The Black Throne (1) | Opis przejścia Darksiders Darksiders poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
The Black Throne
Po rozpoczęciu etapu idziemy prosto i otwieramy napotkane wrota [1] . W środku wchodzimy na słoneczny portal [2] , a potem błyskawicznie wbiegamy na powstający ścieżkę.
Za kolejnymi wrotami spotkamy Azraela [1] - anioła śmierci. Otrzymamy od niego zadanie, którego celem jest... uwolnienie biednego "gołębia". Wchodzimy do sali na wschodzie, gdzie czeka nas spora zagadka [2] .
W pomieszczeniu są dwa przejścia - południowe i północne. Otwieramy jest rzucając Crossbladem w pobliskie kryształy. Pierwsze co robimy, to przechodzimy przez południowe wrota [1] . Rzucamy w kryształ za frontową ścianą [2] i wracamy do początku.
Uderzamy kryształ przed nami, a następnie wybieramy północne drzwi [1] . Na przedostatnim skrzyżowaniu skręcamy w prawo. Ponownie rzucamy Crossbladem . Za powstałym przejściem zobaczymy z prawej strony skrzynię [2] .
Po lewej, jest przyczepiony niebieski hak [1] , którego chwytamy się Abyssal Chainem . Wchodzimy schodami w lewo, rzucamy ostrzem w najbliższy kryształ i przechodzimy otwartym przejściem [2] .
Kolejny kryształ czeka na użycie. Idziemy teraz dalej na południe. Aktywujemy kryształ z lewej, a następnie z prawej strony [1] . Gdy to zrobimy, włączy się krótka cut-scenka. Ruszamy do wskazanego w niej przejścia [2] .
Na końcu korytarza otwieramy demoniczne drzwi [1] i wchodzimy do nowego pomieszczenia. Czeka nas tutaj potyczka z dość łatwym demonem [2] .
Po walce zobaczymy dwa mechanizmy [1] , które obracają cztery platformy z niebieskimi hakami. Na pierwszej z nich jest kryształ [2] . Po trafieniu go Crossbladem , obróci się jeden fragment łamigłówki.
Naszym zadaniem jest ustawić wszystkie cztery platformy hakami do dołu [1] . Możemy teraz przeskoczyć na drugą stronę, wykorzystując Abyssal Chain . Po wylądowaniu otwieramy następne wrota [2] .
W środku dojdziemy do dużej sali, w której zaatakują nas płonące na czerwono demony [1] . Po kilku falach przeciwników, pojawi się kolejna rzeźba z łańcuchami [2] .
Gdy ją zniszczymy [1] , zdobędziemy Voidwalkera [2] . Nasza nowa zabawka tworzy portale, między którymi możemy się przemieszczać. Działa to identycznie jak w grze Portal. Jeżeli przytrzymamy RT, stworzymy portal "wyrzucający". Wychodząc przez niego, zostaniemy wypchnięci z dużą siłą. Jest jednak ograniczenie. Portale możemy tworzyć tylko na specjalnych powierzchniach.
Pierwszy tworzymy na ścianie obok [1] , a drugi na ścianie w korytarzu przed nami [2] . Po wylądowaniu otrzymamy przydatną radę. Jak celujemy w portal i wciśniemy LT, zniszczymy go.
Na kolejnym napotkanym kręgu [1] używamy naładowanego Voidwalkera [2] .
Idziemy do końca korytarza [1] , tworzymy kolejną "naładowaną" dziurę i wskakujemy do poprzedniej. Wylecimy bardzo wysoko, dzięki czemu dostaniemy się na górny poziom [2] .