The Ashlands (1) | Opis przejścia Darksiders Darksiders poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
The Ashlands
Przed nami rozciąga się olbrzymia pustynia [1] , na którą pod żadnym pozorem nie wchodzimy. W przeciwnym wypadku, wielki robal zje naszego bohatera na śniadanie [2] .
Żeby przejść na drugą stronę, musimy skorzystać z unoszącej się w powietrzu Chronosfery [1] . Rzucamy w nią Crossbladem i jak najszybciej wbiegamy na skalną ścieżkę przed nami [2] .
Na szczycie wzniesienia [1] znajdziemy skrzynię z duszami, a zaraz potem zaatakują nas demony [2] . Zabijamy je i schodzimy ścieżką z lewej strony od kufra.
W tunelu korzystamy ze ściany wspinaczkowe, żeby zejść jeszcze niżej [1] . Warto przygotować sobie wcześniej róg, bo na dole czeka nas walka z szarańczą [2] .
Idąc przed siebie dojdziemy do kolejnej pustyni [1] . Na razie ruszamy drewnianym mostem w prawo [2] i wchodzimy do wnętrza wieży.
Wspinamy się na ścianę, a z niej na sufit. W ten sposób przechodzimy na drugą stroną budowli [1] . Po użyciu mechanizmu runiczna rzeźba zjedzie w dół [2] .
Jeżeli w trakcie wspinaczki spadliśmy, możemy wrócić na górę dzięki niebieskiej kuli znajdującej się w okolicy [1] . Pora iść na pustynię [2] .
Używamy Chronomancera [1] i ponownie biegniemy na skalną drogę przed nami [2] .
Po dotarciu na miejsce idziemy cały czas prosto, pokonując napotkanych przeciwników [1] . Gdy ostatnia walka się skończy, lecimy w prawo do wieży [2] , z której przyszły demony.
Używamy mechanizmu na górze [1] i schodzimy do odblokowanej Chronosfery [2] . Rzucamy Crossbladem , a następnie wspinamy się na ścianę obok.
Przechodząc sufitem uważamy na kręcące się wiertło [1] . Po drugiej stronie przeskakujemy dalej na skalną ścianę i dochodzimy do niebieskiej kuli [2] . Korzystamy z niej, żeby wskoczyć na drugą wieżę.
Zaatakuje nas tam spora grupka demonów [1] . Gdy wszystkie zginą, aktywujemy Chronosferę , podnosimy bombę [2] i niszczymy czerwone narośle na dole. Musimy być szybcy, bo inaczej granat nas zabije.
Teraz używamy mechanizmu na górze, żeby opuścić kamień Chronosfery [1] . Rzucamy Crossblade i wspinamy się po ścianie na drugą stronę wieży. Czeka nas tam kolejna wspinaczka [2] .
Na drugiej platformie wiertniczej powtarzamy znaną operację. Obniżamy Chronosferę , spowalniamy czas i omijamy ostrza wiertła. Dotrzemy w ten sposób do mechanizmu [1] , który zatrzyma wiertło [2] .