The Ashlands (4) | Opis przejścia Darksiders Darksiders poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Bardzo przydatna jest szarża, której używamy wciskając RB [1] . Gdy walka na arenie dobiegnie końca, jedziemy dalej nowo otwartym przejściem. Skręcamy w prawo i rozpoczynamy walkę z czerwiem [2] .
Żeby go pokonać, ustawiamy się przed jego pyskiem, a następnie uciekamy wykorzystując szarżę.
Gdy otworzy paszczę, strzelamy do niej z rewolwerów [1] . Po kilku seriach dobijamy wroga wciskając B (działa tylko na koniu) [2] .
Możemy teraz wjechać do tunelu na północy [1] . W środku podnosimy działko i niszczymy wszystko na naszej drodze [2] .
Jeżeli przeciwników będzie zbyt wielu, wycofujemy się do tyłu. Po zabiciu hord demonów dotrzemy do małego jeziorka [1] . Nurkujemy [2] , podnosimy Soldier Artifact i płyniemy cały czas na wschód.
Na drugim brzegu idziemy tunelem prosto [1] , pokonując grupki demonów. Z prawej strony znajdziemy kolejny portal Vulgrima [2] , w którym możemy zrobić zakupy.
Gdy dojdziemy do pustyni, zobaczymy Stygiana [1] . Pierwsze co musimy zrobić, to zabić kilka demonów otaczających bossa [2] . Robimy to oczywiście z grzbietu Ruin. Po zabiciu potworów, rozpocznie się walka z wielki czerwiem.
Bardzo przypomina ona poprzednie starcie z pustynnym robakiem [1] . Tym razem jednak, pysk przeciwnika chroni metalowa osłona. Niszczymy ją mieczem jak tylko wróg wynurzy się i będzie sunął po powierzchni [2] .
Druga runda dzieli się na dwie fazy. W pierwszej naszym przeciwnikiem jest Stygian [1] . Uciekamy przed nim cały czas, a gdy otworzy pysk strzelamy z rewolwerów [2] .
Druga runda jest nieco trudniejsza. Boss znika, a w jego miejsce pojawiają się trzy mniejsze robaki [1] . Przebieg walki jest identyczny, ale ucieczka przed trzema czerwiami jest trochę trudniejsza od ucieczki przed jednym [2] ;)
Klucz do sukcesu, to odpowiednie korzystanie z szarży [1] . Żeby wygrać używamy jej tylko w ostateczności, żeby zawsze była na maksymalnym poziomie. Powtarzamy te dwie fazy kilkukrotnie aż boss zginie [2] .
Wyrywamy serce [1] i wracamy do Samaela [2] . Tym razem demon zleci nam zabicie ostatniego z generałów Destroyera - Silithię .
Żeby się do niej dostać, otrzymamy umiejętność Soul Bridge [1] . Wracamy do Ashland i jedziemy do miejsca zaznaczonego na mapie [2] .
Już kiedyś tam byliśmy, ale nie posiadaliśmy nowej zdolności. Aktywujemy Soul Bridge szarżując między dwoma runicznymi filarami [1] . W wąwozie po drugiej stronie jedziemy cały czas prosto [1] aż włączy się filmik, a my wylądujemy w Iron Conopy .