The Hollows (2) | Opis przejścia Darksiders Darksiders poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Wchodzimy na górę i otwieramy skrzynię z Beholder's Key [1] . Używamy go do usunięcia bariery po przeciwnej stronie sali [2] .
Kilka kroków dalej niszczymy kolejną lodową bryłę [1] . Płyniemy podwodnym tunelem [2] do pomieszczenia z mechanizmem (z lewej strony).
Wjeżdżamy windą na górę, a stamtąd skaczemy na południe [1] . Uczymy się teraz kolejnej umiejętności [2] .
Chwytając skalny blok przytrzymujemy Y (jak mamy ubraną rękawice). W ten sposób popychamy blok na dużą odległość. Używamy tego na pobliskiej "kostce" [1] i wpychamy ją na platformę [2] .
Tak sterujemy mechanizmem [1] regulującym wysokość platform, żeby przerzucić blok na ostatnią z nich. Gdy bryła się tam znajdzie, skaczemy po Soldier Artifact [2] .
Wracamy i pchamy "kostkę" na przeciwny koniec podestu [1] . Używając mechanizmu podnosimy platformę maksymalnie do góry. Wskakujemy teraz na górne piętro pomieszczeni, gdzie niszczymy kolejną lodową ścianę [2] .
Po wyjściu na zewnątrz wchodzimy na pobliską linę, którą przechodzimy nad przepaścią. Skręcamy w lewo, niszczymy dwie ściany lodu [1] i płyniemy w prawo po kufer z mapą lokacji [2] .
Warto też zanurkować głębiej [1] , gdzie znajdziemy Soldier Artifact [2] .
Idąc nowo odblokowanym przejściem dojdziemy do sporej sali. Wchodzimy na platformę z lewej strony i używamy mechanizmu [1] . Przesuwamy w ten sposób fragment wagonu [2] .
Przy użyciu pięści wpychamy go do pustego tunelu, a na jego miejsce wciągamy kompletny wagon [1] . Musi stać dokładnie na środku, tak żeby lampki obok paliły się na zielono [2] .
Po raz kolejny używamy mechanizmu [1] . Przesunięty przedział wpychamy do następnego tunelu. Możemy teraz na niego wskoczyć [2] , a stamtąd na ścianę po prawej.
Wspinamy się i niszczymy bryłę lodu blokującą przejście [1] . Idąc cały czas prosto dojdziemy do sali, gdzie zaatakuje nas demon z dwoma szablami [2] .
Zabijamy go szybko i zabieramy się za resztę jego kamratów [1] . Po walce idziemy cały czas prosto, przeskakując między runicznymi platformami [2] .
Żeby podnieść skałę, uderzamy w niebieski kamień pod wodą [1] . Chwytamy się krawędzi [2] i idziemy do pomieszczenia z torami.