Seraphim Hotel | Opis przejścia Darksiders Darksiders poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Seraphim Hotel
Po rozpoczęciu rozdziału [1] biegniemy prosto i wspinamy się na ścianę przed nami [2] .
Pierwszą wyrwę przeskakujemy [1] , a drugą pokonujemy chwytając się krawędzi ściany [2] .
Kilka kroków dalej dojdziemy do szerokiej przepaści. Żeby ją przejść, wskakujemy na drut zwisający z sufitu. Tutaj czeka nas kolejna walka [1] . Zostaniemy również poinformowani o ciekawej właściwości naszej rękawicy [2] . Gdy świeci na żółto, oznacza to, że w okolicy jest przedmiot, którego możemy użyć. Robimy to wciskając B.
W ten sposób otwieramy drzwi przed nami [1] . Wchodzimy po ścianie na górę [2] , gdzie stoczymy pojedynek z ognistym demonem.
Szczególnie uważamy na bardzo bolesne zionięcie przeciwnika.
Gdy zginie, otwieramy skrzynię pod ścianą [1] . Skręcamy w lewo i używamy kolejnej umiejętności bohatera - przesuwania przedmiotów [2] .
Żeby to zrobić, podchodzimy do kamiennego bloku, przytrzymujemy B, a następnie ruszamy analogiem w odpowiednim kierunku.
W ten sposób dostajemy się na kolejny poziom budowli [1] . Wykorzystując metalowe rury [2] , przechodzimy nad wyrwą w ziemi i dochodzimy do ściany wspinaczkowej.
Niestety, po wejściu na górę podłoga się zawali [1] , a my wylądujemy zaraz obok sali pełnej przeciwników [2] .
Gdy zabijemy kilku z nich, pojawi się dużo silniejszy demon [2] .
Warto w tym momencie wykorzystać skupienie na jednym celu [1] . Robimy to przytrzymując przycisk LT. Po zakończeniu starcia ruszamy do korytarza na przeciwko wejścia [2] .
Kilka kroków dalej zostaniemy odcięci od drogi powrotnej. Wbiegamy po schodach [1] , zabijamy kilku zombiaków i otwieramy kolejną skrzynię [2] .