The Black Throne (4) | Opis przejścia Darksiders Darksiders poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Gdy walka się skończy, wchodzimy przez odblokowane drzwi [1] . Z drugiej strony sali jest skrzynia, a w niej Beholder's Key [2] . Jak go podniesiemy, pojawi się armia przeciwników, która szybko zabijamy.
Ruszamy na górę, gdzie pojawiły się kamienne bloki [1] . Czeka na nas zagadka. W sali są trzy kamienne platformy, po których dostaniemy się na górę [2] .
Pierwsze co robimy to wykorzystujemy Voidwalkera , żeby przenieść kamienne bloki na dwie najniższej wiszące "windy" [1] . Obniżając je odpowiednio wskakujemy na dach jednej z nich. Tak manipulujemy ciężarem, żeby zawsze być najwyżej (przeskakujemy na unoszące się platformy). Po kilku przeniesionych kamieniach będziemy u góry [2] , gdzie otworzymy niebieską barierę.
Idąc korytarzem [1] zobaczymy lodową ścianę [2] . Niszczymy ją, aby zdobyć Hoardseekera .
Zaraz obok tworzymy "naładowany" portal na ziemi oraz zwykły na suficie [1] . Dostaniemy się w ten sposób do kolejnego korytarza, a po użyciu mechanizmu na jego końcu [2] , rozpocznie się walka ze strażnikiem.
Potyczka jest prawie identyczna jak poprzednia. Zmieniło się to, że kręgi na ziemi są zablokowane przez kraty. Żeby je zniszczyć, stajemy na nich i czekamy na atak przeciwnika [1] . Jego uderzenie powinno rozwiązać sprawę [2] .
Teraz zabijamy strażnika, w ten sam sposób co poprzednio [1] . Gdy zginie, pojawi się drugi promień. Tworzymy portal na jego drodze [2] i zjeżdżamy windą w dół.
Po wylądowaniu ponownie korzystamy z Voidwalkera [1] . Idąc cały czas prosto, dojdziemy do sali z kryształami. Rzucamy Crossbladem w ten sposób, żeby aktywować wszystkie kamienie jednocześnie (od lewej do prawej) [2] .
Możemy teraz zjechać windą po drugiej stronie komnaty. W pomieszczeniu z fioletowymi platformami [1] obniżamy tylko najwyższą z nich. Tworzymy teraz portal na drodze promienia (możemy to zrobić nawet z samego dołu), a kolejny na ścianie na dole [2] . Ruszamy za niebieskim strumieniem energii.
W nowym pomieszczeniu tworzymy kolejne dziury. Na początku jedną z prawej oraz jedną na środku. Podchodzimy do tej pierwszej i przez nią tworzymy trzeci portal (jak zobaczymy świecący krąg) [1] . Gdy promień przeleci dalej, podążamy za nim. W sali bez podłogi [2] ponownie korzystamy z Voidwalkera .
Pierwszą dziurę tworzymy na ścianie po lewej [1] . Korzystając z Abyssal Chain przeskakujemy na drugą stronę pomieszczenia, gdzie tworzymy drugi portal. Wyciągamy teraz Crossblade i aktywujemy nim trzy kryształy. Promień zostanie przeniesiony do kolejnej kuli [2] .
Zjeżdżamy windą nad dół [1] , a stamtąd idziemy do komnaty z obracającym się kamiennym kręgiem [2] .
Tworzymy na nim portal [1] i rozmawiamy z Azraelem . Dowiadujemy się od niego wielu ciekawych rzeczy [2] , ale nie zmienia to faktu, że musimy doprowadzić trzeci strumień światła.
Wchodzimy na kamienny mechanizm tak jak poprzednio, a stamtąd zeskakujemy na półkę z dwoma świecącymi kręgami [1] . Korzystamy z nich, żeby wskoczyć na górę, gdzie będą dwie kolejne miejsca na dziury [2] . Powtarzamy operacje.