Iron Conopy (2) | Opis przejścia Darksiders Darksiders poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
W środku przesuwamy kamienny blok na platformę [1] . Obok wejścia jest mechanizm [2] , którego używamy, żeby winda wjechała do góry.
Podchodzimy do sześcianu i używając pięści przesuwamy go na kolejną platformę [1] . Teraz wchodzimy na ścianę wspinaczkową obok [2] .
Zabijając demoniczne macki docieramy do kolejnego mechanizmu [1] . Gdy "kostka" wjedzie na szczyt, podnosimy bombę i wysadzamy czerwoną blokadę [2] .
W środku zaatakują nas demony. Najtrudniejszy jest kamienny potwór [1] . Atakujemy go tylko wtedy, jak jest oszołomiony po swoich własnych ciosach. Jeżeli nas chwyci, wciskamy szybko B [2] .
Po walce idziemy do południowego korytarza na zachodzie. Przechodzimy przez most [1] , otwieramy drzwi [2] i spadamy razem z ze zniszczoną podłogą.
Schodzimy schodami w dół [1] , gdzie znajdziemy kolejną ciekawą zabawkę - Abyssal Chain [2] . Jest to hak na łańcuchu, którego używamy do przyciągania przedmiotów i przeciwników.
Wybieramy go w oknie ekwipunku, a następnie wykorzystujemy do ściągnięcia pancerza z olbrzymiego pająka [1] [2] .
Jak będzie "nagi", dobijamy maszkarę kilkoma ciosami [1] . Pierwsza pieczęć blokująca przejście do Silithi została złamana [2] .
Ruszamy teraz do wschodniego korytarza. Tutaj korzystamy ze zdobytej broni, żeby dostać się na górny poziom. Wystarczy, że strzelimy hakiem w niebieski punkt na suficie [1] , a Wojna sam wykona resztę roboty. Korzystając z ściany wspinaczkowej [2] wchodzimy jeszcze wyżej.
Chwytamy się krawędzi i przechodzimy na drugą stronę [1] . W nowym pomieszczeniu wchodzimy na ścianę na wschodzie [2] .
Ponownie używamy łańcucha, żeby dostać się do kamienia Chronosfery [1] . Jak tylko zatrzymamy czas, wracamy szybko do poprzedniego pomieszczenia. Używamy haku na pomarańczowym punkcie [2] i skaczemy do korytarza na zachodzie (korzystamy z Shadowflight ).
Znajdziemy tutaj skrzynię z Beholder's Key [1] , którego używamy na niebieskiej barierze w głównej sali [2] .
Po drugiej stronie idziemy prosto do komnaty z wrotami Silithii . Czepiając się pomarańczowych punktów na suficie [1] , dojdziemy do kolejnego korytarza [2] .
W pokoju, do której wejdziemy [1] , zaatakuje nas następny wielki pająk [2] .
Tak jak poprzednio pozbawiamy go pancerza i dobijamy mieczem [1] . Gdy przeciwnik zginie, otwieramy drzwi na zachodzie. Idziemy teraz cały czas w stronę początku etapu [2] .