną zdolnością Klanów jest wspomaganie ataku poprzez boost'owanie obrażeń i dodawanie ataku.
Bohaterowie
Kolejność w tabeli bohaterów jest następująca: Wojownik, Zwiadowca, Mag, Terraformer, Złodziej.
Nazwa | Lvl | HP | Zbroja | Inicjat | Zasięg | Obrażenia | Zdolności |
King's Guard | 1 | 225 | 0 | 40 | Bliski, 1 cel | 60 | Używanie artefaktów |
Engineer | 1 | 135 | 0 | 50 | Daleki, 1 cel | 40 | Używanie magicznych butów |
Loremaster | 1 | 95 | 0 | 30 | Daleki, 6 celów | 30 | Używanie zwojów, lasek, kul |
Dwarf Champion | 1 | 150 | 0 | 30 | Daleki, 1 cel | 40 | Stawianie różdżek |
Thief | 1 | 150 | 0 | 50 | Bliski, 1 cel | 40 | Zdolności złodziejskie |
Wojownicy
Zestaw dość spory. Większość standardowa, ale znajdziemy tu Hermita, który oprócz zadania obrażeń wszystkim jednostkom przeciwnika, dodatkowo obniża ich inicjatywę. Druga ciekawostka to Wolf Lord obdarzony zdolnością zmiany postaci, lub - jeśli ktoś nie ma na to ochoty - może zaatakować wszystkich przeciwników. Ostatnia perełka to Rune Master obdarzony dwoma atakami w rundzie.
Nazwa | Lvl | HP | Zbroja | Inicjat | Zasięg | Obrażenia | Wymagana struktura |
Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie