The Jailer | Opis przejścia Darksiders Darksiders poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
The Jailer
Boss [1] nie jest trudny, ale trzeba mieć na niego sposób (zwykłym machaniem mieczem nic nie zdziałamy). Przeciwnik ma bardzo ubogi arsenał ciosów, jego ataki pięścią są sygnalizowane i łatwe do ominięcia [2] .
Oprócz tego Jailer przyzywa grupki słabych demonów [1] . Do wygrania tej walki niezbędny jest jednak Crossblade . Jak najszybciej pozbywamy się pomocników i oddalamy na bezpieczną odległość. Wykorzystując tryb celowania, zaznaczamy trzy cele na lewym barku bossa [2] .
Gdy rzucimy ostrzem, przeciwnik zostanie ogłuszony, a my w tym czasie możemy atakować monstrum zwisające mu z klatki [1] . Zadajemy tylko 4-5 ciosów i szybko odskakujemy, bo Jailer wpadnie w kilku sekundowy szał [2] .
Powtarzamy całą operację tak długo aż przeciwnik zginie [1] . Za nowo otwartymi drzwiami używamy windy i jedziemy w dół [2] .
Dalszą drogę blokuje czerwona narośl [1] . Do jej zniszczenia wykorzystujemy bomby leżące niedaleko (zapalamy je od wiszących pochodni) [2] .
Zza ściany zaatakują nas potwory dowodzone przez demona trucizny [1] . Tak jak poprzednio rzucamy w niego naładowanym Crossbladem [1] , a w trakcie jego trwania dobijamy mieczem. Gdy walka się skończy, wchodzimy do odblokowanego pomieszczenia.
Idąc w lewo dojdziemy do ściany wspinaczkowej [1] . Na jej końcu znajdziemy mechanizm, który zablokuje rzekę lawy [2] .
Czas wrócić po bombę. Rzucamy nią w czerwoną narośl blokującą przejście, ale brakuje nam ognia do jej odpalenia. Zdobywamy go zapalając pochodnie [1] , jedną od drugiej, przy pomocy Crossblade (zaczynam od pochodzi niedaleko bomb) [2] .
Podpalamy granat i wysadzamy ścianę [1] . Po wybuchu używamy kolejnego mechanizmu [2] .
Wracamy na windę [1] , zabijając następnego demona trucizny, a gdy dojdziemy z powrotem do rzeki lawy, używamy stojącego obok posągu [2] .
Wynurzy się druga platforma [1] i będziemy mogli przeskoczyć dalej [2] .
Obok wrót aktywowały się kryształy [1] . Rzucamy w nie Crossbladem [2] , co spowoduje podniesienie się kraty.
Wewnątrz [1] czeka nas sporo walki, ale z samymi starymi znajomymi [2] .
Zabijamy wszystkich [1] i podnosimy ostatni miecz [2] .
Wracamy do centralnej sali [1] , gdzie używamy ostatniego elementu mechanizmu. Możemy teraz wspiąć się do miejsca walki z Tiamat [2] .